Keyifli okumalar...
❤🍒
"Bundan da istiyorum"
San'ın işaret ettiği tabakla Seungmin başını sallamış ve yemekten bir kaşık alıp oğluna yedirmişti. Hyunjin karşılarındaki sandalyede onları sevgiyle izlerken Minho'nun boğazını temizlemesiyle bakışları o tarafa dönmüştü.
"Hyunjin San'ı bugün sen uyutur musun?"
Hyunjin bu ricasının altında bir sorun yattığını hissetsede itiraz etmemişti.
"Baba ben doydum"
Seungmin aldığı peçeteyle ağzını silip oğlunun başına uzun bir öpücük kondurmuş ve Hyunjin'in onu almasına izin vermişti.
"Hyunjin San uyuduktan sonra aşağı gelir misin? Misafirimiz var"
Hyunjin onu onaylayıp kucağında San ile birlikte yukarı çıkarken Seungmin abisine dönmüştü.
"Kim geliyor hyung?"
Minho ifadesiz yüzünü bozmadan gözlerini yeniden tabağına çevirmiş ve yemeğini yemeye devam etmişti.
"Abimiz geliyor"
❤🍒
"Artık konuşmayı düşünüyor musun Lix; yoksa sabaha kadar böyle oturacak mıyız?"
Jisung'un sorusuyla Felix gözlerini arkadaşlarına kısaca değdirmiş ve bakışlarını yeniden kucağındaki ellerine çevirmişti.
"Yok konuşmayacak bu, ben uyuyorum"
Jeongin'in pikeyi üstüne çekmesiyle Jisung arkadaşının bacağına vurmuştu.
"Sus sen, sıra sana da gelecek. Abimle ne yaşadığınızı anlatacaksın"
Jeongin yanaklarını şişirerek oflarken Felix huzursuzca yerinde kıpırdanmıştı.
"Lix; okuldan döndüğümüzden beri konuşmuyorsun. Bak eğer biri sana istemediğin birşey yaptıysa bunu bizimle paylaşabilirsin"
"Evet paylaş ki güzel bir meydan dayağı atalım"
Jeongin'in ciddi tavrıyla Jisung göz devirip yeniden Felix'e dönmüştü.
O sırada çalan telefonla üçlünün dikkati yatağın ortasında duran telefona kaymıştı. Felix arayan kişiyi meşgule atmış ve telefonunu kökten kapatmıştı."Changbin'in telefonunu neden açmadın? Felix bak kesin birşey oldu, anlatsana!"
Jisung dayanamayıp bağırırken Felix oflayıp yataktaki yerini düzeltmişti.
"Anlatacağım ama ben bitirene kadar müdahale etmeyin. Çok utanıyorum çünkü"
Jeongin uzandığı yerden kalkıp Felix'i belinden çekip omeganın bedenini kendine yaslarken sarı saçlarını öpmüştü.
"Bizden neden utanıyorsun şapşal!"
Jisung gülerek onu onaylamış ve Felix'in elini tutup okşamıştı. Felix aldığı cesaretle içine derin bir nefes çekmiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Changbin'le buluştuğumuz gece onu sevdiğimi itiraf ettim ve o da beni öpüp beni sevdiğini söyledi"
Jisung duyduğu şeyle çığlık atarken Jeongin açık kalan ağzıyla nefes almayı bile unutmuştu. Jisung yataktan kalkıp deli gibi zıplamaya başlayınca Felix kendini tutamayıp gülmüştü.
"Jeongin niye ağlıyorsun?"
Jisung zıplamayı kesip konuşurken Felix şaşkın bakışlarını Jeongin'e çevirmişti.
Jeongin omuz silkip gözlerinde ki yaşları silmiş ardından arkadaşına dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This isn't fun, baby
Fanfic"Bu kadar şapşal bir alfayla ilk kez karşılaşıyorum" Alfa bu defa kaşlarını çatarken ensesindeki elini indirip konuşmuştu. "Şapşal falan değilim ben!" Jisung sinirlenen alfanın keskin çene hatlarına kayan gözlerini hızla çekmiş ve yeniden konuşmuşt...