Keyifli okumalar...
❤🍒
"Jisung Chan'ın geleceğini neden söylemedin?"
Jisung aynada saçlarını düzeltirken arkadaşına cevap vermemişti. Jeongin göz devirip yanına ulaşmış ve omzuna hafifçe vurup konuşmuştu.
"Jisung sana birşey soruyorum!"
Jisung aynanın önünde ki parlatıcılardan ikisini eline alıp arkadaşına dönmüştü.
"Sence pembe mi süreyim yoksa şeftali tonları daha mı hoş durur?"
Jeongin arkadaşına 'ciddi misin' bakışları atarken odaya giren diğer omegayla sızlanarak konuşmuştu.
"Felix, Jisung Chan'ı çağırmış"
Felix önce makyajı ile uğraşan omegaya ardından betaya bakmıştı.
"Chan'la aranız bozuk mu?"
Jeongin bakışlarını kaçırarak başını olumlu sallamıştı.
"Neden peki?"
Felix bir eliyle saçındaki havluyu tutarken diğeriyle de Jeongin'in yanağını okşuyordu.
"Boşver, sadece yanlış kararlar verdiğimi farkettim. Chan benim için sadece en yakın arkadaşımın abisi olarak kalmalıydı"
Jisung kaşlarını çatarak arkadaşına dönerken Felix'in de aynı ifade ile ona baktığını görmüştü.
"Jeongin bize neden anlatmadın?"
Jeongin yanağını Felix'in elinden kurtarıp omuz silkmişti.
"İkinizinde sorunları yeterince büyük; benimle uğraşın istemedim"
Arkadaşlarının birşey demesine fırsat vermeden yatakta ki telefonunu almış ve odadan çıkmadan hemen önce konuşmuştu.
"Ben önden gitsem daha iyi olur; okulda görüşürüz"
❤🍒
"Hunjin hyung uyan!"
Hyunjin karnının üstünde zıplayan küçük alfayla yüzünü buruşturarak uyanmıştı. Hala kapalı olan gözleriyle hafifçe San'ı koltuk altlarından tutmuş ve yatağa yatırmıştı.
Küçüğünü gıdıklamaya başlarken bir yandan da konuşuyordu."Sabahın bu vaktinde nasıl bu kadar enerjik oluyorsun bakayım sen?"
San'ın evi dolduran kahkahaları arasında ikili kapıda onları izleyen alfayı bile farketmemişti.
Hyunjin en sonunda küçüğünün nefesini kesmekten çekinerek gıdıklamayı kesmiş ve saçlarına uzun bir öpücük kondurmuştu."Baban ve amcan uyandı mı bakalım?"
San başını sallamış ve ayağa kalkıp büyüğünün elini tutarak çekiştirmeye başlamıştı.
"Hunjin hyung evimizde bir tane adam var, gidip hemen babamı korumamız lazım"
Hyunjin gülerek San'ı bileklerinden tutmuş ve kendine çekmişti. Kucağındaki alfayla beraber yataktan kalkmış ve banyoya gitmek adına odasının kapısına yönelmişti.
Fakat kapıda gördüğü alfayla aniden irkilmişti. Onunla aynı boyda olan alfayı istemsizce süzmüştü.
Uzun dalgalı saçları, ilk bakışta belli olan birbirinden farklı olan göz kapakları, soğuk mu samimi mi olduğu belli olmayan ifadesi ve yakışıklı yüzünü tamamlayan çam kokusu ile kusursuz bir alfa görünümü veriyordu."Günaydın"
Sonunda daha büyük olan alfa sessizliği bozarken Hyunjin tebessüm edip elini uzatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This isn't fun, baby
Fanfiction"Bu kadar şapşal bir alfayla ilk kez karşılaşıyorum" Alfa bu defa kaşlarını çatarken ensesindeki elini indirip konuşmuştu. "Şapşal falan değilim ben!" Jisung sinirlenen alfanın keskin çene hatlarına kayan gözlerini hızla çekmiş ve yeniden konuşmuşt...