Tikki ve Plagg kendi aralarında konuşuyorlar.
Tikki: Plagg gördün dimi akşam neler oldu.
Plagg: Benim midem bulandı bakamadım. Zaten senin yüzünden geceyi dışarıda geçirdik.
Tikki: Ya ne yapsaydık Plagg oturup onları mı izleseydik?
Plagg: Marinette'in çantasında uyuyabilirdik ama.
Tikki: O zaman kesin yakalanırdık.
Plagg: Ben yakalanmazdım. Dikkat ederdik. Hem de hani Marinette durmasını bilirdi. Gayet de kendisini kaptırmıştı.
Tikki: Böyle demen doğru değil. Onlar sadece bir hata yaptı. Plagg saklan Adrien uyanıyor.
O sırada Adrien uyandı. Ve Marinette'e baktı. Gece olanları hatırladı ve kendi biraz geri çekildi.
Adrien: Aman Tanrım ne yaptım ben?Marinette uyan.
Marinette: Ne, noluyor?
Dedi gözlerini ovuşturarak. Hemen irkildi ve battaniyeyi üstüne çekti. Adrien ellerini kafasına koymuş ve korku içinde Marinette e baktı.
Adrien: Marinette diğerleri uyanmadan üstümüzü giyinmeliyiz.
Marinette başını onaylayarak salladı. Adren hemen yanında ki çantadan Marinette e bir tane tişört verdi ve kendisi de üstüne bir şeyler giydi. Marinette tişörtü giymek için Adrien ın arkasını dönmesini bekledi. Adrien o rahat giyinsin diye arkasını döndü ve üstünü giymeye devam etti. Marinette in gözleri dolmuştu. İkisi de ne yapacaklarını bilmiyorlardı ve gerçekten yaptıkları şeyden çok pişmanlardı. Özellikle Adrien. Adrien kendini çok suçlu hissediyordu. Gerçekten korku dolu ve üzgündü. Gözleri dolmuştu. Giyindikten sonra arkasını dönüp Marinette e baktı. Marinette eline telefonu almış ve saati kontrol ediyordu. Adrien ona yaklaştı ve konuştu.
Adrien: Marinette ben gerçekten üzgünüm konuşabilir miyiz?
Marinette telefonu bıraktı ve göz yaşlarını elinin tersiyle silip çadırdan dışarı çıktı. Adrien arkasından bakmakla yetindi sadece. Sonra Plagg saklandığı yerden çıktı ve Adrien ı çaresiz görünce hiç bir şey demeden ona sarıldı.
***
Alya: Nino sence sevgili olmuşlar mıdır?
Nino: Bence kesin oldular.
Alya Marinette in çadırdan çıktığını gördü ve ona doğru geldiğini gördü. Alya hafifçe gülümsedi ve kollarını bağladı. Marinette Alya nın yanına geldi ve Alya onun mutlu olmadığını görüp endişelendi.
Marinette: Nino bize biraz izin verir misin?
Nino Marinette in yaş dolu gözlerine baktı ve endişeli bir şekilde cevap verdi.
Nino: Evet , evet tabiki.
Dedi ve gitti. Alya Marinette in yere bakan yüzünden tuttu ve havaya kaldırdı. Alya gerçekten tedirgin olmuştu. Umarım Adrien ona kötü ya da yanlış bir şey söylememiştir dedi içinden. Sonra gözleri korku dolu olan Marinette e baktı.
Alya: Marinette ne oldu neden üzgünsün?
Marinette dudaklarını büzdü ve bir kez yutkunduktan sonra konuşmaya başladı.
Marinette: Alya biz Adrien'la çok kötü bir şey yaptık.
Alya: Ne oldu anlatsana.
Marinette: Biz, biz... Alya biz onunla birlikte olduk.
Marinette ellerini yüzüne koyarak ağlamaya başladı. Alya şok olmuştu. Bu nasıl gerçek olabilir diye düşündü.
Alya: Marinette şaka mı bu? Marinette siz ne yaptınız böyle. Daha biz çocuğuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Agreste
RomanceMarinette ve Adrien ın evlenmelerine sebep şeyler olur ve Marinette lisenin en iyi yıllarını hamile olarak geçirmek zorunda kalır ama Marinette bu durumdayken bile Adrien ona arkadaş demeye devam eder. Peki Marinette çocuğunu doğurabilecek mi?