Сонхүн: Минааааааааааааа!
: Яасан бэ? Юу болчхов?
Сонхүн: Намайг сохор болзоонд явуулна гэнэ.
: Таныг уудаа? Хэн?
Сонхүн: Нөгөө хэд. Маргааш орой гэж байна. Чи надад туслаач. Би чинь үерхлийн талаар юу ч мэдэхгүй нялх ногоо.
: Сүртэй юм бэ. Дажгүй хувцас өмсөж очоод, биеээ зөв авч явахад л болно. Тэгээд яриа өднө, цаад хүн чинь юм ярьж байвал сонирхолгүй байсан ч анхааралтай сонсоорой. Тэгж байж өөр лүүгээ ус цацуулахгүй ирнэ.
Сонхүн: Ю-юу? Ус цацуулах ий?
: Тийм ээ, эмэгтэй хүмүүс эвгүй шүү. Тэгээд гол зүйл нь сандарч огт болохгүй. Сандарвал тэгээд л тоглоом дууслаа гэсэн үг!
Сонхүн: Тэгээд би юу өмсөж очих ёстой вэ? Бас юу гэж яриа өдөх юм.
: Өмсөх хувцсыг чинь сонгож өгч болж байна л даа. Гэхдээ юу ярих нь тэр үеэсээ л шалтгаална.
Сонхүн: Даралт даралт...
-
Sunghoon's POV:
Бүтэлгүйтсэн болзооны дараа инээсээр гэрийнхээ зүг алхана.
Болзсон охин нь өдөр уулзсан цагаас хойш эхлээд царайлаг юм гэж баахан магтаж байснаа гэнэт л хумсаа хаана хэдээр будуулсан. Өчигдөр өдөржин их дэлгүүр хэссэн. Үсээ цагаан өнгөөр будуулах гэж байгаа гэх мэт утгагүй яриагаа ярьсаар гурван цаг өнгөрсний эцэст сүүлдээ яриаг нь сонссонгүй гэж уурлаад яваад өгсөн.
Охидууд яагаад ийм байдаг юм бол?
Бүхэл өдрийн хайран цагаа дэмий үрсэндээ харамсан ганц шил юм авахаар гэрийн ойролцоох байнга ордог 24 цагийн дэлгүүр ороход худалдагч нь солигдчихсон байлаа. Өмнө нь нэг залуу ажилладаг байсан бол энэ удаад эмэгтэй болчхож. Хурдхан шиг шар айргаа бичүүлэн гадаах саравчинд нь уун сууж байтал саяны худалдагч гарч ирэн хамт суугаад яриа өдөж эхлэх нь тэр.
Худалдагч: Ямар нэгэн таагүй зүйл тохиолдоо юу?
: Харин л дээ...
Худалдагч: Хэлж болохооргүй зүйл юм уу?
: Анх удаа сохор болзоонд явж үзсэн чинь надад лав тохирох эд биш байна. Болзож байгаа хүн нь бүхэл өдрийн турш өөрийгөө, тэр ч бүү хэл хумсаа яриад байхаар яаж таалагдах вэ дээ?
YOU ARE READING
AʙRᴀ Kᴀ ᴅAʙRᴀ•[Cᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ]
RomanceТа нар анхны харц гэдэгт итгэдэг үү? Жэюүн'тэй уулзахын өмнөх би байсан бол мэдээж "үгүй" гэж хэлэх байсан байх л даа. Гэхдээ үнэхээр л анхны харц гэдэг зүйл байдаг юм билээ. : Нαύзταύгαα αлхαж δαύταл нαύз мααнь гэнэτ өөдөөс αлхαж явсαн ταнυхгүύ зα...