deel 2

559 10 0
                                    

Ik wordt wakker in het hotel naast Jasmijn. 'Goedemorgen Lies' 'Hmm' is het enige wat uit mijn mond komt. Het is 10:00 uur dus ik ga me douchen. 'Ik ga even douchen' 'jo.' Ik stap onder de douche en zet wat muziek op. Na het douchen trek ik wat kleren aan en is het 10:30 uur. Jasmijn gaat ook nog douchen en ik ga wat tiktok kijken. Als Jasmijn klaar is gaan we nog even wat tiktoks opnemen en dan richting de auto. 'Oke Jas ik zet wat muziek op wat wil je horen?' 'BANKZITTERSSS' Ze schreeuwde super hard dat het gewoon pijn deed aan mijn oren. Maar ik was wel benieuwd dus zette een of andere disstrack op. 'LIKE ALS JE WILT DAT MATHIJS WAT MEER PRAAT KAN NIET GELOVEN.....' ging ze verder. Na een tijdje gereden te hebben komen we aan op het voetbal veld.


We stappen de auto uit en lopen richting het veld. Het was 11:30 uur en om 12:15 uur begon de wedstrijd dus we moesten nog even wachten. We liepen naar het hek want we wilden een goede plek hebben. Sommige jongens waren al op het veld de warming up aan het doen. En mijn ogen vielen direct op een blonde jongen. En op zijn shirt stond "Matthy." Oja die van de Bankzitters. Ik keek naar Jasmijn en haar ogen vielen direct op Robbie zag ik. 'He zullen we even wat drinken halen bij dat kraampje.' 'Ja isgoedd joh' We liepen naar het kraampje en haalden wat drinken. Daarna liepen we terug en al gouw dat ik dat Matthy en Robbie naar ons keken en stonden te praten volgens mij over ons, of dat leek alleen maar zo. Ik zag dat Jasmijn aan het blozen was. Ik zelf vond het super akward.


De wedstrijd was begonnen en al snel scoorde Matthy  1-0 'WOOEEHHW MATTHYYYYY LEKKER BEZIGGGGG' schreeuwde ik en Jasmijn riep het ook uit. Mathhy kwam langs ons rennen en gaf de fans een high five en mij een knpoog. Ik gilde het uit en merkte dat ik aan het blozen was. Het was inmiddels rust en het stond 2-0. Ik keek even op mijn telefoon en voelde dat Jasmijn me aantikte. Ik keek op en ze wees naar iemand die naar ons toe kwam lopen. Na een tijdje zag ik dat het Robbie was. Toen hij bij ons aankwam zei hij 'Hoi Robbie aangenaam' en hij schudde onze handen. We stelden ons voor en praten wat met hem. 'Waarom kwam je eigenlijk hier?' vroeg ik. 'Oja Matthy daar wil je snap' 'Wacht wat?!' 'Ja dus ja wat is je snap?' 'lisawiegman' (niet echt m'n snap)  'aight en die van jou' zei hij met een knipoog naar Jasmijn. Ze gaf haar snap en hij ging weer naar Matthy. Ik kreeg even later een melding op mijn telefoon dat iemand me had toegevoegd op snap. Ik opende mijn snap en zag dat een of andere Matthyas het Lam me hat toegevoegd. O en een Robbie van de Graaf. Ik neem aan dat hun dat zijn dus ik voegde hun terug. Al snel kreeg ik een snap van Matthy. Ik opende hem en zag een selfie van hem, jeetje wat is die knap zeg. Ik snapte wat met hem en toen begon de wedstrijd weer.


De wedstrijd was afgelopen en alle fans gingen het veld op. Ik en Jasmijn wilden al gaan want we wilden nog even de stad in. Ik stapte net weg van het hek om weg te lopen, maar er werd aan mijn arm getrokken. Ik keek verbaasd om en zag Matthy daar staan. Nu was ik nog meer verbaasd. 'Hey waar gaan jullie heen' vroeg hij. 'O hey we wilden nog even naar de stad gaan hoezo' 'o ik en de boys wilden eigenlijk vragen of jullie mee wilden naar ons huis fz' 'Jasmijn wat zeg je er van?' vroeg Robbie die er opeens aan kwam gelopen. 'Ja isgoed als Lisa t goed vindt.' 'Ja tuurlijk' 'oke wacht hier maar dan komen we er zo aan.' 


Ik en Jasmijn zitten op een bankje en alle het veld is inmiddels leeg. 'Kom we gaan een balletje trappen Lies' 'Oke oke maar wie er verliest betaalt het eten voor vanavond.' 'Wat wil je doen dan?' 'kom wie het eerste de lat raakt wint.' We liepen het veld op en gingen richting het doel. 'Ik ga je echt inmaken' riep ik wat te hard. Na een paar keer te hebben geschoten hoor ik een aantal jongens schreeuwen. Ik keek om en zag Matthy, Robbie en nog een paar jongens lopen. 'Meiden dit zijn Koen, Raoul en Milo' zei Matthy. We stelden ons voor en ik schoot nog even een keer en hoppa die was raak. 'HAHAHAH JAAAA LOSERRRR JIJ BETAALT ETENNNNN' 'ja mooi niet dus' 'hahaha wat is dit?' vroeg Koen verbaasd. 'Ja we deden een challange voor wie het eten zou betalen' 'HAHHA lekker voor je Jasmijn' zei Robbie plagend. Nu rende Jasmijn achter Robbie aan maar onder tussen liepen wij al het veld af. 


Ik zat bij Matthy in de auto samen met Robbie en Jasmijn. Ik zette muziek op en we reden naar hun huis. Eenmaal aangekomen stapte ik uit en keek mijn ogen uit. Wauw wat was het mooi zeg. 'Kom maar binnen hoor' hoorde ik iemand zeggen. Ik liep naar binnen en merkte al snel dat het een mannen huis was. 'Ga maar zitten willen jullie iets te drinken' vroeg Raoul. 'Doe maar een cola' 'voor mij ook alstjeblieft. zeiden ik en Jasmijn. We gingen op de bank zitten en we praten gewoon een beetje. Matthy is dus echt heel leuk. En het is erg gezellig. 'Dus we hebben vanavond een klein feestje, hebben jullie zin om ook te komen?' hoorde ik Rob vragen. Wij stemden in. 'Luister ik vind het super gezellig maar ik denk dat wij beter even naar het hotel kunnen gaan om wat te eten en ons klaar te maken.' 'Ja isgoed ik laat jullie wel uit' hoorde nik Matthy zeggen. We zeiden de jongens gedag en liepen samen met Matthy naar de deur. 'Nou tot vanavond dan maar' zei Matthy met een knipoog naar me. 'Tot vanavond Matt' zei ik blozend.


OEHHH een feestje bij de bankzitters? Klinkt leuk. Maar wat gaat er gebeuren? Iets tussen Lisa en Matthy of toch niet? Misschien wel tussen Rob en Jasmijn wie weet?


Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu