Pov. Felix
Tak zaspałem. Stwierdziłem, że nie ma sensu już się szykować i iść z buta taki kawał.
Tak.. z buta mam tylko jeden autobus i jak zasnę to dupa.Wow dość dużo osób polubiło mój post na instagramie.
Wstałem i zacząłem się ogarniać.
Typu prysznic.. ajjj
Nie zabrałem ciuchów.
Owinąłem się ręcznikiem i ruszyłem do pokoju.
Jak ja się cieszę że mam tak blisko pokój.
Gdy się przebrałem to zszedłem na dół aby zrobić sobie coś do jedzenia.
Po śniadaniu chciałem trochę pomóc mamie w porządkach domowych.
Ma dość dużo pracy.
No a po za tym zostałem w domu i tak nie mam nic ciekawego do roboty.Podczas sprzątania. Włączyłem swój ulubiony zespół ...
Hahah gdzieś się nawet znalazła piosenka Hana.. ten tekst... jest piękny.
nigdy nie zwracałem na niego uwagi.
Wow jeśli Hyunjin tak świetnie pisze oraz ma świetny głos to dlaczego nie chce śpiewać?
Byłby sławny. No może nie aż tak ale był by.
Chociaż.. kto wie?
Śpiewałby z Jisungiem.Moje myśli krążyły wokół niego przez cały ten czas.
Ale jak już skończyłem sprzątać.
Myśli zniknęły. To chyba dobrze?
Nie wiem..
Tak jakoś dziwnie się zrobiło.
Gdy widzę jak się uśmiecha robi mi się cieplutko na serduszku.
Bardzo lubię z mim spędzać czas.
Wczoraj bardzo dużo się o nim dowiedziałem.
A dziś... się z nim nie spotkam.
Dlaczego tak nagle zrobiło mi się przykro z tego powodu?
Chyba powinienem się cieszyć, że nie mam pracy.
Tak właśnie praca.
Felix nie możesz sobie pozwolić na coś więcej z Hyunjinem.
To twój współpracownik i nic więcej.
Tak..... N-Nic więcej.Spojrzałem na powiadomienia z instagrama polubień było coraz więcej.
Zacząłem czytać komentarze.
Na niektóre odpowiedziałem.
Oczywiście to byli moi przyjaciele.
Bo kto inny?
Hyunjin?Kurwa Felix ogarnij się.
Ah...Trudno muszę to jakoś przeżyć dam rade to tylko miesiąc.... a co dalej będzie?
Co z naszą znajomością?
On sobie pójdzie beze mnie.
A ja bez niego.Może jednak nie chce.. nie chce z nim pracować.
Nie dam rady.
Za szybko się do ludzi przyzwyczajam.
A ja nie chce później się spotykać z nim na sile. To nie dla mnie. Dla czego w ogóle rodzice nie spytali się mnie czy chce pracować.Dobra koniec tego myślenia chyba przyda mi się wyjście na świeże powietrze.
**************
Byłem już w parku, który nie jest daleko mojego domu. Założyłem słuchawki i puściłem swoją ulubioną piosenkę Hana. Muszę namówić Hyunjina aby zaśpiewał coś z nim. Po prostu muszę.
A nie chwila chce przerwać prace z nim.
Z nimi.
Będzie mi łatwiej. Mam dużo nauki i w ogóle. Praca nie jest teraz dobrym pomysłem. Nie dam rady. Wiem się powtarzam, ale to prawda. Nie zmyślam....
Włączyłem telefon i napisałem do Hana._Felix_lix
Hejka jak tam przeprowadzka?
Nie miałeś się przeprowadzić za 3 miesiące?Trochę czekałem za nim ta wiewiórka mi odpisała.
_Han_
No ale tak coś się zmieniło i mogę szybciej się przeprowadzić. To chyba dobrze?
Nie cieszysz się? W końcu będziemy się mogli częściej spotykać._Felix_lix
Nie no cieszę się.. a Hyunjin jest obok ciebie? Miał ci pomóc z przeprowadzką?_Han_
Yyy
Mhmm nom miał być.
Jeszcze go nie ma.
Skąd wiesz?_Felix_lix
Mówił mi wczoraj. No wiesz praca. Znaczy chce przerwać tą prace można tak powiedzieć, że się boje?_Han_
O kurwa!
Ty tak serio?
Czego się boisz może do ciebie zadzwonić?_Felix_lix
Jak chcesz.Dzwoni _Han_ Odbierz/ odrzuć
(F- Felix, H- Han)
H: Co jest mów.
F: No to.. nie wiem od czego zacząć.
H: Czeeeekaj nie mówi mi że się zakochałeś i teraz się boisz z nim pracować?!?
F: Han za głośno... Nie! Nie zakochałem się! Z-znaczy nie kurwa Han proszę cie. Po prostu boje się co będzie po tej pracy.
H: Miłość, a co ma być *zaśmiał sie*
F: A udusić cie?
H: Możesz ale Hyunjin cie w tedy nie pokocha. Wiesz rodziną jesteśmy.
F: A idź w cale nie pomagasz mi.
H: Sam się dowiesz co do niego czujesz. Dobra ja kończyć muszę Hyunjin podjechał.
F: Okej pa!
Rozmowa zakończenie czas: 00:04:15.
Że ja się w nim zakochałem?
Nie to nie możliwe znamy się bardzo krótko.
Chyba pojebało Hana.////
Dobra poprawki kolejne.
nie wszystkie oczywiście bo nie są aż tak źle napisane XD
Miłego dnia!
<3
CZYTASZ
Twój śpiew jest tylko dla mnie - hyunlix
Romance[ZAWIESZONE] Lee Felix poznaje Hwang Hyunjina na kolacji. Gdzie się dowiaduje,że mają razem pracować w studiu jego rodziców. Chłopcy się dobrze dogadują, ale czy ich relacja się zmieni? Czy Lee Felix będzie zazdrosny o Hwang Hyunjina który pozna pe...