Bay Changbin'de gönlünü okulun en güzel omegasına kaptırdı...

4.7K 268 178
                                    

Başlama tarihleri...

Keyifli okumalar Stay♡...

❤🍒

"Hayır Lix; bugün gelmeyeceğim okula"

Jisung elindeki bardağı mutfak tezgahına bıraktıktan sonra telefondaki arkadaşına dönmüştü.

"Ilaç alıp gelemez misin Ji? Lütfen beni yalnız bırakma bugün. Jeongin de yok zaten. Hem ben hep yanında olurum. Etkinlenmezsin kimseden.
Gerekirse okul girişine alfalar giremez yazarım. Gelebilecek tüm tehlikeleri bir defada ortadan kaldırmış olurum. Kötü olduğunu hissedersen eve bırakırım seni. Ama en azından ilk derste beni yalnız bırakm-"

"Lix! Tamam geliyorum. Senin dilinden kurtulamayacağım yoksa"

Jisung pes ederken Felix telefonda mutluluk çığlıkları atarak arkadaşını delirtmekle meşguldü.
Jisung bu sese daha fazla dayanamayacağını anladığında telefonu arkadaşının yüzüne kapatıp hazırlanmak için odasına dönmüştü. Bugün -özellikle kızgınlığının ilk gününde- okula gitmeyi düşünmek bile istemiyordu.

Felix'le aynı bölümdelerdi. Liseden beri hiç ayrılmadıkları gibi üniversitede de aynı yere gidebilmek için çok uğraşmışlardı. Bugün ise Felix'in büyük bir sunumu vardı daha doğrusu sadece Felix için büyük. Çünkü kendi hocasına aşık olabilecek kadar salaktı. Jisung arkadaşlarının aksine okuldaki hiçbir alfayı etkileyici bulmuyordu.

Aynanın karşısına geçip gömleğinin yakasını düzeltmiş ardından kolyesinin göründüğünden emin olmuştu. Yatağının başındaki çekmeceyi açıp içinden feromon bastırıcı hapları almış ve cebine atmıştı.
Evden çıkmadan önce ne olur ne olmaz diye bir tane hapı yutmuştu. Okulla evi arasındaki mesafe çok fazla değildi ama derse yetişmesi gerektiği için bugün otobüse binmeyi seçmişti. Hızlı adımlarla durağa geçtiği gibi kulaklığını takmış ve otobüsü beklemeye başlamıştı.

Gelen ilk otobüse binip boş bir yere geçerken telefonuna gelen bildirimleri okumaya başlamıştı.

❤🍒


Arada Lazım Olur Diye Açtık
+10 bildirim

Jeongin:

Bugün okulda yokum, benim için not tutmayı unutmayın!

Felix:

Neden gelmiyorsun?
Hem de böyle bir günde seni okuldan alıkoyan ne olabilir?!
Arkadaşını bu önemli günde nasıl yalnız bırakırsın; sorarım sana ey vicdansız!
Beni beni Lix'ini?!

Hyung:

Bugünün nasıl bir önemi var?

Jeongin:

Şöyle ki hyung; Lix arkadaşımız tasarım dersi hocasına azıcık aşık
Ve bugün onun dersinde bir sunumu var
Yani kuyruğuna basılmış kedi gibi davranması bu yüzden

Felix:

Yah, Yang Jeongin!
O nasıl bir betimleme?!

Jeongin:

Ne yalan mı?

Felix:

This isn't fun, babyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin