Okul dağılmıştı ve kızların hepsi Marinette ile eve gidiyorlardı. Hepsi Marinette'in odasına doluştu ve çantalarını çıkartıp boş buldukları yere oturdular. Marinette onlara biraz atıştırmalık getirmek için kalktı ve mutfağa gitti. Kızlar o sırada aralarında konuşuyorlardı.
Juleka: Acaba ne söyleyecek çok merak ediyorum.
Rose: Belkide hamiledir.
Dediler ve aralarında gülüştüler. Tabi doğru olduğunu bilmedikleri için.
Mylene: Belkide Adrien'la sevgilidir.(güler)
Alex: Belkide Adrien'la evlidir.
Onlar böyle konuştukça her şeyi bilen Alya onlara sahte şekilde sırıtıyordu. Marinette içeri geldi ve arkadaşlarına börek ve biraz meyve suyu ikram etti. Hepsi güzelce karnını doyurdu ve artık Marinette'in ona söyleyeceği şeyi bekliyorlardı.
Alex: Hadi Mari seni mi bekleyeceğiz anlat artık merak ediyoruz. Okulda gerçekten üzgün görünüyordun.
Mylene: Evet hadi anlat.
Marinette: Tamam anlatıyorum. Bakın nereden başlayacağımı bilmiyorum. Ama sizler benim arkadaşımsınız ve bunu bilmeye hakkınız var. Kısa bir şekilde özetliyorum. Beni iyi dinleyin. Ben hamileyim. Hemde Adrien dan ve ailelerimiz bizim evlenmemizi istiyor. Sanırım bu gerçekten olacak.
Kızlar kahkaha patlattı. Hatta Juleka bile.
Juleka: Marinette bizimle dalga geçmeyi bırak ama kabul ediyorum bu komikti.
Marinette: Neden inanmıyorsunuz?
Alex: Sen daha Adrien'ın karşısında konuşamıyorsun bile ondan çocuk mu yapacaksın?
Der ve kızlar yeniden kahkaha patlatır. Ama Marinette devam eder.
Marinette: O gün kamp alanında hatırlıyorsanız çadırım yoktu ve biz Adrien ile beraber kaldık. O gece Adrien'la ben..
Kızlar sustu ve ciddileştiler. Her şey onlara mantıklı gelmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Agreste
Lãng mạnMarinette ve Adrien ın evlenmelerine sebep şeyler olur ve Marinette lisenin en iyi yıllarını hamile olarak geçirmek zorunda kalır ama Marinette bu durumdayken bile Adrien ona arkadaş demeye devam eder. Peki Marinette çocuğunu doğurabilecek mi?