Adrien Marinette'i öpmek için eğildiğinde Marinette kendini hafifçe geri çekti. Ama salondaki kimse bu durumu fark etmedi. Adrien dışında. Adrien Marinette'in kendini çektiğini görünce geri çekildi. Arkadan bir ses geldi öp diye . Sonra herkes alkışladı. Adrien'ın öpmekten başka şansı yoktu. Marinette bunun farkına varınca Adrien'a izin verir gibi baktı. Adrien onayı alınca bir kez daha yaklaştı Marinette'e ama bu sefer yarım kalan işini tamamladı. Adrien Marinette'i oldukça yumuşak öpmeye başladı. Onun dudaklarını öperken arkadan alkışlama sesleri geldi. durması gerektiğini anladı ve yavaşça geri çekildi. Marinette utangaç şekilde Adrien'a bakıyordu. İkisi artık evliydi. Sonsuza kadar. Marinette mutlu olmalıydı ama aklında hep Adrien'ın Kagami'ye söyledikleri yankılanıyordu. Bir kez daha kırılıyordu kalbi. Dalmıştı ve koltukta oturan Alya ona seslendi.
-Marinette elindeki çiçeği at hadi.
Marinette hemen kendine geldi ve gülümseyerek arkasını döndü. Arkasına bütün arkadaşları (erkek-kız) dizilmişti. Meraklı gözlerle Marinette'i bekliyorlardı. Marinette çiçeği tam fırlattığı zaman Kim onu havada kaptı.
-Yakaladım! Vuhuu
Herkes güler*
Alya: Sakin ol Kim. Acaba kim bu şanslı kız.
Kim saçlarını karıştırarak güldü. Arkadan bir şarkı sesi geldi. Adrien Marinette'i hemen dansa davet etti. Marinette çok kararsızdı. Hayır deseydi annesi bunu fark ederdi. Adrien'ın elinden tuttu ve salonun ortasına geçti. Adrien onu belinden kavradı ve kendine çekti. Elini Marinette'in kolundan eline doğru sürterek elini Marinette'in eline kitledi.Marinette'in dili tutulmuştu. Vücudunu adeta Adrien yönlendiriyordu. Ardından yavaş adımlarla dans etmeye başladılar,
-Marinette nasıl hissediyorsun?
-Ben... normal hissediyorum. Benim için hiç bir şey değişmedi.
-Soy adın dışında. Marinette Agreste... kulağa hoş geliyor.
-Hıhı ne demezsin.
-Seni öptüğüm için mi kızgınsın bana? Eğer onun içinse üzgünüm. Ben bunu yapmak zorundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Agreste
RomanceMarinette ve Adrien ın evlenmelerine sebep şeyler olur ve Marinette lisenin en iyi yıllarını hamile olarak geçirmek zorunda kalır ama Marinette bu durumdayken bile Adrien ona arkadaş demeye devam eder. Peki Marinette çocuğunu doğurabilecek mi?