XXVI

7.5K 343 37
                                    

VOTE ATARSANIZ SEVİNİRİM ;)

🧿🧿🧿

Yarım saattir boş boş ona bakıyordum ne o konuşuyordu, ne de ben konuşuyordum.
" Gece yarım saattir burada oturuyoruz ve senden cevap bekliyorum."
Yutkunarak gözlerimi kaçırdım ne diyebilirdim ki.

Düşünsenize aşık olduğunuz insan sizi sevmiyorken size evlenme teklif ediyor?
" Beni sevmiyorsun bile neden böyle bir teklif yapıyorsun? Daha düne kadar umurunda bile değildim. Şimdi ne oldu da bana evlenme teklifi ediyorsun?"

Suratı düştü. " Yaptığım her şey için özür dilerim, söyledigim her söz için, her kelime için, her kalbini kırdığım için, her seni ağlattığım için, her şey için özür dilerim."
Derin bir iç çekti. "Bunu sadece sana söyleyebilirdim. Sana sadece evlenme teklifi edebilirdim. Öyle olması gerekiyor. Kabul edicek misin?"

Kaşlarımı çattım. " ne demek öyle olması gerekiyor? Ne sorun varsa bana anlat artık Kutay."

Gözlerini kaçırdı. "Babam." Tekrar gözleri gözlerimi buldu. "Evlendirmeye çalışıyor beni." Gözlerim şokla açılırken ayağı kalktım. "Ne demek evlendirmeye çalışıyor? Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz biz ya? Bir insan çocuğunu zorla evlendirir mi?"

O da ayağı kalktı. " Zorla değil mi?" Kafasını salladı. "Kaç yaşında insansın karşı gelemedin mi?" Gözleri bana döndü. "Karşı gelmez olur muyum? Tabiki oldum. Ama bütün her şeyimi herkesi kaybeticeğimi söyledi. Annemi, kardeşimi..."

" Bir insan nasıl böyle şey yapar?" Sinirle ellerimi saçlarıma geçirdim. "Bir insan oğluna bunu nasıl yapar? Kanına, canına."

Sustu tek kelime etmedi ama gözleri her şeyi anlatıyordu...

"Beni sevdiğini biliyorum hatta bana çok aşık olduğunu da biliyorum ancak sana güvenebilirdim. Ne kadar acımasız değil mi?daha iki kere yüzünü gördüğüm kızla evlenmek istiyorum." Yutkundum.

"Seni gerçekten çok seviyorum Kutay ve senin iyi olman için her şeyi yaparım. Git ve babana sevgilinin olduğunu söyle. İstemeye gidelim de. İtiraz etmezse gelin isteyin beni."

Gözleri şaşkınlıkla açıldı. "Kabul mu ediyorsun gerçekten? Saçmalama Gece ben kabul edeceğini düşünmedim. Ailene ne diceksin? Benim için onlarla aranı bozmaya değmez."

Omuz silktim. "Çok da umurlarında değilim sanırım. Neyse hadi çok geç olmadan git ve bana haber vermeyi unutma."

İlk defa kaba davranmadan benle konuşmuştu ve çok gerçekçiydi. Bir çocuk gibiydi...

Hızla belimden tutup kendisine yaklaştırdı ve beni sardı. Burnum boyun çukuruna gelirken derin bir nefes çekip bende kollarımı beline sardım.

"Çok teşekkür ederim Gece." Geri çekilip çok uzaklaşmadan gözlerime baktı. "Bu arada senden etkileniyorum küçük şey." Eliyle saçımı karıştırıp giderken olduğum yerde kaldım...


***

ALIN SİZE YENİ BÖLÜM VE UUUUZUUUN BÖLÜM BAYAĞADIR UZUN BÖLÜM YAZMAYINCA HAMLAMIŞIM

ALIN SİZE YENİ BÖLÜM VE UUUUZUUUN BÖLÜM BAYAĞADIR UZUN BÖLÜM YAZMAYINCA HAMLAMIŞIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hamburgerci | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin