deel 14

522 6 2
                                    

Ik liep naar beneden en deed de deur open van de woonkamer. Daar stonden de jongens op een rijtje. En Matthy in een mooi zwart pak. Ik liep naar hem toe en gaf hem een kusje. 'Je ziet er goed uit meisje' en hij bekeek me goed. 


We waren onderweg naar het restaurant. 'Je bent echt mooi Lisa' en Matthy keek me aan. Ik gaf hem een kusje op zijn wang. 'Jij ook schat' ik zag hem blozen. Hij was zo schattig. We waren aangekomen en stapten uit. We liepen hand en hand naar binnen. 


'Goedenavond hadden jullie gereserveerd?' vroeg de dame. 'Ja op de naam 'het Lam.' Hmm Lisa het Lam? Klinkt goed. Ondertussen waren we bij onze tafel aangekomen. Matthy schoof de stoel voor me naar achteren en toen ik zat weer naar voren. 'Zozo gentelman' 'Jaja ik moet toch indruk maken he' 'hmm op wie'  'op een bijzonder meisje.' 'O en vindt je dat bijzonder meisje leuk?' vroeg ik hem nieuwsgierig. 'Misschien' en hij gaf me een knipoog. De ober kwam eraan. 'Wat willen jullie drinken?' 'Een biertje graag' 'en voor mij een wijntje' de ober knikte en ging weer weg. Ik nam 1 wijntje zodat ik terug kon rijden. Even later kwam de ober er aan. Ze gaf ons het drinken. 'Wat willen jullie eten?' Matthy nam een pasta en ik een pizza. 


'Zullen we gaan?' vroeg Matthy toen hij betaald had. We gingen naar de auto. Ik stapte achter het stuur en keek Matthy wachtend aan. 'Wat is er?' 'Ja ik moet toch wel weten waar we heen gaan' hij lachte en gaf me het adres. Ik reed er heen.


We hadden al ingecheckt en stonden op het punt om de kamer in te gaan. Ik deed de deur open en er was een pad van rozenblaadjes. Ik keek Matthy aan en gaf hem een kus. Ik volgde de rozenblaadjes en het eindigde op bed met een hartje. Ik draaide me om en gaf Matthy een kus. 'Oke luister Lisa, ik wil dit al een paar weken doen en nu is het perfecte moment.' Ik keek hem aan in die mooie blauwe ogen van hem. 'Dus eh lieve knappe Lisa Wiegman wil je mijn vriendin zijn?' Vlinders borrelen op in mijn buik. En zonder te twijfelen zei ik, 'JA JA JA JAAA' en ik sprong in zijn armen en zoende hem. Na even gezoend te hebben zette hij me weer neer. Jeetje dit kwam allemaal door die ene voetbalwedstrijd...


Ja jongens dit was het einde van dit verhaal. Het einde is een beetje slecht maar maakt niet uit. Laat weten wat je ervan vond!! En ik ga nu een nieuw verhaal schrijven.





Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu