Bölüm 1: Bir Rüya'nın Sonu

4 0 0
                                    

Bir gece vakti Işıner her zamanki mahalleye gider. Yaratık lakabında kara tenli birisi. Yaratık Işıner'in yakın bir dostudur, Işıner onun evinin önüne gelir, Bahçesine girer ve camını tıklatır: 

'' Lan ibne kalk hadi, Heyy!!'' diye bağırır. Cama bir kaç kez daha tıklatmadan bir süre sonra evin ışıkları yanar. 

Yaratık; Ne var lan gecenin köründe, Delimi sikti seni. '' Bir yandan telaşlı tavırlar sergiler'' Amına koyduğum ben sana kaç kez dedim cama öyle hayvan gibi vurma diye. Biliyorsun sıkıntılarım var.

Işıner; Biliyoruz herhalde. Neyse kankam bana eşya lazım, Cidden çok hastayım ( Bu kullanılan maddenin krizlerinden birisi). Işıner sol elini arka cebine sokar ve cebinde ne kadar nakit var yoklar. '' Kanka 6 fişek çözsene bana, Hadi gözünü seveyim'' ( Yüzünden damlayan ter damlaları ve şişmiş göz altı ile yarata bakar ). Yaratık Işıner'i baştan aşağı süzer '' Kardeşim saat gecenin 04:00'ü. Bu saate kadar eşyamı kalır oğlum hepsi zulaya kaldırıyorum biliyorsun.

Işıner;  ''Biliyorum Kardeşim biliyorum, hadi lan gel birlikte gidelim 2 dakika halledelim be, Hadi çöz şu kardeşinin işini. Ben bu parayı bulana kadar ebem sikildi oğlum. Birde Hasta halimle onca yol yürüyorum buraya kadar.''  Yaratık Of'lar Pof'lar ama Işıner'i kıramaz.

Yaratık; İyi gel Amına Koyayım gel. 2 dakika bekle üzerime bir şey geçireyim. Şu köşeye çömel kimse görmesin seni, birde rahat dur.  Yaratık içeri girer, Işıner Bahçede köşeye çömelir göze batmamak için. O sırada Işıner gibi eşya almaya gelen 2 kişi Yaratığın evinin önünden geçerken etrafa bakınırken Işıner'i Fark ederler. Gençler Yaratığın bahçe tellerine dayanır; ''Bilader baksana eşyamı bekliyorsun, var mı burada?''

Işıner; '' Tedirgin olur'' yok kardeş!

Gençler; Lan adam akıllı soru sorduk dimi. Ne o öyle kardeş, mardeş!.  Gençler bir anlık öfke ve tabi Madde yoksunluğun etkisi yüzünden krizi nedeni ile bahçe kapısını açarlar ve içer girerler. 2 si de biliyor bu bahçenin sahibi torbacıdır. Fakat o anda gözleri döndüğü için bir anlık unuturlar ve Işıner'in yakasına yapışırlar.

Gençler;  Çıkar bakim paraları. Sakın yok deme üzerini arar ve bulursam daha fazlasını alırım ona göre kardeş! .

Işıner; ( Korku İçinde) '' Yahu salın Amına koyayım yok dedik ya. Neyinden anlamıyorsun. Çek lan elini üzerimden''. Korku Işıner iyi biliyor ki, Eğer kendini ezdirirse en ufak bir korku, geri adım atar ise Bu alemde böyle tipler seni yaşatmazlar. Sırf zevkine bile seni döverler üstüne birde paranı, telefonunu, anahtarını bile çalarlar. Bu yüzden bu mahalleye daha ilk adımı atığın anda 1.Kural devreye girer; Korkuyu evde bırak. Ama her zaman dozunda herkese işlemez bu çünkü. Gençler Işıner'e tam saldırıcakken, Yaratık içerde dışardan ses geldiğini duyar hemen zulasından silahını eline alır ve hızlıca kapıya çıkar. '' Ne oluyor lan burada, Bırakın lan Kardeşimi.'' Diyerek silahını sallar. Gençler silahı görünce anında Işıner'i bırakırlar ve Bahçeden uzaklaşırlar.

Gençler; ( Korku içinde geri geri adım atarlar) A-abi özür dileriz, Biz arkadaşın olduğunu bilmiyorduk. Bu arkadaş bize durduk yere diklenince bizimde tepemiz attı. Birde hastayız abi gözümü döndü bağışla bizi. Neyse abi şey . Arkadan arkadaşı onu dürter ve onu susturur. '' Abi arkadaşın kusuruna bakma. Biz bahçede bu arkadaşı görünce, ve evinde ışıkları yanık olunca biz sende eşya var sandık. Arkadaşa sorduk var mı diye oda cevap vermeyince bizden saklıyor sandık biraz delendik.'' Gençlerin ikisi de Işıner'e döner '' Özür dileriz kardeşim ayıp ettik'' .

Yaratık; Anladım tamam hadi basın gidin şimdi aldınız cevabınızı şimdi!. 

Gençler; Hadi be abi hiç-   Devamını getiremeden.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Rüya'dan KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin