deel 10

401 11 0
                                    

Ze sprongen met z'n allen te gelijk het zwembad in. Het was zo mooi echt geweldig. Matthy kwam het zwembad uit maar viel er weer in. Hij was zo dronken echt mooi. We moesten allemaal keihard lachen. Ik hielp Matthy het zwembad uit en hielp hem naar binnen. Hij viel telkens bijna om. Ik ondersteunde hem zodat dat niet gebeurde. Onderweg heeft hij nog iets omgeschopt ik weet niet eens wat het was. 


We waren op zijn kamer aan gekomen en ik sleurde hem mee naar de badkamer. Ik pakte alvast een handdoek om hem zo af te drogen. 'Matthy vindt je het oke als ik je help en je afdroog' vroeg ik even voor de zekerheid. Matthy knikte want hij kon nauwelijks wat zeggen. Hij ging op de wastafel zitten en ik trok zijn shirt uit. Ik baalde wel een beetje denk ik. Maar dat maakte even niet uit. Ik trok ook zijn broek uit. Voor dat ik zijn onderbroek uit deed keek ik hem aan voor goed keuring. Hij knikte dus ik trok zijn onderbroek uit. JEZUS wat een grote balzak. En zijn vriend daaro is ook niet bepaalt klein. Ik besloot maar niet te veel te kijken. Ik liet hem staan, maar dat ging niet heel goed dus ik zette hem weer op de wastafel. Ik droogde hem af en deed weer een onderbroek aan. Ik legde hem neer in bed en ging zelf ook omkleden. Ik klom naast hem in bed en gaf hem een kus. 'Slaaplekker Lisa dankjewel' zei hij nog heel lief. 'Slaaplekker Matthy.'

------------------------------

Ik wordt wakker door iemand die keihard "GOODMORNING OOHHH" riep door de gang. Ik keek opzij en zag dat Matthy nog steeds schattig aan het slapen was. Ik nam hem dichterbij me en speelde wat met zijn haar. Zou hij me leuk vinden? Nee vast niet joh. Maar k heb wel een zuigzoen van hem. Of nee ik weet het niet. 'Hm goedemorgen schat' 'Goeiemorgen Matt.' Wacht even even terug. Schat? was ik zijn schat? Ik stopte met het spelen van zijn haar. "Nee niet stoppen' hoorde ik Matthy zeggen die naar zijn hoofd greep. Ik lachte een beetje en ging weer door. 'Hoe erg was ik gisteren' 'Nou ik heb je uit gekleed en heb je afgedroogd want jullie waren in het zwembad gegaan, en toen heb ik je in bed gelegd.' Legde ik hem uit. 'Heb je echt dat alls voor me gedaan?' 'Ja tuurlijk ik heb het toch voor je over lieveschat.' How dat laatste kwam zomaar uit mijn mond. Maar ik meende het wel.. 


Er werd op de deur geklopt. 'Kom binnen' zei ik 'Goedemorgen slaapkoppies.' En Raoul kwam binnen gelopen met een dienblad. 'Wat is dit dan allemaal?' vroeg Matthy. 'Een ontbijtje voor jullie' en hij zette het dienblad op het bed voor ons. 'Wat lief maar waarom?' en ik keek hem verward aan. 'Gewoon omdat ik jullie lief vind' 'Wat lief Roellie dankjewel' zei Matthy die een paracetamol in nam. Ik zelf had niet echt veel hoofdpijn. 'Film kijken?' en Matthy keke me lief aan. 'Ja tuurlijk' en hij zette de film aan.


Het was zondag middag en ik werd zo naar huis gebracht door Matthy. Hij voelde zich al wat beter. 'Matthy dan kun je zo ook m'n ouders ontmoeten!' zei ik iets te enthousiast. 'Ja gezellig' ik had het thuis veel over Matthy. Mijn ouders wilden hem graag ontmoeten. Het was 4 uur e we moesten ook nog een eindje rijden. 'Goed ik denk dat wij maar eens gaan he Lies' 'ja doen we jongens ik vond het weer gezellig ik zie jullie gauw weer' en ik knuffelde iedereen even. Matthy en ik stapte de auto in en begonnen te rijden. 'Matthy' 'ja' 'jij maakt toch muziek?' 'Ik heb een paar liedjes ja hoezo?' ik hoorde hem niet eens meer want ik zat al bij 'ja' op mijn telefoon te zoeken naar hun muziek. Ik zette zijn disstrack op. "LIKE ALS JE WILT DAT MATHIJS WAT MEER PRATA KAN NIE GELOVEN DAT DAT ER ECHT STAAT PRAAT TEGEN M'N....' en hij ging maar door.


We waren aangekomen bij mij thuis en ik belde even aan. 'Hey zusje' zei mijn mijn zus die open deed. 'Heyy Anna' en ik gaf haar een knuffel. 'En wie is die knappe vent?' en ze keek naar Matthy. 'Matthy' en hij schudde haar naam. 'MAMA MATTHY IS ER' riep Anna naar de woonkamer. Matthy keek me verward aan. Ik gaf hem een blik dat het wel goed zou komen. M'n moederkwam aanzetten en begroette eerst mij. 'Ah kijk een aan de enige echt Matthy in het echt.' 'Hallo mevrouw' zei Matthy. 'Zeg maar Erika hoor' Mijn moeder gaf ons een seindje dat we binnen mochten komen. Ik liep samen met Matthy door naar de woonkamer. Mijn vader was nog aan het werk en mijn broer woont al op zichzelf. we hadden eventjes gezellig gepraat met z'n allen en toen moest Matthy gaan. Hij kon het goed met mijn familie vinden tot nu toe. Daar was ik blij om. 'Ik zie je van de week wel een keertje' en hij gaf me een kus. 'Zeker weten!' riep ik hem nog na en zwaaide hem uit.









Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu