deel 1

599 13 0
                                    

'AM AT THE PAYPONE TRYING TO CALL HOME...' ik zette mijn wekker uit en begon rustig wakker te worden. Vandaag zal de laatste dag zijn voor de voorjaarsvakantie. Ik hoef maar drie uurtjes naar school en kon ook uitslapen. Na school zou ik met Jasmijn een lang weekend weg gaan. We gaan naar een hotel en hebben kaartjes voor een of andere voetbal wedstrijd. Creaters FC ja ik weet niet wat het is. Volgens mij een voetbal team van allemaal YouTubers. Naja ik besluit om kleren uit te zoeken voor school. Als ik alles heb gepakt ga ik naar beneden om te eten. Ik wordt zo opgehaald door mijn broer die brengt me naar school. 


'TUUUT TUUUUUUT' ah mijn broer is er. Ik neem nog snel een laatste slok van mijn thee en dan ga ik. 'Heyy zusiee' 'hoi Jeroen' zeg ik ter wel ik instap. Ik zet wat muziek op en even later zijn we aangekomen op school. 'Doei bedankt voor de lift' 'doei ey ik spreek je veel plezier morgen' 'dankje Jeroen.'  Onderweg naar het lokaal zie ik Jasmijn enz al. We groeten elkaar en gaan naar het gymlokaal. 


'Pfoee dat was me het lesje wel' zeg ik ter wel we ons aan het omkleden zijn. 'Ja zeg dat wel ja' krijg ik terug van Jasmijn. Het is nu pauze en hierna hebben nog twee lessen. We lopen naar de kantine en zoeken een plekje uit. 'Kijk Jasmijn je vriendjee' zei ik een beetje plagend en wees naar Jesse die door de kantine liep. Jasmijn werd helemaal rood, het is niet echt haar vriendje maar ze is gewoon helemaal verliefd op hem. We gingen lekker eten en dan weer door naar Duits.


De dag ging snel voorbij. We waren vrij en ik reed met Jasmijn mee. We zeiden gedag tegen iedereen en gingen richting de auto. 'Eerst naar mijn huis?' vroeg ik. Ze knikte en we stapten haar auto in. We kwamen bij mijn huis aan en ik pakte snel mijn tassen. 'Ja ik heb alles we kunnen gaan' zei ik en verlieten mijn huis. Jasmijn had haar spullen vanochtend al in haar auto gelegd.  We stapten in de auto en gingen naar een van der Valk hotel in Rotterdam. Zelf woonden wij in Scheveningen. Het was 40 minuten rijden dus ik zette wat muziek op. We viben heel erg op liedjes zoals, Payphone, Vluchtstrook, Amsterdam, Leuk en Ijskoud. We gingen onderweg even door de mac drive. Toen we het ophadden gingen we verder rijden. Opeens kwam er en nummer voorbij maar ik kende het helemaal niet. Jasmijn daarin tegen zong opeens 'HEY HALLO DIT IS KOENTJE DNP REED EERST EEN AMG EN NU EEN BMW.....' Ik lachte haar finaal uit en keek op mijn telefoon. "Niks ~ Bankzitters." 'Huh waarom ken jij dit wie zijn dit?' 'De Bankzitters een groep YouTubers zoek maar eens op op insta.' Ik opende insta en zocht de bankzitters op. Een groep jongens van rond de 20 gok ik. 'Zo zo dus op wie heb jij een crush?' zei ik lacherig. 'Robbie' kreeg ik terug. Ze keek super serieus dus daardoor moest ik nog harder lachen. 'Echt nee joh die blonde jongen is toch knapper' 'Matthy? Ja klopt maar niet mijn type' 'HAHAHAHA' 


We waren aangekomen bij het hotel en ik stapte uit. We pakten onze koffers en gingen inchecken. Eenmaal op onze kamers pakten we onze spullen uit. 'Hey maar wie zitten er allemaal in dat voetbal team dan' 'ja veel YouTubers waaronder de bankzitters....' 'Oehhhh Jasmijn is verliefdd' 'HAHAHAHA HOU JE KOP JIJ VOND MATTHY OOK KNAP' 'Ja knap ja dat is iets heel anders dan verliefd zijn.' 'Ja oke dat klopt maar goed ik laat wel een foto van het team zien' Ze liet een foto zien en er zitten best wel knappe jongens tussen. Ze verteld me alles over de bankzitters en ook dat ze in een villa met z'n allen wonen. 


Na even te gepraat te hebben besloten we om te gaan zwemmen. Ik deed mijn zwarte bikini aan en wachtte op Jasmijn. 'Jeetje Jas kan het wat sneller?' 'Jahaa kom al' Ze kwam aangelopen met twee handdoeken en een tas. We verlieten de kamer en stapten de lift in. 'OMGGGG LIES IK KRIJG EEN SNAP VAN JESSE' 'HAHHHAHAHAHAH open hem' 'NEE NEE DAT IS TE SNEL ZOMETEEN.' 'Gozer wie wordt het nou Jesse of Robbie?' 'Ja oke dan is Robbie toch wel wat leuker/knapper.' 'HAHAHHAHAHAHHA wat een loser.' We stapten de lift uit en gingen naar de bedjes naast het zwembad. 'Oke dus hoe gaan we dit doen mag ik je er in gooien of ga je zelf' Zei ik maar voor dat ik het wist duwde ze me in het water. Toen ik boven water was proestte ik het water uit en zag ik dat ze aan het filmen was. 'Wat een kutkind ben je toch ook' 


We hebben lekker gezwommen en daarna op de kamer lekker film gekeken. Het is niet heel laat geworden want we moesten om 11:00 uur al vertrekken.



Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu