Capitolul 9

50 5 1
                                    

      Abby

  A trecut o luna...
  O luna grea, foarte grea.
  L-am pierdut...
  Am găsit-o pe mama.

  Iubire e grea, două fire diferite. El iubește alcoolul și femeile ușoare. Eu?! Bani și puterea. Puterea e mai sus decât iubirea, pentru mine . Pentru el alcoolul. Dar, amândoi am învățat că mai putem iubi...
  Am aflat povestea despre moarte lui Rachel, de la mama. Seamănă cu povestea lui Drew. Normal că seamănă au murit în același accident, în aceeași mașină... Era împreună, ne-au înșelat...
   Îmi este dor de amândoi, dar pe unul îi urăsc din tot sufletul meu, pe altul cred că sunt atrasă.

   Pași care se aud în living mă trezesc la realitate, cred că este bunicul Sal care venea de la cumpărături, dar nu este așa. Familia Black este la mine în apartament. Alec în mijloc, bunicul Fred în stânga lui și Gabriel în dreapta lui. Tata lângă bunicul Fred, Make lângă Gabriel. Jack lângă tata, Marco lângă Make. Toți stăteau într-un semicerc, îmbrăcați în costume și cămăși negre, dar Alec nu avea sacoul pe el.

  -Cu ce ocazie? îi întreb, nici un răspuns. Credeți că mă speriați sau? Sunteți penibili! strig la ei.

  -Ești o trădătore! strigă Marco.

  -Prima oară mai făcut curvă. Creștem în nivel, îi răspund. De ce sunteți aici? Faceți bine și răspundeți, dacă nu sun la poliție!

  -Am trecut la amenințări. Bravo! spune Jack.

-De ce ai făcut asta? mă întreabă Make.   

-Nu știu, și ridic din umeri. A fost doar un plan, nu credeam că o să ajungă să fie atât de popular.

  -Nu, sigur! spune Marco și toți ridică pistoale la mine.

-Ai distrus familia, l-ai distrus pe Alec, spune Gabriel, rând pe rând toți ridic pistoale îndreptate spre mine.

-Nu credeți că ați meritat? spune mama care colaborăm stările, când ajunge lângă mine continuă:
-Dacă trageți vă omor de toți!
  Tata scăpa primul pistolul. Era uimit să o vadă pe mama? Sau o copie fidelă de a mea mai în vârtă? Semăn foarte bine cu mama, aceiași ochii, același siluetă, dar a mea mai bine definită. Ea avea parul lung până la fund, eu un pic mai jos de umăr, dar același șaten închis.

-Maria, îmi pare rău! spune tata după ce îșirevinedin șoc. Chiar îmi pare crede-mă!

-Pentru că te-ai culcat cu una? Puteai să ai un copil cu ea, spune mama.

-Dar nu a fost al meu! Îmi pare rău!

-Doua trădătore! Semănați! țipă Marco.

-Un la mână ea a salvat Imperiul Black și, va urma să-l salveze. Doi la mână dacă ai ști ce a făcut mama ta...

-Maria țineți gura! țipă Jack.

-De ce? Am privit timp de două zeci de ani, cum fiecare femeie care întră în viața unui Black și, începe să-l iubească, este distrusă. Pentru că voi nu sunteți în stare să iubiți pe cine. Iubiți decât în momentul când ea plecă din viața voastră. Pentru că sunteți niște tâmpiți care aleargă după bani și putere, aici se încadrează și Abby. Cu ai putut să o lași să fie împușcată? Ești tatăl ei! Dacă murea? Nu te-ai gândit, nu? Pentru ce? Pentru că conduce A&S? Bravo ei! În doi ani a făcut de a-ți făcut voi în treizeci de ani.

  Mama este întreruptă de ușă de la întrare, unde se află bunicul Sal.
-Credeam că este cină în familie decât noi trei, nu toată familia, spune bunicul Sal.

-Ai promis că nu te-ai bagi în viața ei, spune tata și se întoarce către el.

-Ai zis că nu îmi distrugi fata! răspunde tăios.

-Abby, care fute mai bine moșul sau Alec? mă întreabă măgarul de Marco.
  Mă îndrept spre el, dar o mână masivă mă prinde de încheietura mâini, era Alec. Buzele lui se aflau lângă urechia mea, îmi șoptește:
  -Iubita nimeni nu fute mai bine decât mine!

  -Du-te dreacu! ridic tonul și mă despart din strânsoare.

  -Mă duc, dar mai întâi trebuie să semnezi contractul, spune când scoate un dosar de la spate.

-Credeam că ești mor! spune bunicul Fred în timp ce se uită la Sal cum lasă cumpărăturile la întrare.

-Și eu! spune Gabriel.

-Sunt mai viu decât niciodată. Nu îmi plac treburile de genu, eu salvez vieți nu le iau. Mă duc sus, Abby dacă ai nevoie de mine să mă chemi, spune asta în timp ce urcă scările. Vito măcar în ultimul ceas ai grijă de ele, și cu asta dispare în cameră lui.

-Vă cunoașteți? întreabă mama.

Bunicul Fred ca din cap:
-Am știut din prima cine ești, am vrut să vedem până când merge minciuna voastră despre cum Sal e mort, spune bunicul Fred.

-Pentru ce este contractul? îl întreb.

-Abby vei lua 80% din acțiunile totale, suntem în faliment, spune Make.
 
  Alec se îndreaptă spre cea mai apropiata masă, la micul barul din bucătărie. Se așează, pune un pix de blat și, mă așteptă. Ne așezăm pe partea opusă la familie. Citesc mai mult de jumătate din contrat, o liniște mortală, toți ochi erau pe noi.

-Îmi pare rău! îmi șoptește.

-Pentru? șoptesc la rândul meu.

-Pentru că m-am îndrăgostit de tine. Ai apărut brusc în viața mea, ai plecat brusc. Mi-a fost frică să mă îndrăgostesc, dar am făcut-o, cea mai mare greșeală. Am ajuns să te iubesc.
  Mă iubește?!
  Mă iubește?!
  Nu am mai auzit cuvintele astea de foarte mult timp. Și acum? Să-l mint că și eu îl iubesc? Sau mai bine tac.
   Tac.
  
   Pun mână pe pix și semnez. Pot salva firmă în care am copilărit sau să o distrug.

  -Gata! mă ridic și mă duc lângă mama. Era să și uit! Testele AND au ajuns pe adresa mea.
   Mă îndrept spre biroul meu, iau cele doua plicuri de hârtie. Mă întorc înapoi în living. Le dau celor doi. Tata deschide primul.
 
-Nu este al meu! V-am spus! spune tata ușurat.
  Se poate citi frica după față lui Alec, scoate foaia și, răsuflă ușurat.

-Nici al meu! spune Alec.
  Mă forțam să nu râd, dar la cuvintele lui Marco, încep să râd. Mă pun în spatele  mamei și îmi las capul pe umărul ei.

-Pentru că este al meu! Abby dacă era a lui Alec ce mai plângeai, spune măgarul de Marco.

-Nu am nici o legătură cu Alec! tip. Rachel și Drew? Două nume cunoscute nu? continui.

  -Ab termină! spune Alec calm.

  -Nici gând! Au murit în aceeași zi, în același accident rutier, în aceeași mașină. De ce? Pentru că erau împreună, decât profita de noi. Ceilalți știau, dar nu au spun nimic.

  -Știați? țipă Alec furios.

  -Da! Moartea ei nu a fost prea bine primită de tine, spune Gabriel.
  
  -Trecutul e trecut, el va trece. Acum suntem în viitor, face o pauza și continuă, Maria, te rog iartă-mă, fac orice! spune tata către  mama.

  -Recunoaște o pe Abby!
   Mă uit ba la mama, ba la tata. Tata? Care nici nu a fost în stare să mă recunoască. Toți suntem șocați până și bunicul Fred.
 
-O fac! strigă tata.

  Un foc de armă se aude, Marco avea pistolul îndreptat spre mine. Primul foc nu m-a atins, dar al doilea. O durere mare în piept mă cuprinde, cad pe podeaua rece. Lumea mea dispare cu încetul. Mână masivă care m-a prins de încheietură, acum mă ține de mână atât de strâs.

-Nu o las să moară! Nu închide ochi...
   Aici firul meu s-a rupt, viața mea a dispărut...

Imperiul Black Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum