deel 5

432 11 0
                                    

Ik en Koen gingen met zijn auto, want Jasmijn en Rob waren met die van haar. 'Koen zullen we langs de mac' zei ik zeurend. 'Oke oke als jij betaalt' ik had daar natuurlijk geen zin in maar, ik was ongesteld dus had heel veel behoefte aan een McFlurry snickers caramel saus. 'Oke oke wat wil je hebben?' vroeg ik dus maar aan Koen. 'Een big mac, frietjes met saus en een milkshake banaan graag' 'dikzak' we moesten even lachen en reden naar de mac. 'Welkom bij McDonalds mag ik u bestelling alstublieft?' klonk er door de speaker. Koen bestelde en reden door naar het eerste raampje. Ik pakte mijn pinpas om hem aan Koen te geven maar hij had zijn telefoon al gereed en betaalde. 'Dus het mannetje betaalt toch?' 'Zekers zekers' We reden naar het tweede raampje en kregen ons eten.


'Nou zullen we naar het hotel dikzak' 'noem je mij nou dikzak?!!' 'Zeker weten' 'nou ik vond mannetje toch wel wat leuker.' Wacht wat? Bedoelde die nou gewoon dat hij het leuk vond dat ik hem het mannetje noemde? Ieuw zou Koen me leuk vinden? Nee nee nee dat kan niet hij heeft Juultje. Juultje was op vakantie in Afrika voor een maand. En ze zou morgen terug komen. 'Lisa hallo we zijn er' koen zwaaide met zijn hand voor mijn gezicht. 'Ja hoi kom we gaan naar binnen' we liepen naar binnen en merkte dat Koen zijn hand tegen die van mij. Ik negeerde het en dacht dat het per ongeluk was.  


Eenmaal op de hotelkamer pakte ik onze spullen. Koen keek steeds naar me. 'Hey maar jij en Matthy he hoe zit het?' 'ja gewoon vrienden' het deed op een of andere manier een beetje pijn om dat te zeggen. Hij kwam naar me toe en begon me raar aan te kijken. Ik wilde weer doorgaan met pakken maar werd tegen gehouden door koen die aan mijn arm trok. Hij trok terug en zoende me. Ik schrok zo erg en kapte het af. 'WTF DOE JIJ KOEN JE HEBT EEN VRIENDIN.' Koen begon te huilen en ging op het bed zitten. Ik schrok heel erg maar besloot hem toch te troosten. 'Jeetje Koen wat is er?'   'het is gewoon ik mis alles aan Juul, ik mis haar zachte huis, haar lippen geur. Gewoon alles.' 'Hij begon harder te huilen. Ik nam hem in m'n armen en zei dat het wel goed kwam. 'Dankjewel Lisa echt voor dit alles. En kunnen we vergeten dat ik je zoende?' ik wilde het graag vergeten zelfs. 'Ja tuurlijk doen we dat geen probleem joh' 


We waren inmiddels al weer bijna bij cdh. We viben in de auto heel erg op muziek. Opeens kwam mijn favoriete liedje op dus zong hard mee. 'HET IS IJSKOUD EN JE WOORDEN MAKEN WOLKJES IN DE LUCHT....' Koen werd zo wat doof. We waren aangekomen op hun oprit dus de muziek stopte. 'Eindelijk jezus' riep Koen uit. Ik moest lachen en we liepen naar binnen. Eenmaal in de woonkamer riep Koen. 'JEZUS EINDELIJK DAT WIJF KAN NIET ZINGEN' 'HHAHHAHAHAHAAHA' 'MATTHY HAD JE NIET EEN KUNNEN UITZOEKEN DIE KON ZINGEN' riep Koen opeens uit Ik merkte dat ik begon te blozen. Matthy zei er niks op terug en vroeg of ik mee kwam om naar zijn kamer om mijn spullen uit te pakken. Ik knikte en gingen naar zijn kamer.


We pizza gegeten en inmiddels zaten ik en Matthy alweer op zijn kamer. 'Is het goed dat ik even ga opnemen?' 'ja tuurlijk moet je doen joh'  hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd en liep naar zijn bureau. OMG EEN KUSJE. Wat is hij toch ook een schatje. Ik besloot maar op tiktok te gaan. Ik kwam op een gegeven moment een tiktok tegen van een fan account voor Matthy. 'Hey Matt ik wil niet storen maar ik heb echt een goede tiktok. 'Nou kom maar snel hier dan.' Ik liep naar hem toe en hielt alleen mijn hand en arm in beeld met mijn telefoon. Toen de tiktok afgelopen was was Matthy helemaal akward aan het lachen. 'Ah man nee jongens en meiden mijn lieftallige assistente laat een tiktok zien van een slut voor Matthy account.' Ik liet de tiktok zien en ging daarna weer op bed liggen. 


Het was inmiddels 22:00 uur en Matthy is net klaar met opnemen en kwam bij me liggen. 'Dus ik ben je lieftallige assistente?' 'Ja zekers' lachte Matthy. 'Matt?' 'ja Lies' 'zullen we een film kijken?' zei ik met puppy ogen. 'Ja isgoed maar ik kies hem uit!' kreeg ik als antwoordt. Ik ging me omkleden en zag in de badkamer een trui van Matthy liggen. Ik besloot die aan te doen met een volleybal broekje. Ook deed ik mijn blonde haren in een warrige knot. Ik ging terug naar Matthy zijn kamer. 'Zozo mevrouwtje Wiegman heeft mijn kleding gevonden' ik lachte en ging er verder niet op in. 'Heb je al een film uitgekozen' 'zekers Frozen gaan we kijken'. Ik lachte en ging naast hem liggen in bed en gingen de film kijken.


Mist Koen Juultje echt of vindt hij haar stiekem leuk? En wat wil Lisa?


Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu