We stapten de auto in en ik zette wat muziek op. 'Dus maar eh jij ziet Robbie wel zitten of niet' zei ik een beetje plagerig. 'HAHAHAHHAHA JA DUHH' 'ja maar lieveschat je hebt ook al wat met Jesse he' 'nu niet meer' 'HAHAHAHAHAHAHAHAH.' We reden door naar ons hotel maar onderweg kwamen we de mac tegen en Jasmijn moest natuurlijk betalen. 'Dankjewel' 'Ja graag gedaan he voetbal pro' ik moest lachen. 'Hey maar we weten nu dat ik Rob wel zie zitten, maar hoe zit het eigenlijk met met Matthy' zei ze plagerig. Kijk natuurlijk vond ik Matthy wel knap maar ja ik weet het niet. 'Niks hoezo' 'Ja nou hij is wel je type' 'hou eens je mond met je Robbie.' We reden verder naar het hotel en eenmaal aangekomen maakten we ons klaar voor het feestje. Ik deed een roze korte jurk met spaghetti sliertjes aan die mijn figuur goed liet zien. Jasmijn deed hetzelfde jurkje aan maar dan in het zwart. We deden onze make-up en krullen onze haren.
We zijn inmiddels alweer onderweg naar Casa del Huts. Het was nu 20:00 uur en de jongens hadden gevraagd of we eerder wilden komen dan de rest. We kwamen aan bij cdh en liepen naar de deur. Ik belde aan en de kleine Brabander deed open. Ik moest hard lachen want hij keek naar Jasmijn en zijn mond viel nog net niet open. We begroeten elkaar en gingen naar binnen. Ik hoorde iemand Payphone zingen dus toen ik binnen kwam zong ik direct keihard mee. Later kwam ik erachter dat het Matthy was die het zong. Toen hij me zag hing ook zijn mond bijna open, ik moest lachen. We begroeten iedereen en de Raoul vroeg of we ook een biertje wilden. 'Jas wie gaat er bobben?' 'Hoezo bobben?' vroeg Koen. 'Ja nou we moeten nog terug rijden naar het hotel.' 'Jullie kunnen toch hier blijven slapen?' 'Ja oke maar waar dan jullie hebben toen vriendinnen?' 'Wij niet!' riep Rob en wees naar Matthy. 'Jasmijn jij kan wel bij mij slapen' voegde die er snel aan toe. 'Ja isgoed als Lisa dat niet erg vindt' antwoorde Jasmijn. 'Als Matthy het niet erg vindt' 'Nee joh kom maar ik laat je meteen mijn kamer zien.' Ik knikte en liep met hem mee. 'Dus Matthyas het Lam, leuke naam' 'huh hoe weet je dat' vroeg hij verbaasd. 'Snap verklapt alles' zei ik plagerig. We moesten lachen en toen kwamen we aan in zijn kamer. Hij had een mooie kamer en een goeie setup. We waren al een tijdje op zijn kamer aan het praten tot hij plots opstond. Ik keek hem verwart aan maar ging ook staan. 'Wat ga je doen?' vroeg die aan me. 'Ja jij stond op' 'o dus dan doe jij dan ook maar' ik knikte en moest lachen. 'O maar ik wilde me gaan omkleden voor het feestje' 'Ja juist ja' ik ging weer zitten op zijn bed en keek hem aan. 'Ja waar wacht je op doe je ding' hij keek me even verwart aan maar lachte toen even. 'Ja serieus doe je ding' hij liep naar zijn kast toe en pakte er een witte overhemd uit en een zwarte broek. Hij trok zijn shirt uit en keek me aan. 'Dus bevalt het je een beetje' 'jazekers' antwoorde ik lachend.
Het feestje was inmiddels begonnen en ik klikte vooral goed met de vriendinnen van de andere boys. Ik was de hele avond veel bezig met Matthy. Ik merkte dat hoe meer drankjes ik nam hoe meer ik me niet kon inhouden om hem te zoenen. ''Matthy kom eens hier' riep ik boven de muziek uit en wees naar buiten. Het was wel koud buiten maar ik wilde gewoon even alleen met hem zijn. 'Je had me nodig' zei die plagerig. 'Ja ik heb een beetje pijn aan mijn been ik stootte heel hard mijn been tegen de tafel aan' zei ik nep zielig. 'Kusje erop?' 'Ja graag' hij gaf een kusje op mijn been. Ik keek hem aan in zijn mooie blauwe ogen. 'Oja ik heb ook nog wat pijn aan lip' 'oei jij heb wel veel pijn' 'ja klopt en ook dus veel kusjes nodig.' Zonder te twijfelen gaf hij me een kus op mijn lippen. Hij liet los en keek me lachend aan. 'Eindelijk' zei hij met een zucht. 'Wacht wat eindelijk?' ik keek hem verward aan. 'Ja ik wilde dit al de hele avond doen' ik lachte naar hem. 'Zal ik dan maar doen wat ik de hele avond wilde doen' 'ga je gang joh' antwoorde hij. Ik stapte dichterbij hem en zoende hem.
Het was inmiddels al 02:00 uur en iedereen was alweer naar huis. 'Zullen we even opruimen en dan slapen?' 'nee joh we ruimen dit morgen wel gewoon op.' 'Kom we gaan naar m'n kamer' zei Matthy en trok mee mee. 'O dus je gaat me nu ook al mee trekken, één keertje gezoend en meteen naar de slaapkamer' zei ik lachend. We kwamen in zijn kamer aan hij deed zijn deur dicht. 'Dus is dit het moment waarbij we gaan neuken' zei ik. Ik merkte later pas dat ik echt veel te dronken was. 'Jazeker' zei hij. 'HAHAHAHAHAHA mag ik trouwens een hoodie van je lenen?' 'Ja tuurlijk hier' en hij gooide een hoodie naar me toe. Ik trok hem aan en deed mijn broek uit. Hij kleedde zich om en ging in bed liggen. 'Mag ik erbij meneer het Lam' 'Maar natuurlijk mevrouw Wiegman' 'zozo meneertje weet mijn naam' zei ik en klom naast hem in bed. Ik klom tegen hem aan. 'Wacht even' zei hij en deed zijn shirt uit. Ik keek hem met grote ogen aan. Jeetje wat heeft hij een mooi lichaam. Ik lag op zijn borst en hoorde zijn hartslag. Heel rustgevend. 'Slaaplekker Mat' 'slaaplekker lieff' hij sloeg zijn armen om me heen en zo vielen we in slaap.
OEH Matt en Jasmijn slapen samen of miss wel meer... Volgende hoofdstuk miss wel smut? Wie weet.
JE LEEST
Die ene voetbalwedstrijd
FanfictionHoi, dit verhaal gaat over de 18 jarige Lisa. Lisa en haar vriendin gaan een leuk weekendje weg en hadden voetbalkaartjes voor een wedstrijd van Creaters FC. Ze kenden de bankzitters helemaal niet maar alles veranderde na de wedstrijd. Oké ja de lee...