VOTE ATARSANIZ SEVİNİRİM ;)
🧿🧿🧿
"Annee her şey tam değil mi? Bir eksik falan yok?"
Annem başıyla onayladı. "Yok kızım Kutay her şeyi tekrar tekrar kontrol etti zaten."
Annem yanıma yaklaşıp "Ne ara büyüdün ki? Daha sana hamile olduğum dün gibi aklımdayken sen evleniyorsun." Göz yaşlarını silip ona sarıldım.
"Anne ya ağlama." Burnunu çekip bana baktı. "Umarım mutlu olursun kızım." Gülümsedim. "İnşAllah annecim." Kapı çaldığında Aslı gene kapıyı hafif aralamış bu sefer Kutay gelmişti ki elini dışarı uzatıp para istedi.
Güldüğümde Kutay "Aslı açsana kapıyı." Aslı elini sallayıp "ver parayı aç kapıyı enişte." Kutay para vermiş olmalı ki Aslı kapıyı açtı.
Kutayı görmem ile gözlerim açılırken o da beni görünce dondu kaldı. Annem ve Aslı odadan çıkarken Kutay kapıyı kapatıp dibimde durdu.
Gözünden bir damla yaş düşerken hemen sildim."Çok güzel olmuşsun meleğim." Gülümseyip "sende harika olmuşsun" gülümseyip dudaklarımdan öptü.
"Hadi nikah memuru geliyormuş." Kafamı sallayıp kolumu koluna dolayıp odadan çıktık. Salona geldiğimizde alkışlarla dansa başladık.
"Biliyor musun, küçükken hep gelinle damat ne konuşur diye merak ederdim." Güldü. Düşünür gibi yapıp "Akşamı konuşuyorlar güzelim."
Gözlerim hızla açılırken belli etmeden "Kutay bari burda yapma."
Omuz silkip "Bunu bana benim güzel karım mı söylüyor? 15 çocuk isteyen?" Gözlerimi kaçırıp "sen nerden biliyorsun onu?""Ben bilirim güzelim." Dansımız bitip biraz oynadıktan sonra nikah memuru gelmişti. Nikah memurunu görünce mutlulukla gülümsedim.
Nikah memuru liseden arkadaşım Burcuydu namı değer Bubju.
Onunla kucaklaştım. "Sana nikahını ben kıyıcam demiştim." Gülümsedim. "Manyaksın Bubju. Gelceğini tahmin etmemiştim hemde nikah memuru olarak.""Ben sözümü tutarım." İkimizde gülümseyip masaya geçtiğimizde Kutay elimi öptü.
"Nikah akdini başlatıyorum.""Adınız ,soy adınız ve baba adınız?"
"Gece Vural, Kıvanç."
"Adınız, soy adınız ve baba adınız?"
"Kutay Milas, Ali""Siz Kıvanç kızı Gece Vural, Ali oğlu Kutay Milası eş olarak kabul ediyor musunuz?"
Gülümseyerek Kutaya baktım. Bu adama nasıl hayır diyebilirdim?
"Evet." Ve alkışladılar.
"Siz Ali oğlu Kutay Milas, Kıvanç kızı Gece Vuralı eş olarak kabul ediyor musunuz?"
Elimi tutup "evet." Dedi.
Şahidlerimiz-benim şahidim Koray iken Kutayın şahidi Aslıydı.-
Kardeş kardeşin şahidi olamadığı için böyle yapmıştık.
Onlarda evet derken Burcu "sizleri karı koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsiniz." Diyince Aslı beni dürtekleyip "ağına bas" diye işaret etti. Kutayın ayağına bastığımda bana bakıp güldü.
"Bir ayağıma basmışsın çok mu Hatun." Ayağa kalkıp başımdaki duvağı açtı. Anlıma sıkı bir öpücük kondurdu. Alkışlar devam ederken Burcu aile cüzdanını uzattı. Gülümseyip aldım.
Kutaya gösterip "Resmen evlendik"
Kafasını sallayıp "Evlendik güzelim.""Ben sana seni alırım demiştim." Güldü. "Ve aldında bebeğim."
Düğün kaldığı yerden devam ederken bir güzel göbek atmıştık. Bu düğün bana 50 yıl yeterdi. Hayatta başka düğüne katılmam artık.
Takı töreni olduktan sonra yavaş yavaş insanlar gitmeye başlamıştı. Tamamen kimse kalmayınca Kutay babamlara dönüp "izninizle ben karımı alsam?" Dedi.
Babam bana bakıp "gel buraya." Diyince hemen babama sarıldım. "Mutlu ol kızım." Gülümseyip babama daha çok sarılırken Aslının sesini duydum. "Kız sanki zorla evlendirildin Babacı. Bırak da kocana gitsene sen!" Babamdan ayrılıp anneme sarıldım. Herkesle vedalaşıp arabaya bindik.
Evimize vardığımızda yorgunca kapıya yürürken Kutay kapıyı açıp beni kucakladı.
"Adettenmiş." Diyip yatak odasına kadar beni götürdü. Yatağa beni bırakırken derin bir soluk aldı.
"Gidip namazımızı kılalım.""Önce gelinliği çıkarmam gerek." Kutay yutkunarak bana bakarken arkamı döndüm. Fermuarı açarken sırtıma değen parmaklarıyla derin bir nefes aldım. "Teşekkürler." Diye mırıldanıp dolaptan beyaz uzun kapalı elbiseyi alıp arkamı dönmüştüm ki Kutay "ben çıkayım." Diyip hızla odadan çıktı.
Üstümdeki gelinliği çıkarıp dolaba asıp çıkardığım elbiseyi giydim. Odadan çıkarken Kutay kapının önünde bekliyordu. Onun da giyinmesini bekledim. Birlikte namaz kılıp odaya geri döndük.
İkimizden de ses çıkmazken Kutay bana yaklaşıp anlımdan öptü. "Sana çok aşığım Gece."
"Bende sana." Dudaklarını hızla dudaklarıma bastırırken şaşkınlıkla kaldım. Karşılık verirken yavaş yavaş üstümüzden çıkan kıyafetler yeri boylarken tekrar dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ayrıldığında ikimizden de aynı cümle çıktı."
"Sonsuza kadar."
***
Aslındaaaa yazardım da şimdi ndkdnzkks yazmıcam bu sahnenin devamını ndkdnmdms
Soy adlarını aslında düşünmemiştim ilk aklıma gelen soy adları bunlardı kitap karakterlerimin adları dhdksnksns
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamburgerci | Texting
Conto0535*: beyaz gömleğinden belli olan dövmen 0535*: boynuna doğru uzanan kısımları 0535*: İlah mısın Silah mısın Hamburgerci? *** Küfür içerir! Lütfen rahatsız olucaklar okumasın. UYARI: KÖTÜ YORUM YAPACAKSANIZ OKUMAYIN *** Başlangıç: 01.01.2022 1...