VOTE ATARSANIZ SEVİNİRİM ;)
🧿🧿🧿
Her zamanki gibi giyinirken aynada kendime baktım. Siyah tayt, siyah düz bluz, siyah botlarım ve siyah deri ceketim. Saçlarımı tarayıp açık bırakırken hiç makyaj yapmadım zaten sevmiyordum da. (Medya kıyafetleri)
Doğal olmak istiyordum ailesi ile tanışırken, neysem oydum biri beni beğencek diye öyle güzel şeyler giymezdim.
Aynanın önünden çekilip yatağıma giderken telefonuma mesaj geldi.
Kutay: Güzelim ben geldim.
Gece: Geliyorumm
Telefonu cebime sıkıştırırken kapıya doğru yürüdüm o sıra aynada kısa bir bakış attım kendime.
Evden çıktım. Kapının önünde bana tüm asilliği ile bakan Kutayı gördüm. Allahım şükürler olsun, kurban olurum sana. Nasıl bir güzellik yaratmışsın sen böyle.
Yanına gidip tam karşısında durduğumda gülümsedi. "Hoş geldin." Elini kafamın arkasına uzatıp dudaklarına yakınlaştırdı ve saçlarıma derin bir öpücük kondurdu.
"Hoş buldum." Hem sesine hem bu yaptığına içim giderken içli bir nefes çektim. Bayım bitiriyorsunuz beni
"Hadi üşütmeden binelim arabaya." Çok sonradan arkasındaki arabayı fark etmiştim. Aşk gözü kör ediyormuş bacılarım denendi onaylandı.
Arabaya binerken sessiz bir şekilde yola çıktık. 5 dakika sonra durduğumuzda arabadan sessizce indim. Kutay gelip belimden destek verircesine içeri yönlendirirken tekrar derin bir iç çektim
Kalbe zararsınız bayım...
Apartmandan içeri girip dairenin önüne geldiğimizde bana bakıp zile bastı.
"İnsan bir heyecan yapar güzelim be"Kafamı iki yana salladım. "Yok ya gram heyecan yok." Gülümsediğinde kapı açıldı. Karşımda annesi Nilgün teyzeyi görünce gülümsedim.
"Hoşgeldiniz çocuklarım. Hadi girin içeri üşütmeyin." Önden ben girerken arkamdan Kutay girdi.
Ben Nilgün teyzenin elini öperken arkadan babası Ali amca da çıktı. Maşallah sülaleyi de biliyorum ha.
Ona sadece uzaktan selam verip Nilgün teyzenin gösterdiği yerden salona geçtim.
"Nasılsın kızım iyisindir inşAllah." Gülümsedim. "İyiyim Nilgün teyze. Sen nasılsın?" Böyle böyle konuşurken Nilgün teyze ben gelicem diye bir sürü şeyler hazırlamış ve onları önüme getirmişti.
Bana sarmalar, börekler, çörekler hazırlamış ve hepsini bana zorla yedirtmişti. 'Doydum' desemde dinlemediğinde Kutaya 'kurtar beni' bakışları attığımda zorla kurtulmuştum.
"Aaa kızım şuncacık şey yedin, hem sen çok zayıfsın çabuk hastalanırsın etme kendine kuzum." Azımdaki lokmayı bitirip konuştum.
"Nilgün teyze ben gayet iyiyim şükür hastalığımda yok. Israr etme yaa."Sesim öyle bir çıkmıştı ki Kutayla Nilgün teyze gülmeye başlarken bende gülümsedim. İçeri o sıra Koray girince "oooo yengem gelmiiiş" deyip bana sarılmıştı.
Korayın bi anda kolları üstümden uzaklaşırken Kutaya döndüm. Sertçe Koraya bakıyordu. "Elleşme len yengene, rahat bırak."
Koray bana bakıp abimi gösterip gülerken Kutay anlamış olacak ki Korayı salondan kovdu. O sırada artık bende ayağı kalktım. "Her şey için teşekkürler Nilgün teyzecim. Bize de bekleriz."
"Aaa kızım akşam yemeğine de kalsaydın. Hem şu düğün işini konuşurduk."
Gülümseyip "onu istemede konuşsak sanırım daha iyi olur." Diyip konudan sıyrılırken eşyalarımı aldım. Evden çıktıktan sonra Kutay bana baktı. "Sevdin deme annemi?"
"Yavrum kadın sevdiğim adamı doğurmuş nasıl sevmem ben bu kadını ama çok yemek yediriyor ha evlenince umarım bu kadar kilo almam." Gözleri bana dönerken çok tatlı bir şekilde bana bakıyordu.
Kafamı 'ne?' Diye sallarken çok kıroydum biliyorum. Gülümseyip dudaklarını yanağıma bastırması ile donup kaldım. Dudaklarına kurban olsun bu kız senin öhm
Ben ona öyle bakarken "yavrum ha, sevdiğim adam?" Diyip sırıttı. "Hmm yavrum, sevdiğim adam." Hızla arabanın içine girerken kızaran yanaklarıma ellerimi bastdırdım.
Ulan Gece, bu adam utanmayacak seni bile utandırdı ya. Zarar demiştim değil mi buna?
***
Yuuh diyorum oha uzun yazdım 520 kelime az buz değildi vence yaniii bana göre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamburgerci | Texting
Historia Corta0535*: beyaz gömleğinden belli olan dövmen 0535*: boynuna doğru uzanan kısımları 0535*: İlah mısın Silah mısın Hamburgerci? *** Küfür içerir! Lütfen rahatsız olucaklar okumasın. UYARI: KÖTÜ YORUM YAPACAKSANIZ OKUMAYIN *** Başlangıç: 01.01.2022 1...