Hey ik ben Lisa, 18 jaar en bijna klaar met m'n VWO. Ik zit dus nog op school maar dat is niet heel erg. Ik heb een leuke klas en m'n vriendinnen zitten bij me in de klas. Ik heb geen vriendje wel eens gehad maar nee. Ik mis het soms wel hoor een vriendje maar ja ik kom nooit m'n type tegen.
Hee hee Jasmijn hier. 18 jaar en bijna klaar met school! Gelukkig maar. Ben school helemaal zat bah zeg al die leraren. Het enige leuke is mijn beste vriendin Lisa. Ja en Jesse jeetje wat n lekkerding. Maar ja single life is leuk joh. Ook ben ik verslaafd aan de bankzitters alleen weet niemand dat...
Dit is wederom K-O-E-N. Jonge ik ben zo grappig. Ja maar goed Koen dus 21 jaar en ben YouTuber samen met m'n beste vrienden. We wonen samen in Casa del Huts. Echt geweldig. Ja voor de rest heb ik een leuke vriendin Juultje.
Hoi ik ben Matthyas het Lam. 20 jaar en YouTuber, samen met m'n vrienden waar ik ook samen mee woon. Ja en ik ben single.
Aangenaam Raoul de graaf. 22 jaar en GEEN BOOMER. Ik wordt altijd de papa/boomer genoemd van de groep. Ik ben dus YouTuber met m'n beste vrienden en ja ik vind vooral m'n kook video's erg leuk om te maken. Vooral met m'n vriendin Lieke.
Milo is de naam jaja. 21 jaar en een echte legend. Dus ik denk dat ik m'n hobby's moet vertellen.. Ik doe aan tennis. Wat ik ook goed kan natuurlijk. En ik hou van ja mezelf HAHA. Nee nee nee. Ik hou van m'n vriendin Charlotte.
Ja hoi ik ben Robbie. 20 jaar en een echte Brabander! Ja wat moet ik zeggen ik ben helaas single want het is uit gegaan met m'n vriendin. Echt sneu ja weet ik nee maar ik ben een YouTuber en het gaat helemaal goed.
Oké hoi dit dit was ff snel voorstellen in dit verhaal zitten sws spelfouten dus let daar niet op en alles wordt geschreven vanuit Lisa haar POV. Als er een keer smut- komt dan komt er een TW (triggerwarning) voor degene die dat niet willen kunnen skippen. Oke ik ga weer schrijven. En laat weten wat je ervan vindt!!!
JE LEEST
Die ene voetbalwedstrijd
FanfictionHoi, dit verhaal gaat over de 18 jarige Lisa. Lisa en haar vriendin gaan een leuk weekendje weg en hadden voetbalkaartjes voor een wedstrijd van Creaters FC. Ze kenden de bankzitters helemaal niet maar alles veranderde na de wedstrijd. Oké ja de lee...