deel 9

385 11 0
                                    

Hij zette me op de wastafel en begon me weer te zoenen. Hij kapte het af en gaf kusjes in m'n nek. Volgens mij zette hij zelfs een zuigzoen. Het voelde fijn. Matthy stopte en gaf me nog een kusje. 'We moeten nu echt naar beneden iedereen is er al volgens mij' ik week het niet ik vond het op een of andere manier wel jammer dat we moesten stoppen. Zou ik als ik vannacht dronken ben met hem neuken of? Ik weet het niet. Misschien wil ik dat wel. Dit voelde ook super fijn. Matthy liep de badkamer uit om zijn shirt uit te doen. Ik keek in de spiegel en zag een gekke zuigzoen die je super duidelijk zag. 'Matthy dit kan echt niet' en ik wees naar de zuigzoen. 'Tja je bent vanavond toch m'n vriendin' OMG HIJ NOEMDE ME ZIJN VRIENDIN. Het gekke was dat ik weer kriebels kreeg en weer begon te blozen, en ik vond het wel leuk ofzo.


De boys waren een karaoke video aan het opnemen dus ik en de meiden zaten op de kamer van Koen. Juultje en Koen waren verkleed als "de Politie." Charlotte en Milo waren als "de Brandweer" Lieke en Raoul waren "Alle kleuren." En Jasmijn en Robbie als "K3 airlines" 'Oke dus ik moet jullie wat vertellen..' zei Jasmijn opeens super random. 'Ik eh ik heb dus met Rob' OMG yes Robbie had naar me geluisterd. Ik zei het je toch ze vindt hem echt leuk. 'Ahw wat schattig' 'OMG echt leuk' 'jullie zijn echt leuk samen.' Ze kreeg van iedereen lieve opmerkingen. We hoorden het liedje "Als het avond is" dus besloten vast naar beneden te gaan.


 Beneden aan gekomen waren ze al aardig dronken. Ze deden de camera's uit en ruimden alles op. 'Dus gaan we nog even karaoke doen?' 'MATTHY KOM WE DOEN ONS LIEDJE' de tekst van ons liedje was zo makkelijk. Het liedje begon we hadden de microfoons en begonnen te zingen. "KUS ME NIET WANT IK KRIJG HET AAN M'N HART DOKTER DOKTER IK KOM NIET MEER BIJ DOKTER DOKTER WAT DOET HIJ TOCH MET MIJ..." en zo gingen we door. Zingen met Matthy was echt leuk. Hij was leuk. Na ons gingen Koen en Juultje. Juultje kende de tekst niet heel goed maar Koen daarin in tegen had geoefend denk ik. "JUULTJE ALS JE NIET ZINGT MOET IK JE VANAVOND IN DE BOEIEN SLAAN" riep Koen door de microfoon. Juultje keek hem aan en zei niks. "OKE STAAT GENOGTEERD" jonge die Koen was ook weer zo dronken niet normaal.


De karaoke was voorbij het was nu ongeveer 1 uur en ik was aardig tappie geworden. En ik merkte dat ik steeds meer behoeft had aan Matthy. Gewoon zijn lippen zijn huid zijn alles. We hadden wel al gezoend deze avond daar niet van maar alsnog. We gingen bierpongen. Het was jongens tegen de meiden. Het verliezende team moest het zwembad in. Ik gooide het balletje precies goed in een beker. De jongens raakten steeds niet omdat ze niet meer zo goed konden richten denk ik. Ja of ze zijn gewoon schil kan ook weet je. We hoefden nog maar 1 beker te raken en dan hadden we gewonnen. Lieke gooide de bal en..... Jahoor hij zat erin. 'HAHAHHAHA LOSERS LEKKER HET ZWEMBAD IN' zonder dat we het door hadden waren ze al naar buiten gegaan. We liepen ze achterna en.......


Ja jongens en meiden sorry voor dit korte deel maar ben veel bezig met leren enz en k weet niet wat jullie er allemaal in willen hebben. Ennn een cliffhanger.


Die ene voetbalwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu