"Benimle evlenir misin?"

915 108 57
                                    


Keyifli okumalar...

❤🍒

"Hyunjin yeter, gerçekten doydum"

Seungmin sevgilisinin uzattığı pizzaya burun kıvırırken Hyunjin küçüğünün boynundan sulu bir öpücük alıp pizzayı tabağa bırakmıştı.

"Ağrın var mı? Masaj yapmamı ister misin?"

Seungmin başını iki yana sallamış ve belini saran elin üstüne elini koymuştu.

"Ağrı kesici iyi geldi"

Hyunjin kollarını sıkılaştırıp boynunu yeniden öpmeye başladığında Seungmin gülerek kaçmaya çalışmıştı.

"Hiç doyamayacağım sanırım sana"

Seungmin kucağında ters bir şekilde oturduğu sevgilisinin omzuna başını yaslamış ve mırıldanmıştı.

"Bende..."

Hyunjin Seungmin'in açıkta kalan boynunu yeniden öpmeye başlamış ve sevgilisinden küçük bir gülüş kazanmıştı.

"Hyunjin dur"

Hyunjin belindeki ellerini sıkıp son bir öpücük kondurmuştu.

"Saçların hala ıslak"

Seungmin omuz silkip yerine daha çok sinerken çalan telefonla gözlerini yeniden açmıştı. Başını kaldırıp masada duran telefonu almış ve sevgilisine vermişti. Hyunjin tebessüm Seungmin'in yanağını öpmüş ve telefonu açıp kulağına yaslamıştı.

"H-hyung?"

Hyunjin kuzeninin endişeli sesiyle kaşlarını çatmış ve konuşmuştu.

"Niki? Sen iyi misin?"

Karşı tarafta kısa bir sessizlik olmuştu.

"Sana bir şey söyleyeceğim ama sakin ol tamam mı?"

Hyunjin yutkunmuş ve göremeyeceğini bilerek başını sallamıştı.

"Hyung, Yeji noona kayboldu. Yani ondan haber alamıyorum dünden beri. Annemlere yanımda diye yalan söyledim ama şüphelenmeye başlıyorlar. Polise gidersem bizimkileri ararlar. O yüzden seni aradım bende"

"Niki ne demek kayboldu? Evden çıkarken görmedin mi?"

"Ya dün beraber film gecesi yapıyorduk. Sonra bir telefon geldi ve aceleyle evden çıktı. Hemen döneceğini söyledi. Yalnız kalmamam için Jungwon hyungu gönderdi eve ama hala dönmedi. Korkuyorum hyung. O iyidir değil mi?"

"Tamam sakin ol sen. Evden çıkma. Ben oraya geliyorum. Amcam ararsa bahane üret. Yeji'yi bulup getireceğim"

"Lütfen hyung.. Ablamı bul.."

"Bulacağım.."

Daha fazla konuşmadan telefonları kapatmışlardı. Hyunjin olayı sindirmeye çalışırken yanağını okşayan elle bakışları sevgilisini bulmuştu.

"Ne oldu?"

Hyunjin sıkıntıyla bir nefes vermiş ve Seungmin'i kucağına daha çok çekerek konuşmuştu.

"Niki aradı. Yeji'den haber alamıyormuş. Gidip Yeji'yi bulmalıyım"

Seungmin'in gözleri kocaman açılırken kollarını sevgilisinden ayırıp konuşmuştu.

"Hemen polisi arayalım o zaman"

Hyunjin başını iki yana sallamıştı.

"Arayamayız. Amcam öğrenirse Yeji ve Niki'ye hayatı zindan eder. Ailemin bana yaşattığı şeyleri onlarında yaşamasını istemiyorum. Yeji'yi kendim bulacağım"

This isn't fun, babyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin