deel 4

459 11 0
                                    

Ik wordt wakker door het licht in de kamer. Ik deed mijn ogen open maar ik herkende de kamer niet. Huh waar ben ik? zei ik verward tegen mezelf. Ik wilde rechtop gaan zitten maar mij hoofd deed zo veel pijn. Ja dikke kater natuurlijk. Ik keek opzij en zag daar Matthy heel schattig liggen. Ik schrok even dat hij naast me lag naja ik eigenlijk naast hem. Maar toen herinnerde ik me alles weer, het feestje, bier pong en oja ik heb gezoend met Mathhy. WACHT WAT GEZOEND MET MAT?? OMG ik heb gwn gezoend met hem. Maar vind ik hem leuk? Ik merkte dat Matthy langzaam wakker werd. 'Goedemorgen slaapkop' 'hmm goedemorgen mop.' MOP NOEMDE HIJ ME NOU MOP???!! 'Lekker geslapen?' vroeg die. 'Jazekers jou bed slaapt heerlijk.' Ik zocht mijn telefoon maar kon hem niet vinden. 'Heb je mijn telefoon gezien?' Matt antwoorde niet en gaf gewoon mijn telefoon die naast hem lag. Het was al 12:10 uur. Ik zag dat Jasmijn me had geappt. Ze zei dat HET gisteren was gebeurd. Ja met Rob natuurlijk.


Ik reageerde even op haar en toen begon Matthy tegen me te praten. 'Ik vond het gezellig gisteren, ik hoop dat je het naar je zin had en dat je fijn hebt geslapen, zo niet dan slaap ik de volgende keer wel op de bank ofzo dan heb je het hele bed.' OMG hij was zo lief voor me. Ik kreeg een raar gevoel in m'n buik toen hij het zei. Nee maar ik kan hem niet nu toch al leuk vinden? 'Ja ik had het heel erg naar mijn zin gisteren, en ik heb heerlijk geslapen, je bent een lekker kussen hoor' zei ik met een knipoog. 'Nou jij een lekker dekentje, kan ik wel aan wennen' zei die ter wel hij opstond uit zijn bed en naar zijn kast liep voor een shirt. Ik liep ook uit bed en merkte al gouw dat ik alleen maar een trui aanhad van Matthy. 'Ehm Matt heb je misschien een broek voor me' 'ja tuurlijk' en hij gooide de broek die bij de trui hoorde. 'Maar dus jullie hebben je eigen kleding' 'ja natuurlijk' zei hij lachend en liep de kamer uit.


We kwamen de woonkamer in en alles was al opgeruimd tot mijn grote verbazing. We liepen naar de keuken waar Koen zat. 'Zozo het meisje heeft smaak' 'zozo de ginger heeft opgeruimd.' Hij moest lachen en Matthy maakte even een ei voor me. 'Dankjewel Matt' zei ik met een glimlach. 'Alsjeblieft prinses' Ik liep lachend met het ei naar de bank toe waar Rob, Milo, Roel en Jasmijn zaten. Ik ging naast Jasmijn zitten en keek haar heel opgewekt aan. Ze zou me natuurlijk het verhaal vertellen hoe het is gegaan en hoe het was. Ik stootte haar aan. 'Ja hallo goedemorgen Lisa wat moet je' zei ze toen ze m'n kop zag. 'Jou verhaal' zei ik zacht met een knipoog. Ze gaf geen antwoordt en liep met Rob naar boven. 'Wat gaan die twee doen?' vroeg ik aal Milo en Raoul. 'Waarschijnlijk neuken' kreeg ik terug van Milo. 'Nee Rob gaat douchen en Jasmijn daarna volgens mij' 'neuken dus' zei Milo terug.     


Het was inmiddels al 16:00 en de jongens waren aan het opnemen. We hadden niet veel bijzonders nog gedaan. Ik zat met Jasmijn op de kamer van Rob. 'Hey maar vertelll' 'ja oke oke rustig.' 'Nee vertel HAHA' 'oke we waren dus ter gelijker tijd met jullie naar boven gegaan, en ja toen begon ik hem te zoenen en ja toen ging alles vanzelf 'vertelde ze me. 'OMG WACHT JIJ ZOENDE HEM??!! 'shhhhttt ja ik nou je kop houden' 'jaja ik ben al stil' we praten er nog even over door en opeens zegt Jasmijn, 'eigenlijk wil ik hier gewoon blijven tot we naar huis moeten.' Ik wilde eerlijk gezegd ook niet weg van Matthy. 'Nou dan doen we dat toch?' 'ja echt?' 'Ja tuurlijk kom laten we het de boys vragen.'


We liepen naar beneden waar de boys net aan het afsluiten waren. 'ABONEEEERRRRR NOUUU WE VERDIENEN GEN TYFES' 'Ja jongen dit was de video' 'DOEIII' We moesten even lachen om hoe Koen deed maar toen vroegen ze wat er was. 'Nouu wij hadden zeg maar een ideetje' begon Jasmijn. 'Ja en dat ideetje gaat als volgt' 'kijk wij zitten in dat hotel tot en met dinsdag.' 'Wat natuurlijk super saai is dus we dachten kunnen we niet hier blijven slapen?' voegde ik eraan toe. Matthy en Robbie keken ons direct heel blij aan. Koen en Raoul vonden het ook niet erg. 'Oke Jas ik haal de spullen wel enz' ze knikte en zei dat zij en Rob ergens gingen eten. 'Wie wilt mij even naar het hotel brengen?' 'Sorry ik moet een video opnemen samen met Raoul' antwoorde Matthy terug. 'JAHOOR EN MAG KOEN HET WEER ALLEMAAL DOEN' zei Koen nep boos. We schoten allemaal in de lach.


Ik moest nog even mijn telefoon uit Matty's kamer halen. Ik merkte dat er iemand de kamer binnen stapte en zag dat Matthy daar stond. 'Geen gekke dingen doen met Koentje he' 'nee hoor daar heb ik al iemand voor' antwoorde ik terug. 'Oja wie dan' 'een of andere Matthyas Maarten het Lam' zei ik met een knipoog naar hem en liep de kamer uit. Ik werd tegen gehouden door Matthy die zei 'vergeet jij niet iets?' Ik keek hem verward aan en hij wees naar zijn lippen. Ik snapte de hint en gaf hem een kus. Hij legde zijn hand op mijn wang en het ging verder tot zoenen. Ik  kapte het op een gegeven moment af omdat ik Koen al hoorde. 'Doei Matthyas' zei ik uitdagend. 'Doei Lisa'


Ik weet niet wat ik nou had met Matthy, kijk we doen een beetje flirt achtig. Maar ik kan hem niet nu toch al leuk vinden? Maar aan de anderen kant was hij wel erg leuk. En lekker....


Ze blijven langer slapen? klinkt spannend.. Of zou er toch niks gebeuren?

Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu