~Final~

1.1K 37 42
                                    

Emly ve Sunny dışarıda ki tipiyi şöminenin yanından izliyorlardı. Yıl başıydı ve ikizler yine yerini almış ve annelerinden hikayeler dinliyorlardı.

Marinette: Ve işte babanız tam o anda bana beni sevdiğini söyledi.

Sunny: Vay canına bu delilik. Ama anne sonra nasıl kurtuldun?

Marinette: Beni hemen ameliyata aldılar ve sizi de hemen küveze aldılar.

Emly: Küvez ne anne?

Marinette: Yeni doğan bebeklerin gittiği koskocaman cennet gibi bir yer.

Sunny: Bu haksızlık ben hiç bir şey hatırlamıyorum. Anne oraya tekrar gidebilir miyim?

Emly: Anne Sunny haklı bu haksızlık. Ben tekrar doğmak istiyorum.

Marinette: İnanın kızlar çektiğim acıyı bilseydiniz siz bile doğmak istemezdiniz.

Emly: Anne doğum yaparken canın çok mu acıdı?

Marinette: Biraz canım yandı evet. Ama sonunda dünya tatlısı iki kızım oldu.

Sunny: Ama anne bizi sana doktorlar getirmedi mi? Nasıl canın acımış olabilir?

Marinette güldü.

Marinette: Çünkü sizi doktorlar getirmedi.

İkizlerin ağzı kocaman açıldı ve sordular.

Emly: Ama anne nasıl olabilir? 

Sunny: Bu biraz garip.

Marinette: Merak etme Sunny büyüyüp anne olunca anlarsınız.

Sunny: Ben anne olmak istemiyorum baksana sen ölümden dönmüşsün. Neden erkekler doğum yapmıyorken kadınlar doğum yapmak zorundu? Bu adaletsizlik.

Emly: Ben de anne falan olmak istemiyorum. Benim zaten bir sürü oyuncağım var. Onlarla oynuyorum ve onlar hiç yaramazlık yapmıyorlar. Hepsinin adı var.

Sunny: Çünkü onlar cansız Emly.

Emly: Hayır yanılıyorsun. Anne Sunny e bir şey de. Onlar aynı uğur böceği ve kara kedi gibi mucizeviler.

Sunny: Uğur böceği ve kara kedi de gerçek değil. Eğer gerçeklerse bu da demek oluyor ki Hawkmoth da gerçek. İnan bana bunu ikimiz de istemeyiz.

Emly: Aaa anne Sunny beni korkutuyor.

Sunny: Bunlar sadece doğrular Emly üzgünüm.

Marinette: Tamam kızlar bu kadar yeter. Saat yaklaşıyor.

Sunny: Anne noel baba bizi ziyaret edecek mi?

Emly: Sen uğur böceği ile kara kedi ye gerçek değil dedin o zaman noel baba da gerçek değil.

Sunny ağlayarak annesinin kucağına oturdu.

Sunny: Hiç de bile. O gerçek. Noel baba gerçek. Eğer o gerçek olmasaydı insanlar bu kadar kutlama yapmazdı.

Marinette: Kızlar kavga etmeyin. Şimdi babanız gelir zaten.

Emly: Babam nerede anne?

Marinette: O Alya teyzeniz ve Nino amcanızı almaya gitti. Onlarsız noel kutlayamayız değil mi ama?

Sunny: Onlara yeni yaptığım şanslı tılsımlı bilekliği göstereceğim.

Marinette: Biliyor musun Sunny ondan babanla benim de vardı.

Sunny: Sahi mi? Sizinkiler hangi renkti?

Marinette: Pembe ve yeşilli boncukları vardı. Önce onları ben babana verdim sonra da o bana verdi.

Bayan Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin