7.bölüm

1.4K 63 12
                                    

Artık herkes elinde odunlarla gelmişti ve çadırlarını kurmaya başladılar. Marinette çadırını almak için arabaya gitti . Biraz karıştı ama bagajda çadırını bulamadı. Marinette çantasını karıştırdı ama çadırı yoktu. Acaba Adrien'nın çantasına mı koymuştu?Adrien a sordu.

Marinette : Adrien çantana bakar mısın? Çadırımı bulamıyorum da. 

Adrien çantasının içini kurcaladı ama hiçbir şey bulamadı.

Adrien : Burada yok Marinette. Belki korumam arabaya düşürmüştür. Ben gidip bakayım.

15 dakika sonra

Adrien : Marinette üzgünüm bulamadım.

Alya oradan çıka geldi

Alya : Ne oldu bir sorun mu var?

Marinette : Evet Alya çadırımı kaybettim, hiç bir yerde yok.

Alya : Oh çok kötü olmuş. Sana çadırıma gel derdim ama ben Mylene ile kalıcam başka çadırımız yok.

Mylene'in aslında çadırı vardı ama amaçları çok farklıydı. Alya Mylene'e göz kırptı ve devam etti.

Alya :Nino'da geceleri çok horlar ama onunla yatmak istersen Adrien anlarım. Ama o da Kim ile beraber kalacak.

Adrien'ın aklına koruması geldi. Belki onunla kalabilirdi ama koruması çadıra anca sığardı. Belki arabada yatarım diye düşündü ama Bayan Mendeleiev buna hayatta izin vermezdi.

Adrien : Tamam o zaman bizde beraber kalırız değil mi Marinette?

Marinette in birden gözleri kocaman açıldı ve ne diyeceğini bilemedi. Alya ile göz göze geldiler ve Alya kıkırdamaya başladı. Ve Marinette Alya nın planını böylelikle öğrenmiş oldu. Elini kafasına vurdu ve Adrien a baktı.

Marinette : Ah ne hayatta olmaz. Yani onu demek istemedim olur, olur demek istedim.

Adrien şüpheli şekilde Marinette'e baktı. Acaba Marinette onu istemiyor muydu? Bundan emin olmak için sordu.

Adrien : Marinette istersen yanında kalmaya bilirim.

Herkes Marinette'e baktı. Sanki herkes Marinette ten cevap bekliyordu. Marinette stresten dudaklarını ısırmaya başladı. O sırda Cloe lafa atladı"benimle kalabilirsin Adricimm" dedi ve boynuna atladı. Adrien onu biraz itti ve Marinette'in ne diyeceğine odaklandı. Marinette,"evet olur beraber kalalım". Marinette en çok da Cloe yüzünden evet demişti. Cloe sinirli bir şekilde konuşmaya başladı.

Cloe : Bu saçmalık. Adrien ben senin çocukluk arkadaşınım ama sen benim yerime o fırıncının kızı Dupin Cheng i mi seçiyorsun saçmalık tamamen saçmalık. Sen beni reddedemezsin. Ben seni istememeye karar verdim.

Adrien : Cloe böyle deme ben bu kampa Marinette ile beraber geldim.

Cloe arkasını döndü kollarını bağladı ve uzaklaştı. Adrien kafasını kaşıdı ve Marinette e baktı.

Bayan Mendeleiev: Tamam o halde herkes dağılsın.

Adrien hala Marinette in onunla kalmak isteyip istemeyeceğinden emin değildi bu yüzden ona son bir kez soracaktı. Marinette tam gidecekken onun kolunu tuttu ve konuşmaya başladı.

Adrien :  Marinette konuşabilir miyiz acaba ?

Marinette heyecanla kekeledi.

Marinette : E evet ama ne konuşabilir ki? Bir şey mi oldu?

Adrien :  Aslında evet. Benimle kalma istediğine emin misin çünkü çok gergin görünüyorsun.

Marinette : Ne demek gerginim ben gayet de iyiyim. Ve aklında şüphe olmasın seninle kalmayı çok isterim. Yani şey arkadaşça. Çünkü biz arkadaşız değil mi ama.

Bayan Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin