Sonunda sabah olmuştu. Adrien gördüğü rüyanın etkisiyle güne uyandı. Rüyasında Marinette'i görmüştü. Marinette'in odasındalardı. Marinette Adrien'a yaklaşıp onu öpüyordu. Anlaşılan Adrien dünün etkisinde kalmıştı ve Marinette ile kampa gideceklerini hatırladı. Çok çekiniyordu. Acaba gitmese miydi? Yataktan kalktığında çamaşırında bir ıslaklık hissetti. Sonra utanmaya başladı ve hemen tuvalete koştu.
Plagg : Ne oldu Adrien acaba dünkü gördüklerini hala unutamadın mı?
Dedi imalı ses tonuyla.
Adrien : Saçmalama Plagg.
Adrien hemen yataktan kalktı ve hazırlanmaya başladı.
***
Marinette de dünün etkisinden çıkamamıştı. Oysa ki bu konu hakkında Adrien özür dilemişti. Tikki aslında Marinette'i görenin karakedi olduğunu biliyordu ve her şey Plagg ve Tikki için çok farklıydı. Çünkü onlar Uğur böceği ve Karakedi'nin kimliklerini biliyorlardı. Marinette hemen hazırlandı. Alya çoktan çıkmıştı. Onlar Nino ile erken buluşacaklardı.
1 SAAT SONRA
Marinette'in telefonu çalıyordu. Arayan Adrien'dı. Onu görüntülü aramıştı. Heyecanla telefonu açtı ve :
Marinette : Alo
Adrien : Marinette hazır mısın?
Marinette : Evet Adrien.
Adrien : Seni aşağıda bekliyorum. Beni fazla bekletme. Dedi ve göz kırptı.
Marinette'in yanakları kızarmıştı.
Marinette : Tamam geliyorum.
Dedi ve aşağı indi. Marinette Kamp için bir sürü makaron ve kap kek almıştı. Adrien Marinette'i görür görmez arabadan indi ve ona kapıyı açtı.
Adrien : Günaydın Marinette
Marinette : Günaydın Adrien. Çok bekletmedim dimi.
Adrien : Çok şanslısın Marinette. Ben hiç bir kız için bu kadar beklemedim.
Dedi ve flört eder gibi gülümsedi ve zaten yapmaya çalıştığı şey buydu.Akşam olanları çok düşünmüştü. Plagg de ona bir sürü şey anlatınca kafası karışmıştı ve sadece ortama ayak uydurmaya çalışmaya karar verdi . Çok geçmeden arabaya bindiler. Adrien'ın badigardı Marinette'in çantasını alıp özenle bagaja yerleştirdi.hemen yola koyuldular.
Adrien : Marinette elindekiler de ne?
Marinette : Kamp için biraz makaron aldım ve biraz da kap kek.
Adrien bunu duyunca kendinden geçti ve biraz alabilir miyim der gibi Marinette'e yaklaştı. Marinette onu parmağıyla hafifçe itti ve:
Marinette : Üzgünüm kampı bekle.
Dedi ve ikisi de güldüler.Okula gelmişlerdi. Kapıda büyük sarı bir otobüs onları bekliyordu. İkisi de arabadan indi ve Nino ile Alya'nın yanına gittiler . Alya ve Nino birbirine bakarak kıkırdadılar. Sonra Alya konuşmaya başladı.
-Ooo bakıyorum da bu aralar birbirinizden ayrılamıyorsunuz.
Alya ve Nino dün gece ne olduğunu biliyorlardı. Bu yüzden gün boyu bir şeyler ima etmeyi planlıyorlardı. Adrien ve Marinette Alya'nın dediğinden sonra ikisi de kafasını kaşıyarak utandı.Çok geçmeden Adrien konuştu.
Adrien : İkinize de günaydın.
Nino : Günaydın dostum. Eee geceniz nası..
Demeden Alya Nino' yu koluyla dürttü ve Nino düzeltti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Agreste
RomansaMarinette ve Adrien ın evlenmelerine sebep şeyler olur ve Marinette lisenin en iyi yıllarını hamile olarak geçirmek zorunda kalır ama Marinette bu durumdayken bile Adrien ona arkadaş demeye devam eder. Peki Marinette çocuğunu doğurabilecek mi?