2

266 24 3
                                    

Młody chłopak nazywa się Hwang Hyunjin. Okazało się że jest synem Pana Hwanga. Rodzice z nim rozmawiali o studiu i o innych rzeczach. Pan Hwang zaproponował moim rodzicom dość sporą kwotę byli zadowoleni lecz źle się czuli z tym, że będzie wynajęte tylko na miesiąc więc mama obniżyła sumę. Wszystkim pasowało.

Rodzice zaczęli mi tłumaczyć, że będę pracować z tym młodym chłopakiem.
Trochę się bałem dawno z nikim nie pracowałem i w dodatku zbliżają się wakacje.
Zamówiliśmy kolacje.
Omawialiśmy naszą współpracę oraz wymieniliśmy się numerami telefonu.

****
Po powrocie do domu przebrałem się w piżamę i prawie bym zapomniał o swoim wieczorku z bajkami.
Zabrałem swoje przekąski oraz laptopa z ładowarką i położyłem się na łóżku.
Wyszukałem bajkę i ją włączyłem.

****
Niestety nie spędziłem tej nocy jak chciałem i chyba po 2 lub 3 godzinach poszedłem spać. Byłem bardzo zmęczony chodź nic takiego nie zrobiłem.
Dlatego jak się obudziłem była godzina jedenasta.
Gdy zabrałem telefon zauważyłem wiadomości od Hana.

_Han_
Witaj Felix jak się spało?
Dziś będę w Seul. Więc może się spotkamy? co ty na to?

Han w Seul???? To brzmi bardzo dobrze.
Dla niego niego nawet jakbym nie miał czasu to bym coś wymyślił.

Felix_lix
Cześć Han!
Jeśli propozycja nadal aktualna to tak

_Han_
Oczywiście, że tak.
Mówiłeś, że mieszkasz nie daleko jakiegoś parku.
To może tam?

Felix_lix
Okej
Tylko o której?

_Han_
Za pół godziny?

Ashh jeszcze nie wstałem. Samo szykowanie zajmie mi pół godziny.

Felix_lix
Okej

Mam pół godziny żeby się ogarnąć.
Chyba za szybko wstałem z łóżka bo prawie bym jebnął na podłogę....

                            ****************
Byłem ubrany w czarna koszulkę i czarne dżinsy oraz skórzaną kurtkę,  glany.
Włosy tak na szybkiego ogarnąłem. Zabrałem jakieś drobne w razie czego.
Gdy dochodziłem do parku zadzwoniłem do Hana.
Odebrał po dwóch sygnałach. Mówił, że się trochę spóźni bo jego kuzyn, który będzie z nami zaspał.
Po kilku minutach zauważyłem Hana i jego kuzyna. Okazało się że jego kuzyn to Hyunjin, Hwang Hyunjin.


♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
Ashh już mi się nie chce pisać XD
Jutro może dodam kolejny rozdział
Ajajaj tylko 300 słów
Miłego dnia/wieczoru ❤︎

edit: 316 słów XD

Twój śpiew jest tylko dla mnie - hyunlixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz