"Belki o zaman kocaman gülümsersin"

875 98 53
                                    

Keyifli okumalar...

❤🍒

"Burada ne olduğunu açıklayacak mısınız?"

Felix'in kalın sesiyle Hyunjin ellerini saçlarından geçirip sinirle uzaklaşmıştı karşısındaki alfadan. Oturduğu koltukta dizini stresle sallarken Seungmin kapıda duran arkadaşlarının arasından sıyrılıp hemen sevgilisinin yanına ulaşmıştı.

Chaeryeong anın şokunu atlatıp hızla eşinin yanına ilerlemiş ve ellerini tutmuştu.

"S-Sen iyi misin? Bir yerini kesmedin değil mi?"

Yeji'nin az önceki hırçın tavrı bir anda yok olurken Chaeryeong'un tuttuğu eli sıkmış ve başını iki yana sallamıştı.
Felix ona cevap vermeyen alfalara göz devirip kırdıkları vazoya doğru ilerlemişti. Söylenerek topladığı parçaları çöpe dökmüş ve ellerini yıkayıp salona dönmüştü.
Sevgilisi bile onu dikkate alıp cevap vermemişti.

"Niki'nin haberi var mı?"

Hyunjin'in buz gibi sesiyle Yeji gözlerini yerden ayırmadan konuşmuştu.

"Hayır"

Hyunjin'in ağzından histerik bir gülüş kaçarken yeniden yükseltmişti sesini.

"Beni, Niki'yi bir kenara atmış olman bile sinirlendirmiyor beni. Sadece bu kadar aptal olmanı aklım almıyor"

Seungmin sevgilisinin kolunu sıkarak susmasını işaret ederken Yeji Chaeryeong'dan ayrılıp Hyunjin'e doğru ilerlemişti.

"Aptal mı? Aramızda kim daha aptal tartışmayalım istersen"

Hyunjin'in yüzünde alaylı bir gülüş yer edinirken oturduğu koltuktan sakince kalkmış ve ona kafa tutan kuzeninin yanına ilerlemişti. Seungmin ve Chaeryeong alfaların her iki yanında onları sakinleştirmeye çalışırken Felix az önceki kızgınlığını unutup ikiliyi izlemeye başlamıştı.

"Evet aptalsın! Kendini düşünerek hareket edecek kadar aptalsın Yeji. O siktiğimin yüzüğünü takınca her şey bitti mi sandın?"

Yeji Hyunjin'in omzuna güçsüzce vururken sesinin tonunu umursamadan konuşmuştu.

"Evet bitti! Ben Chae'yi çok seviyorum, anladın mı? Senin veya babamın ne dediği umrumda bile değil"

Hyunjin Yeji'yi kollarından kavrayıp yüzüne bakmasını sağlarken Seungmin korkuyla kolunu tutmuştu.

"Peki Niki? Onu hiç düşündün mü? Onun ne hassas bir çocuk olduğunu bilmene rağmen kaçıp gittiğinde düşündün mü? Evlenip kendini kurtardığını düşünürken onun nasıl bir hayat yaşayacağını düşündün mü? Tek düşündüğün şey kendi mutluluğun değil mi? Sadece kendini düşünen aptal bir alfasın sen"

Hyunjin'in sinirle ittiği kollarını yüzünü buruşturarak ovarken Chaeryeong Yeji'yi tutup geri çekmek istemişti. Ama Yeji sakinleşemediği için bu hareketine tepki vermemiş aksine kuzeninin üzerine daha fazla yürümüştü.

"Bana ahkam keserken kendine hiç baktın mı peki? Amcam seni evlendirmek için yüzlerce aday bulurken sen başka bir alfadan çocuğu olan kusurlu bir omegayla mı evleneceksin? Söylesene, çocuğu sana 'cici baba' falan da diyor mu-"

"Yeji yeter!"

Hyunjin kuzenini susturmak için ağzını açtığı sırada Chaeryeong'un bağırmasıyla ortam aniden sessizleşmişti. Yeji şaşkınlıkla eşine bakarken Chaeryeong onu bileğinden tutmuş ve dışarıya çekiştirmişti.

"Hyung, bizi eve götürür müsün?"

Changbin'e hitaben söylediği şeyle Changbin başını sallamış ve koltukta oturan sevgilisinin saçlarını öpüp evden çıkan ikiliyi takip etmişti.
Hyunjin kendine geldiği anda hızla sevgilisine dönmüş ve ellerini yüzüne yerleştirip sevgilisinin dolu gözlerine bakarak konuşmuştu.

This isn't fun, babyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin