Yine günlerden sabahtı. Marinette karnındaki ağrıya uyandı. Acı içinde ayağa kalkıp dik oturmaya çalıştı. Bunu yaparken Adrien uyanmıştı. Adrien hemen gözlerini ovuşturdu ve yanında ki acı içinde inleyen Marinette'e baktı. Ona müdahale ederek oturmasına yardım etti.
-Marinette neyin var?
-Adrien karnım, karnım sancıyor. Nefes bile alamıyorum.
-Tamam hemen kalk. Hastaneye gidelim.
-Hayır buna gerçekten gerek yok.
-Marinette şu haline bir bak. Daha oturamıyorsun bile. Acil bir şey olabilir.
-Adrien neden bu kadar endişelisin? Sadece ufak bir sancı.
Adrien Bayan Martin'in dediklerinden çok korkmuştu. Bunun içinde Marinette'i korumaya çalışıyordu. Ona zarar gelmesini istemiyordu. Ama şimdi ona Bayan Martin'in dediklerini söylese Marinette gerçekten korkardı. Onun için bunu yapmayacaktı.
-Marinette sadece endişeleniyorum. Ve itiraz yok. Hemen hazırlan ben arabayı hazırlıyorum.
-Adrien abartma birazdan geçer. Eğer geçmezse söz veriyorum gideriz.
Marinette Adrien'ın yüzünde ki o telaşı görebiliyordu. Ama neden bu kadar korktu diye düşünmeden edemiyordu. Sonra Adrien'ın yüzünü okşadı ve dudağına öpücük kondurdu.
-Adrien sakin ol. Ben iyiyim.
Adrien Marinette'e yardım etti ve Marinette yataktan kalkıp tuvalete girdi. Adrien ise hemen kalkıp yatağını topladı. Marinette tuvaletten kısa bir süre sonra çıktı ve üstünü giyinen Adrien'a baktı.
-Marinette, Sende hazırlan. Seni Bayan Sabine'e götüreyim. Bugün orada kal. Benim bugün çekimim var. Seninle ilgilenmesi gereken biri olmalı.
Marinette kafasıyla onaylayarak salladı. Bir kaç adım attı ve tekrar karnını tuttu. Adrien telaşla Marinette'in yanına geldi.
-Marinette iyi misin? Oh Tanrım! Ben bir aptalım. Seni sabahtan götürmeliydim hastaneye. Benim hatam.
-Adrien sakin ol.
-Marinette görmüyor musun? Daha yürüyemiyorsun bile. Bu kadar yeter. Artık hastaneye gidiyoruz. İtiraz istemiyorum.
Marinette gerçekten kendini kötü hissediyordu. Onun için Adrien'ın bu dediğini reddetmedi. Üstüne hızlı bir şekilde tişört ve hırka aldı. Adrien'ın yardımıyla merdivenlerden inerek arabaya doğru ilerledi. Bu sırada kwamiler de onlarla geliyordu. Marinette sakince arabaya bindi ama hala acıdan kıvranıyordu .Adrien o kadar çok telaşlandı ki. Eli ayağı birbirine dolaştı. Arabaya bindi ve hızlı bir şekilde Marinette'i hastaneye götürdü.
* * *
Adrien Marinette'in ailesini çoktan aramıştı. Marinette muayene olurken Adrien kapının önünde düşünceli bir şekilde oturuyordu. O sırada Bay ve Bayan Dupain-cheng geldi. Adrien'ı görünce ondan tarafa yürüdüler ve telaşla konuşmaya başladılar.
Tom: Adrien oğlum, Marinette'in neyi var?
Adrien kafasını yere eğdi.
Adrien: Bende tam olarak bilmiyorum. Ama şuan içeride ve doktor onu muayene ediyor.
Sabine: Olamaz. Umarım kötü bir şey yoktur.
Tom: Merak etme hayatım. Küçük kızımız çok güçlü. Ona bir şey olmaz.
Sabine ağlayarak Tom'a sarıldı. Adrien ise suçlu olduğunu düşünüyordu. Sonra kapı açıldı ve içeri çağırdılar. Adrien önden girdi ve Marinette'i gördü. Ona doğru koştu ve sarıldı. Marinette üzgün görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Agreste
RomanceMarinette ve Adrien ın evlenmelerine sebep şeyler olur ve Marinette lisenin en iyi yıllarını hamile olarak geçirmek zorunda kalır ama Marinette bu durumdayken bile Adrien ona arkadaş demeye devam eder. Peki Marinette çocuğunu doğurabilecek mi?