' I AM AT THE PAYPHONE TRYING TO CALL HOME ALL OF......' Ik zet mijn wekker uit en pak mijn telefoon. Ik had mijn wekker gezet want ik moest om 1 uur al klaar staan. Het was vandaag zaterdag en ik zou met Matthy shoppen voor het feestje vanavond. We moesten samen als koppel verkleed als een K3 liedje. Ik had al wat gekeken naar liedjes. We konden bijvoorbeeld als de politie gaan. Maar ik weet natuurlijk niet wat hij wilt. Ik had hem de hele week niet gesproken dus was best wel zenuwachtig. Hoezo had hij niks gezegd? En wat vond hij van me? Al die gedachtes gingen door mijn hoofd. Ik opende YouTube en zag de nieuwe video van de Bankzitters van vrijdag. Ik besloot om hem te gaan kijken. Het was een video waarbij ze fanmail gingen openen.
Ik had ook al de video van dinsdag gekeken. Ik merkte dat Matthy heel afwezig was. Waarschijnlijk met zijn hoofd bij een meisje. Zou ik dat meisje zijn? Nee joh vast niet. Ik ben waarschijnlijk niet eens zijn type. Nou ik besloot toch maar eens te gaan douchen het was inmiddels al 11:00 uur. Ik pakte wat kleren en besloot het bankzitters trainingspak aan te doen die ik nog had van Matthy. Zal dat wel mogen? Ja vast wel. Ik stapte onder de douche en zette wat muziek aan. Na het douchen maakte ik me klaar en ging lunchen.
Het was bijna 1 uur en Matthy was er bijna. Ik vond het erg spannend om hem weer te zien. Voor dat ik het wist ging de bel. Ik pakte mijn tasje en telefoon. Ik ging naar de deur en deed open. 'Hey vreemdeling' 'Hey Matt' 'Wil je binnen komen?' vroeg ik hem beleefd. Hij knikte en kwam binnen. 'Wat woon je leuk' zei die nog. 'Lisa luister je zult je vast afvragen waarom ik je niet meer heb geappt of gebeld, ik wilde het wel doen maar was super druk met opnamen en ik wist niet of je het wel wilde.' Omg hij wilde me dus WEL appen. 'Ik wilde het ook doen maar had geen idee' 'Sorry Lies' het maakte me niet uit en ik knuffelde hem. Hij gaf me een kusje en ik keek hem aan. Hij had zulke mooie blauwe ogen. Ik gaf hem een kus en besefte dat ik hem miste. Ik voelde me weer veilig nu. We gingen op de bank zitten. 'Dus we moeten verkleden' 'Als koppel ja.' antwoorde Matthy. Ik kreeg weer die kriebels in mijn buik. We besproken een aantal dingen en gingen naar de stad.
We zaten in de auto en hadden een leuke muziek op. 'Leuke kleren heb je trouwens aan' ik had natuurlijk zijn kleren aan. 'Dankjewell baas' 'Baas?' vroeg hij verbaast. 'Ja ik was toch je lieftallige assistente' 'Jazeker en vanavond mijn vriendin' en hij legde zijn vrije hand op mijn been. WEER DIE KRIEBELS. IK WAS VANAVOND ZIJN VRIENDIN! Ik begon te blozen dus keek op mijn telefoon. 'We zijn er'
We liepen al een tijdje door de stad. We waren al in veel winkels geweest behalve degene waar we heen moesten. We kwamen de feestwinkel tegen en besloten om daar te kijken. 'OMG MARIO EN DIE ANDERE' (ik weet nie hoe die heet) 'HAHAH kom we trekken ze aan' we gingen naar de pashokjes en deden ze aan. Het zag er echt leuk uit maar het was geen K3 liedje. Opeens zag ik een dokters outfit van mannen en vrouwen. 'Kom deze moeten we aan doen' en we deden de outfits aan. Ik had zo'n jurkje aan met zo'n ding om m'n nek. Matthy zag er echt goed uit in een dokters outfit. 'Je ziet er goed uit Lies' ik begon te blozen en ging dichterbij hem staan. 'Jij ook' en ik gaf hem een kusje op zijn wang.
We waren alweer in Casa del Huts. Alleen ik en de boys waren er. 'Ey maar hoe gaan jullie dan?' vroeg Milo. En voordat ik iets kon zeggen antwoorde Matthy al 'dat zie je vanavond wel' met een knipoog naar mij. De kriebels verzamelde weer in mijn buik. 'Oke maar even wat anders wat gaan we eten' 'THUISBEZORGD' riep koen. 'Kijk ik heb ooit in een liedje gehoord dat koen koning thuisbezorgd is, nu snap ik wel waarom' 'KUTKIND' riep Koen waardoor ik en de boys heel hard moesten lachen. We hadden pizza besteld.
'LISSSAAAAA' hoorde ik Rob van boven schreeuwen. Ik liep naar boven en keek hem vragend aan. 'Oke ik denk dat ik Jasmijn vanavond wil vragen O-of is dat te snel?' vroeg hij me. Kijk ik wist natuurlijk dat Jasmijn echt gek op hem was. En verliefd.. 'Ja joh moet je doen' zei ik enthousiast. Hij gaf me een knuffel. 'Nou en nu weer oprotten ik moet opnemen' ik liep lachend weer naar beneden.
We hadden gegeten en Matthy en ik gingen ons klaar maken. We waren op zijn kamer en ik pakte mijn jurkje vast. Ik ging naar de badkamer om me om te kleden. Ik kreeg mijn rits niet dicht dus ik riep Matthy. 'MATTHY' 'Ja wat is er?' hij keek me lief aan. Hij had geen shirt aan dus ik scande eerst zijn goeie lichaam. 'HALLO' ik besefte me dat ik aan het staren was en nog niks gezegd had. 'Oja s-sorry ik ehm ja kun je mijn rits vast doen?' Ik draaide me om en Matthy deed mijn rits dicht. Hij sloeg daarna zijn armen om mijn heupen en gaf een kusje in mijn nek. Ik draaide me om en keek hem aan in zijn ogen. Ik kon de spanning niet langer meer houden dus zoende hem. Hij tilde me op en toen...
Jaja cliffhangertje altijd leuk!
JE LEEST
Die ene voetbalwedstrijd
FanfictionHoi, dit verhaal gaat over de 18 jarige Lisa. Lisa en haar vriendin gaan een leuk weekendje weg en hadden voetbalkaartjes voor een wedstrijd van Creaters FC. Ze kenden de bankzitters helemaal niet maar alles veranderde na de wedstrijd. Oké ja de lee...