1 Hafta sonra
Artık neredeyse Adrien ve Marinette hiç konuşmuyordu. Ama her şey unutulmuştu. Marinette okula geldi ve sırasına oturdu. Her ne kadar Adrien ile konuşmasalar da Marinette Adrien'a hala aşıktı. Onunla olmayı hayal ediyordu. Sanki hiç bir şey yaşanmamış gibi her şey normaldi. Marinette yine Adrien ile konuşurken kekeliyordu ve Adrien hala Marinette'e arkadaş diyordu. Yakında evleneceklerinin farkında bile değildi. Sınıfa Bayan Bustier geldi ve yoklama almaya başladı ve okul artık başlamıştı.
Marinette bütün dikkatini derse vermişti. Adrien Marinette in böyle normal devam etmesine çok mutlu oluyordu. Hiç bir şey olmamış gibi...
***
Sonunda zil çalmıştı. Marinette sırasından kalktı ve kapıya doğru yöneldi. O sırada Adrien Marinette'in elini tuttu.
Adrien: Marinette bu gün boş musun?
Marinette: E-evet. Neden sordun ki?
Adrien: Seninle biraz video oyunu oynayalım mı diyecektim. Babam ve Nathali iş gezisindeler ve yalnız kalmak istemedim.
Marinette: T-tabi ki. Bizim eve gelemeye ne dersin?
Adrien: Bu harika olur. Teşekkürler Marinette. Ben eve gidip üstümü değiştireyim sonra gelirim.
Marinette: Rica ederim arkadaşlar bunun için.
***
Marinette hızlı bir şekilde odasına çıktı ve Adrien 'nın fotoğraflarını topladı ve çekmecesine koydu. Uğurlu çoraplarını giydi. Alya'ya kısa bir şekilde Adrien'ın geleceğini anlattı ve kapı çaldı.
Marinette: Ben bakarım anne.
Aşağı indi ve karşısında Adrien'ı gördü.
Marinette: Hoş geldin Adrien.
Adrien: Hoş bulduk Marinette.
Marinette: Hadi gel odaya çıkalım.
Beraber odaya çıktılar. Adrien Marinette'in pembe odasını gözüyle süzdü. Yaptığı çizimleri ve dağınık olan kağıtlarına baktı. Ardından birini eline aldı.
Adrien: Marinette bunlar çok güzel.
Marinette: Sana daha iyilerini gösterebilirim.
Dedi ve çizim çantasından bir düzüne kağıt çıkarttı. Adrien hayretle Marinette'in çizimlerine bakıyordu.
Adrien: Marinette sen harikasın. Bu ilhamı nereden aldığını merak ettim doğrusu. Ve bu tasarımlarını kesinlikle babama göstermelisin. Tabi istersen.
Marinette gülümsedi.
Marinette: Hadi video oyunu oynayalım.
Adrien: Marinette Dupain-Cheng yenilmeye hazır ol.
Marinette kararlı bir şekilde yerine oturdu ve oyun konsolunu işaret ederek vermesini istedi. Adrien Marinette'in çok şirin olduğunu düşündü ve konsolu uzattı.Oynamaya başladılar. Ama annesi ve babası onlara ikide bir rahatsız edip bir şeyler ikram ediyorlardı. Adrien dayanamadı ve kalkıp annesinin getirdiği kuruvasanları aldı ve yemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Agreste
RomanceMarinette ve Adrien ın evlenmelerine sebep şeyler olur ve Marinette lisenin en iyi yıllarını hamile olarak geçirmek zorunda kalır ama Marinette bu durumdayken bile Adrien ona arkadaş demeye devam eder. Peki Marinette çocuğunu doğurabilecek mi?