Herkes birbirine baktı ve sonra Marinette ve Adrien a. Garip olan bu zaman kadar bunu hiç düşünmemişledi. Ama Marinette her akşam Adrien la olma hayali kurduğu için bu konuda zorlanmayacaktı. Herkesin tabi ki de bu konuda bir fikri vardı.
Gabriel: Eee kızlarınıza bir isim düşünmüşsünüzdür değil mi?
Adrien ve Marinette kafasını kaşıyarak gülmeye başladı.
Adrien: Aslında bu hiç aklımıza gelmedi.
Marinette: Ben de hiç düşünmedim.
Tom un aklına direkt bir isim geldi.
Tom: Çocuklar iki tane olduğuna göre birine büyük büyük büyük annemin ismini verebiliriz değil mi?
Marinette bunun olmasından korkuyordu. Bütün ailesi şimdi isim söyleyecekti. Ama sadece iki tane çocukları vardı ve hiç kimseyi kırmak istemiyordu.
Sabine: Tom bırak çocuklar seçsin.
Annesinin bunu demesine sevindi.
Gabriel: Bence kızlar Agreste soy adını alacakları için bu soy adına yakışır bir isim almalılar.
Marinette şaşırdı. Çünkü birden aydınlanma yaşadı. Çocuğun soy ismi Agreste olacaktı. Bunu düşününce çok mutlu oldu.
Sabine: Bay Gabriel buna kesinlikle katılmıyorum. Çocuklara isim verme hakkı onlara ait bize değil. Bırakın onlar seçsin.
Tom tabi ki de buna itiraz edecekti.
Tom: Tamam Sabine ama birine Katarina adını vermeliyiz. Bu benim büyük büyük büyük annemin ismiydi.
Marinette o isimde bir akrabası olduğunu bile bilmiyordu. Ve iç çekerek Adrien a baktı. Adrien da ona baktı ve sırıtıp ellerini iki yana açtı.
Sabine: Tom saçmalama. Hem senin büyük büyük büyük annenin ismi ne alaka? Bu çok saçma.
Tom: Ama o beni çok severdi.
Sabine iç çekti.
Sabine: Tom seni büyütmesi için gerçekten çok yaşlı ölmüş olmalı.
Tom: Sabine ona böyle söyleme. O ölmedi. Sadece melek oldu. Kanatlı bir melek.
Gabriel ayağa kalktı.
Gabriel: Bu saçmalık Katarina Agreste hiç uymuyor. Onun yerine Betty Agreste koyabiliriz. Bu daha iyi bir isim. Hem de benim ölmüş annemin ismi. Onun anısını yaşatabiliriz.
Tom: O zaman diğerine de Bill ismini koyalım. Bu da benim annemin büyük büyük büyük büyük halasının ismi. Kendisi benim annemi çok severdi.
Sabine: Yalan söylüyorsun. Gina hiç bir akrabasını sevmezdi. Ve o bu kadar yaşlı değil. Ve de bu bir erkek ismi. Kız ismi değil. Halanın kız olduğuna emin misin acaba? Bu isim bir felaket.
Marinette: Ama baba bu erkek ismi. Kız ismi değil. Annem doğru söylüyor.
Gabriel: Bayan Sabine haklı. Bu isim bir felaket.
Nathalie boğazını temizledi ve bir adım öne çıktı.
Nathalie: Bence anı olarak isim koyacaksan Adrien ın annesinin ismini koymalıyız. Bu daha iyi olur. Emly e ne dersiniz?
Adrien ve odadaki herkes Nathalie ye baktı. Gabriel Nathalie nin bu fikrini çok beğendi ona gülümsedi.
Gabriem: Nathalie bu harika bir fikir. Adrien kızlarının birine annenin ismini verebilirsin. Hem anısını yaşatırsın. Nathalie mükemmel düşünmüşsün. Doğrusu benim aklıma bile gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Agreste
RomanceMarinette ve Adrien ın evlenmelerine sebep şeyler olur ve Marinette lisenin en iyi yıllarını hamile olarak geçirmek zorunda kalır ama Marinette bu durumdayken bile Adrien ona arkadaş demeye devam eder. Peki Marinette çocuğunu doğurabilecek mi?