deel 12

385 10 0
                                    

TW ER KOMT SEKS IN DIT DEEL VOOR


Het was vrijdag avond ik was geslaagd. We waren al best tappie om 2 uur gingen Matthy en ik naar zijn slaapkamer. Hij deed de deur achter zich dicht en begon me te zoenen. Hij duwde me tegen de muur aan en zoende me weer. 'Weet je 100% dat je dit wil?' vroeg die lief aan me. 'JAA' zei ik en zoende hem weer. Het was fijn en ik voelde liefde. Ik trok zijn shirt uit en bekeek zijn lichaam. Jezus wat was die lekker zei ik in mezelf. Ook mijn shirt ging uit en hij tilde me op. 


Hij tilde me op en legde me op bed neer. Hij ging boven me liggen en zoende me. Ik rolde ons om zodat hij onderaan lag. Ik deed zijn broek uit en zijn onderbroek volgde al snel. Ik hing boven hem en zoende hem. Met mijn hand streelde ik over zijn lengte. Ik ging met mijn hoofd naar beneden en zette mijn mond op zijn lengte en begon hem te pijpen. Hij kwam bijna klaar dus ik stopte. Hij trok mijn broek en onderbroek uit en legde me neer op bed. Hij begon met zijn tong en zijn vingers volgden snel. 'Lisa daar in het kastje' en hij wees naar het nachtkastje. Ik deed hem open en pakte een condoom. Inmiddels had Matthy ook mijn bh uitgedaan. Hij deed de condoom om en ik voelde hem in me gaan..

---------------------------------------------------------------------------

Uitgeput kwam hij naast me op het bed liggen. We vielen in slaap en ik wist het zeker. Ik ben verliefd op Matthy het was geen lust. Ik was gewoon verliefd op iemand die ik 3 maanden geleden niet eens kende. 


Ik werd wakker in de armen van Matthy. Ik kreeg direct vlinders in mijn buik. Ik keek hem aan hij lag nog te slapen. Het was 12 uur. Ik ging met zijn haar spelen en al gauw werd hij wakker. 'Goedemorgen lekkerding' zei ik. 'Goedemorgen liefje.' 'Lekker geslapen?' 'Naast jou altijd' en ik gaf hem een kusje op z'n hoofd. Zou hij me leuk vinden? Hmm ik weet het niet. Ik hoop het. 'Lisa weet je zeker dat je het wilde gisteren?' vroeg hij me bang. 'Ja tuurlijk schatje.' 'Voel je speciaal ik doe dat niet zo snel' zei ik er nog achter aan met een glimlach naar hem. Hij keek op en gaf me een kus. 'Kom we gaan eten' ik stapte uit bed en liep naar de deur wat nogal moeizaam ging en pijn deed. 'HAHAHA' 'Ja lach maar is jou schuld MATTHYAS!!' riep ik hem nog na. Hij stapte ook uit bed en liep lachend achter me aan.


'Zo Matthy heeft z'n best gedaan vannacht zie ik' zei Koen lachend. 'Jij anders ook hoor KOENTJE' riep Juultje van de bank. Ik liep lachend naar haar toe. 'Goedemorgen meid lekker gegaan gisteren dus met Matthy' en ze keek me glimlachend aan. 'Ja dat zeker maar jij ook dus hoor ik' 'Ja nu hoor je dat ik hoorde jullie vannacht' we moesten lachen en gingen een beetje praten over wat ik nu zou doen nu ik mijn VWO diploma heb. Ik wilde geneeskunde doen aan de universiteit maar weet niet of ik aangenomen wordt. Ik hoop het zo erg. We kregen van Koen ons ontbijt en aten dat nog even op.


Matthy en ik lagen op zijn bed. 'Lisa ik en Koen gaan hier zo een video opnemen vindt je dat goed?' vroeg Matthy lief aan me. Ik knikte en hij legde uit dat ze een "verboden te lachen" video op gingen nemen. Altijd als Matthy aan het opnemen was zat ik gewoon op zijn bed. Ik zat dan vooral naar hem te kijken hoe mooi hij is. Echt een schatje is het. Hij maakt me echt gelukkig. 


Koen kwam opeens de kamer ingelopen Matthy gaf me nog een kus en stapte van het bed af om alles aan te doen en klaar te zetten. 'Dus hebben jullie eigenlijk al?' vroeg Koen geïnteresseerd. Ik keek Matthy aan die zei 'Nee' het deed pijn toen hij dat zij. Ik wilde wel zijn vriendin zijn maar ja hij vraagt me niet. Ik wacht het gewoon af. Ze begonnen de video en ze lachten echt om de domste dingen. Koen had verloren natuurlijk. Voor de rest van de dag hadden we niet zoveel gedaan we hebben met z'n allen een film gekeken en ik lag toen lekker tegen Matthy aan. We zouden volgende week een feestje geven. Niet een hele grote maar toch omdat we geslaagd zijn.



Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu