deel 11

400 10 0
                                    

Het is al weer 2 maanden verder en ik heb mijn examens gehad. Ik zou vandaag te horen krijgen of ik ben geslaagd of niet. Ik ging vandaag naar de Bankzitters en Jasmijn. Rob en Jasmijn hebben al 3 maanden. Echt schattig zijn ze. Ik vind Matthy leuk denk ik? We hebben vaak gezoend maar nog geen seks. Ik heb het een keertje afgekapt want vond het te snel gaan. Maar nu wil ik het wel.


Het was 2 uur en Matthy kwam me ophalen. Ik werd over een uurtje gebeld. Ik was echt nerveus en hoopte zo erg dat ik het had gehaald. Jasmijn wordt vandaag ook gebeld. De bel ging dus ik pakte mijn spullen en liep naar de deur. 'Mevrouw Wiegman? Ik ben de taxi' zei Mathy en gaf me kus. Dat was nu normaal geworden ofzo. 'Ah mooi u bent er.' We stapten in en Matthy vroeg nog even. 'Waar moet u heen mevrouw' 'Naar Casa del Huts graag' we moesten even lachen en reden weg. 


We kwamen aan bij cdh en gingen naar binnen. Direct werd ik omhelsd door Koen. 'Hoi Koentje' Ik wilde door lopen maar werd weer geknuffeld, maar nu door Raoul. 'Ook hallo Roelie' nu kon ik wel doorlopen naar de woonkamer. 'Waar is iedereen?' vroeg ik verbaasd. 'Rob is Jasmijn aan het ophalen en Milo komt er aan' vertelde Raoul.


Het was nu 3 uur en ik werd zo gebeld of ik geslaagd o gezakt ben. 'Oke Lisa het maakt niet uit wat er gebeurd we blijven vrinden ja?' 'JAAA 100%' riep ik en omhelsde Jasmijn. 'Ja jullie zullen wel moeten' zei Milo. 'O en dat bepaal jij?' 'Waarom eigenlijk?' vroegen we lachend. 'Nou ja kijk Jasmijn is de vriendin van Rob en Lisa bijna die van Matt' OMG bijna de vriendin van Matthy? I mean het was wel een beetje waar maar toch. Ik begon te blozen en keek Matthy aan. "A B C D E F U AND YOU MOM AND YOU SISTER...' klonk er door de telefoon van Jasmijn. Ze nam de telefoon op en zette hem op luidspreker. 'Gefeliciteerd je bent geslaagd' klonk er. iedereen was aan het juichen. 


Het was al weer een halfuur later en ik was nog steeds niet gebeld. Ik begon me zorgen te maken. 'He het komt echt wel goed meis' zei Matthy lief. "I GOT MY DRIVERS LINCENSE LAST WEEK JUST LIKE WE ALWAYS TALKT ABOUT..." klonk er maar deze keer door mijn telefoon. Ik nam op en zette hem ook op luidspreker. 'Hallo Lisa Wiegman?' zei de vrouw. 'Ja klopt hallo' 'Ben je nerveus?' vroeg ze me. 'Ja best wel' antwoorde ik eerlijk. 'Nou dan kan ik je gerust stellen want je bent geslaagd gefeliciteerd' zei ze. Ik waas zo blij en we begonnen te juichen. 'Wat ga je doen om het te vieren' vroeg de vrouw nog. 'Een feestje geven denk ik' 'Nou groot gelijk veel plezier' we zeiden de vrouw gedag en ik hing op. Ik liep richting Matthy en zoende hem direct. OEHHH hoorde we van iedereen. Het maakte me niks uit ik was gelukkig.


Het was 5 uur en het nieuwe nummer van de boys zou online komen. Het nummer heette "Je Blik Richting Mij" het was echt een leuk nummer. En Matthy was fk lekker in de video clip. Alle fans gingen hype in de chat. Het nummer was online en de Champa's werden gepopt. Niet alleen voor het nummer maar ook natuurlijk omdat we geslaagd zijn. We dronken er lekker op. Ik zat de hele tijd naast Matthy en het voelde een beetje alsof we een relatie hadden. Ja dat zou ik wel willen ja. 


We gingen sushi bestellen en nog meer champa natuurlijk. Ik was super gelukkig. Ik was geslaagd van het VWO en heb super leuke vrienden leren kennen. En ik had bijna een vriendje. 'Matthy krijg ik vanavond een cadeautje?' zei ik uitdagend. 'Wil je dit echt?' vroeg hij. Hij keek mij super opgewekt aan. Ik wist dat hij het graag wilde. Ik knikte en hij zoende me.


OEEEHHHH volgende deel miss smut? wie weet zo wel dan komt er in het begin een TW




Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu