Gisteravond na de film zijn in en Matthy al snel gaan slapen. Ik heb vandaag een hockey wedstrijd en Matt zou komen kijken. Maar nu lag ik nog lekker te slapen in Matthy zijn armen. "JE BLIK RICHTING MIJ EN DE DINGEN DIE JE ZEI KAN NIET...." Ik had mijn wekker veranderd naar hun nieuwe nummer. Het was 10 uur. Ik gaf Matthy een kusje op z'n hoofd en ging uit bed. Ik zat bij Juultje in het hockeyteam. Ze was één van m'n beste vriendinnen geworden de laatste tijd. 'Goedemorgen Juul' 'Heyy Lisa' en we gaven een knuffel. We gingen ontbijten en daarna omkleden. Ik ging naar de kamer van Matthy waar hij nog schattig lag te slapen. Ik ging me zo stil mogelijk omkleden. 'Lies kom je?' kwam Juultje binnen. Ik knikte en we stapten de auto in.
De wedstrijdging echt goed. We hadden gewonnen met 10-3. Het enige kutte was dat Matthy er niet was. Koen en de andere jongens daarin tegen wel. We liepen naar ze toe. 'Waar is Matthy?' vroeg ik de boys. 'Ehm die ligt nog te slapen.' zei Koen. Maar volgens mij loog hij ja ik weet wanneer hij liegt. Ik keek hem verwart aan en liep naar de auto. Ik belde Matthy maar die drukte me weg. Er borrelde een raar gevoel in mijn buik naar boven. Ik reed naar huis. De anderen gingen eerst nog naar de mac. En Koen smeekte weer dat ik mee moest. Maar ik was moe en wilde douchen.
Eenmaal thuis aangekomen stapte ik het huis binnen. Ik legde mijn spullen neer en ging naar Matthy zijn kamer. Maar tot mijn grootste verbazing was hij daar niet. Ik besloot even snel te gaan douchen en dan kijken waar hij was. Na het douchen deed ik een Bankzitters trainingspak aan van Matthy. Ik deed mijn haar in een warrige knot, en ging naar de woonkamer.
Ik liep de woonkamer binnen en zag Matthy daar aan de tafel zitten. 'Ah daar is mijn trainingspak dus' en hij liep lachend naar me toe. Ik lachte naar hem en knuffelde hem. "Waar was je?' vroeg ik hem teleurgesteld. 'Sorry ik moest dingen regelen voor vanavond.' 'Vanavond?' ik keek hem verwart aan. Wat zou er vanavond zijn? 'Ja we gaan samen een weekendje weg' 'Huh maar het is zondag' zei ik verwart tegen hem. 'Ja oke we gaan vanavond weg en komen dinsdag terug.' en hij gaf me een kusje. 'Gezellig' 'ja maar we gaan vanavond eerst uit eten, dus trek wat leuks aan' zei hij met een knipoog. Ik begon te blozen en gaf hem een knuffel.
De anderen waren weer thuis. Ik besloot om naar Juultje te lopen en het te vertellen. Ik was zo zo blij. Ik liep naar de woonkamer waar de boys aan het opnemen waren. 'Koen waar is Juul?' 'Boven op m'n kamer' ik liep naar boven en deed de deur van Koens kamer open. 'JUUULLLL IK GA EEN WEEKEND WEG MET MATTHYY' riep ik uit van blijdschap. 'OMG AHHH.' riep ze uit en we sprongen in het rond. 'HEY HOU EENS JE BEK' riep Rob vanaf beneden. We kregen de slappe lach en gingen op bed zitten. 'Dus vertel' en ik vertelde wat er was gebeurd. 'OMG hij gaat je sws vragen meid' 'ach wel nee joh' maar ik hoopte natuurlijk van wel. Matthy zijn vriendijn zijn? Ja daar had ik geen twijfel aan.
Het was 4 uur en ik ging me klaarmaken voor het etentje. Ik deed een rode korte jurk aan die mijn vorm goed liet zien. Juultje ging mijn haar krullen en mijn make up doen. Toen we klaar waren wilde ik naar beneden gaan maar werd tegen gehouden door Juultje. 'Wacht even' en Juultje trok me terug.
JE LEEST
Die ene voetbalwedstrijd
FanfictionHoi, dit verhaal gaat over de 18 jarige Lisa. Lisa en haar vriendin gaan een leuk weekendje weg en hadden voetbalkaartjes voor een wedstrijd van Creaters FC. Ze kenden de bankzitters helemaal niet maar alles veranderde na de wedstrijd. Oké ja de lee...