Yağmur

2 2 0
                                    

Yukarıdaki şarkıyı açmayı unutmayın :))



Aşk nedir? Sahi ya aşk nedir? O güldüğünde içimizde kelebeklerin uçması mı? Sana baktığında, göz göze geldiğinizde içimizde kelebeklerin uçması mı? Yoksa adını duyduğunda içimizde kelebeklerin uçması mı?

Peki aşık olmanın bir sebebi var mıdır?

Yoktur bence. Sebebini bilmediğin bir şekilde aşık olursun. Gözlerini görmek, sesini duymak, ellerini tutmak istersin. Ama sebebi yoktur işte. Kızlar'ın ilk ve son aşkı babasıdır değil mi? Benim babam yok, hiç bir zaman olmadı? Peki benim ilk aşkım kim? Beni parmağında oynatan Emir mi? Sahi ya Emir'den önce hiç ilişkim olmadı. Onunla tanıştığım gün ruhum'un bir parçası eksikmiş de, onun gözlerine baktığımda tamamlanmış gibi hissettim. Ya da kendimi kandırdım. Aşk nedir bilmem ki ben. Hiç aşık olmadım. Emir'e de aşık değildim, ya da kendimi kandırıyorum, aşıktım. Ama aşık olsam bu kadar çabuk unutabilir miydim? Ses tonunu, gözlerini, saçlarını unuttum.

Tekrardan ruhum'un parçasını bulmuş gibi hissediyorum. Karşımda gülümseyen gözlerle bana bakan Kıvanç'ın gözlerine baktığımda eksik parçamı bulmuş gibi hissediyorum. Sesini duyduğumda karnıma ağrılar girdiğini hissediyorum. Gülümsediğinde ise eriyorum alo?

Hayır Ayla, hayır anneciğim aşık olamazsın.

"Daldın gittin iyi misin?" Kıvanç endişeli gözlerle bana bakıyordu.

Kurban olduğum sen beni mi merak ediyorsun?

Neyse konumuza dönelim. Yaklaşık yarım saattir Kıvanç'la oturuyoruz, bir yandan sohbet ediyor bir yandan ise çayımızı yudumlayarak yağan yağmuru izliyoruz.

Kıvanç'la yağmuru izlemek mi?

Yakında o yağmurda el ele yürüyeceğiz.

Allah'ım nasip et.

Ayla sakin anneciğim.

"İyiyim, teşekkür ederim. Dalmışım birden."

Kafasını salladı.

Bir kaç dakika sonra bir şey söylemek istercesine dudaklarını açıp geri kapattı.

Saniyeler sonra konuşmaya başladı.

"Gözlerin" dedi gözlerimin içine bakarak.

"Gözlerim?" Dedim sorarcasına.

"Çok güzel."

Ses tonundan utandığı belliydi.

Allah'ım

Kalbim çıkacak yerinden.

Ayla sakin.

Kalp krizi geçirsem ölür müyüm?

Derin nefes al ver, nefes al ver.

Aptal, çocuk heyecanlandığını anlayacak.

Ağzının suyu akıyor Ayla.

"Teşekkür ederim." Dedim gülümseyerek.

"Annen'in mi yoksa baban'ın gözlerine mi çekmiş?"

Annem ve babam.

"Annem'in gözlerine." Dedim.

Gözlerimin dolmasıyla kafam'ı çevirdim. Beni böyle görmesini istemiyorum.

"İyi misin? Özür dilerim yanlış bir şey sorduysam."

Oyun BozanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin