Keyifli okumalar...❤🍒
"Bayım duydunuz değil mi? Ben tekrar baba oluyorum!!"
Hyunjin yaşlı adamın omzunu tutarak sarsarken Seungmin bıkkın bir tavırla Hyunjin'i çekiştirmişti. Yaşlı adamın kınayan bakışları altında Hyunjin kolunu tutan omegasına dönmüş ve belini sararak konuşmuştu.
"Kocaman bir aile mi olduk biz şimdi?"
Seungmin konuşmak için ağzını açtığı sırada Hyunjin dudaklarına kocaman bir öpücük kondurmuş ve Seungmin'i kucağına almıştı.
Seungmin'in ağzından küçük bir çığlık kaçarken Hyunjin, kucağındaki omegasıyla beraber kendi etrafında dönmeye başlamıştı."Hyunjin dur! Düşeceğiz!"
Hyunjin omegasının uyarısına karşı durmuş ve yüzündeki koca sırıtmayla eşine bakmıştı.
"Hadi herkese haber verelim"
Seungmin'i kucağından indirip elini tutmuş ve taksi durağına doğru sürüklemeye başlamıştı.
"Hyunjin aslında-"
"Minho bunu duyunca çok sevinecek, eminim. Tabi Changbin, Chan ve Jisung'a da haber vereceğiz. Ah! Felix ve Jeongin'i az kalsın unutuyordum. Tabi Yeji ve Niki'yi de aramam gerekecek. Yeji'nin şaşkınlık çığlıklarını şimdiden duyabiliyorum"
Hyunjin kendi kendine konuşurken Seungmin başını iki yana sallamıştı. Herkesin zaten haberi vardı ama Hyunjin bunu öğrenirse hayal kırıklığına uğrardı. Hyunjin bir taksi çağırıp arabaya yöneldiğinde Seungmin adımlarını durdurmuştu.
"Şey, benim bir telefon konuşması yapmam gerek"
Hyunjin'in anlamsız bakışları altında ezildiğini hissederken yeniden konuşmuştu.
"Okul için... Malum artık gidip gelmek zor olacak. Öğrenci işlerini arayacağım; okulu dondurmak için"
Hyunjin'in kaşları iyice çatılmıştı.
"Bunu telefon üzerinden mi yapıyorduk?"
Seungmin köşeye sıkıştığını hissederek konuşmuştu.
"Hadi ama sevgilim; bir dakika bile sürmez. Sen arabaya bin; ben hemen geliyorum"
Seungmin daha fazla bir şey demeden Hyunjin'den uzaklaşmış ve abisinin numarasını tuşlamıştı. Birkaç kez çalan telefon sonunda açılırken Seungmin, hızla konuşmuştu.
"Hyung, hiçbir şey sorma ve beni dinle. Hyunjin'e hamile olduğumu söyledim ve şimdi eve dönüyoruz. Kimsenin haberi yok sanıyor. Herkesi arayıp uyar; hayal kırıklığına uğrasın istemiyorum"
Minho'nun cevap vermesine fırsat bırakmamış ve telefonu kapatıp onu taksinin önünde bekleyen alfasının yanına gitmişti.
"Ne dediler?"
Seungmin yüzündeki tebessümü silmeden konuşmuştu.
"Haklıymışsın; telefon üzerinden olmuyormuş. Bir ara okula uğrasak iyi olur"
Hyunjin'in sorularından önce alfasının elini tutup arabaya binmiş ve taksiye adresi vermişti.
Hyunjin bu aceleci tavrına anlam veremesede sorgulamamış ve taksiciye daha dikkatli sürmesi hakkında başlattığı uzun konuşmasının ilk cümlelerini sıralamıştı bile."Bayım, lütfen hız sınırına dikkat ederek sürün; arabada hamile bir aile taşıdığınızı unutmayın..."
❤🍒
"Yah! Jeongin duydun değil mi?!"
Jeongin kolunu boynuna sararak bağıran alfatan zorla da olsa kurtulmuş ve bıkkın bir ifade ile konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This isn't fun, baby
Fanfiction"Bu kadar şapşal bir alfayla ilk kez karşılaşıyorum" Alfa bu defa kaşlarını çatarken ensesindeki elini indirip konuşmuştu. "Şapşal falan değilim ben!" Jisung sinirlenen alfanın keskin çene hatlarına kayan gözlerini hızla çekmiş ve yeniden konuşmuşt...