04. A

287 54 3
                                    

Дами: Өчигдрийн болзоо чинь юу болсон?

: Бид хоёр болзоогүй гэж хэлээд байхад даа, өглөө сургуульд ирсэн цагаас хойш л ингэж асууж буй Дамид би энэ хариултаа бараг арав дахь удаагаа хэлж байна. Гэсэн ч шантрахгүй асуусаар л байх юм.

Дами: Тэгээд болзоо биш юм бол өөр юу юм. Арай хамт дэлгүүр орчхоод л 'баяртай' гээд яваад өгсөн юм биш биз дээ. Тэгвэл ч Жэйк угаасаа хэрэггүй юм байна.

Утгагүй яриаг нь тэвчич чадсангүй: Үгүй ээ, бид хоёр дараа нь паста идээд, орой Жэюүн намайг хүргэж өгөөд хааяа зурвасаар мэнд мэдэлцэж байя гээд явсан мэдэв үү!

Дами: Дурлалт ханхүүг нь муулсан чинь уурлаж байгааг нь ээ. Гэхдээ чи өчигдөр цамцыг нь өгөөгүй юм уу? Яагаад бүр өмсөөд яваад байгаа юм.

: Надад өгсөн юм чинь. Тэгээд би өчигдөр бодсон л доо. Би нээрээ л анхны харцаар дурлачихсан бололтой. Харахаар л зүрх түг түг гэж цохилоод.

Дами: Ингэж нэг юм хүлээн зөвшөөрөх гэж. Тэгвэл одооноос эгч нь чамд үерхэхэд чинь тусална аа.

-

Жэй: Тэгээд? Өчигдөр юу болсон болоод манай найз өнөөдөр өглөө малийтлаа инээчихсэн гэрийн хаалгыг маань тогшоод надаас анх удаагаа юм гуйдаг билээ?

: Айн, Жэюүн чамаас юм гуйгаа юу. Юу гуйсан юм?

Жэй: Тэрийг би яагаад чамд хэлдэг юм.

: Тэгвэл би ч гэсэн өчигдөр юу болсныг чамд хэлэхгүй.

Жэй: Тэгвэл би хайраасаа сон...

: Ким Дами! Хэлээд үзээрэй, хэлсэн байх юм бол чамайг...гээд хүзүүгээ хэрчиж үзүүллээ.

Дами: За даа, за. Хэлэхгүйдэг.

Жэй: Тэгвэл би найзаасаа, өөрөөс нь асуучих юм чинь.

: Тэгсэн нь дээр биз, хнн би явлаа.

Хичээл тарчихсан байсан болохоор цүнхээ шүүрээд шууд ангиас гараад явлаа.

Жэй: Хөөе, чи ийм ууртай царайтай гарах гэж байгаа юм уу?

: Тэгэх гэж байна, яасан?

Жэй: Тэгвэл чиний фэн залуус чинь яах болж байна?

: Миний энэ царайг хараад надад сайн байхаа больчихвол сайн л байна.

AʙRᴀ Kᴀ ᴅAʙRᴀ•[Cᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ]Where stories live. Discover now