11.bölüm

1.3K 48 16
                                    

Sonunda vakti gelmişti. Bütün öğrenciler çadırlarını toplayıp ateşi söndürdüler. Herkes toplanmaya başladı ve teker teker servise bindi. Marinette yine Adrien'la oturmak istiyordu. Çünkü ona bu durumun normal olduğunu kanıtlamak istiyordu. Ve yanına oturdu. Adrien Marientte'in ne kadar gergin olduğunu görebiliyordu. Acaba Marinette ona her şeyi unuttuğunu söylerken yalan mı söylüyordu? Adrien Marinette'i kaybetmeyi göze alamıyordu.Çünkü Marinette'e çok değer veriyordu.

Adrien: Marinette nasılsın?

Marinette Adrien ın bu umursamazlığını hiç beğenmiyordu ama yine de iyi olduğunu söyleyecekti.

Marinette: Ben  iyiyim peki sen nasılsın?

Adrien tebessüm attı.

Adrien: Bende iyiyim. Yanıma oturman beni çok mutlu etti Marinette. Bana kızgın olduğunu düşünmüştüm.

Marinette: Kızgın mı?Ah hadi yapma neden kızgın olacakmışım ki?

Marinette kızgınlıktan ziyade üzgündü. Çünkü Adrien onu açıkça kullanmıştı ama daha kötüsü Adrien bunun farkında değildi. Adrien Marinette'e yaklaştı ve

Adrien: Yalan mı söylüyorsun?

Marinette: Ah hayır ne yalanı biz arkadaşız değil mi?

Adrien flört eden bir gülümsemeyle geriye çekildi. Marinette her ne kadar üzgün de olsa Adrien onun nefesini kesiyordu. Onu heyecanlandırıyordu.

Adrien: Bana dürüst olduğun için teşekkür ederim Marinette.

Marinette sahte bir şekilde Adrien'a gülümsedi. Adrien gerçekten insanların mimiklerinden duygularını anlayamıyordu ve daha kötüsü anladığını düşünüyordu. Bu gerçekten sinir bozucuydu. Ve artık yola çıkmaya hazırlardı.

Bayan Mendeleiev: Herkes kemerlerini bağlasın. Umarım hepiniz eğlenmişsinizdir. Ve tabi en önemlisi sizden isteğim şeyleri yapmışsınızdır.

Arabada şarkı çalıyordu ve arkadaşları da onlara eşlik ediyordu. Herkes, Adrien da dahil mutluydu. Marinette  de bir an için her şeyi unutup şarkı söylemeye başladı. Yol boyu mutlu bir şekilde hareket ettiler. Bu gün tatildi. Yani herkes evlerine dağılacaktı. Marinette bir an önce eve gitmek istiyordu.

***

Servis durdu ve herkes inmeye başladı. Marinette inerken Adrien'a çarptı ve yere düştüler. Herkes onlara gülüyordu. Adrien çekinerek sordu.

Adrien: Marinette iyi misin?

Marinette: Adrien her seferinde soruyorsun bana bir şey olmaz merak  etme.

Adrien gülümsedi.Servisten indiler ve Adrien'ın badigardı onu almak için bekliyordu.

 Adrien: Marinette yarın okulda görüşürüz.

Marinette: Görüşürüz Adrien.

Marinette koşarak evine gitti. O sırda annesi kampın nasıl geçtiğini sormak için Marinette'i bekliyordu. Ve Marinette içeri girdi.

Sabine: Marinette hoş geldin kızım.

Marinette: Hoş bulduk anne.

Sabine: Eeee tatilin nasıl geçti?

Marinette birden vicdan azabı çekti. Annesini kandırdığını ve ona ihanet ettiğini düşündü. Eğer annesi Marinette in yaptığı şeyi bilseydi gerçekten Marinette konusunda hayal kırıklığına uğrardı.

Marinette: İyiydi her şey.

Sabine: Buna sevindim. Kahvaltı yaptın mı?

Marinette: Hayır anne.

Bayan Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin