Británie seděl u snídaně se svými dětmi a jeho ženou, Francie jako vždy a byla naštvaná protože Ameri mešká na jídlo „Proč mu to tak trvá?!" „buď trpělivá drahá, ještě si musel schovat knížky do historie a ustlat tebe věci též dlouho trvají." Francie na něj naštvaná koukla, Ameri po pěti minutách přišel a sedl si vedle otce. „To ti to trvalo, si tam nemohl zůstat ještě hodinu?" „sorry no tebe ve trvá tři hodiny a nikdo ti na to nic neříká." Francie chtěla zakřičet ale Británie jí chytl za ruku, aby se u klidnila a neřvala. Po snídáni odešel Británie do své pracovny dělat věci ohledně státu, aby pak měl čas i na Austrálii a Nový Zéland. Po čtyřech hodinách práce šel na oběd kde řešili děti nějakou hru, protože Francie byla v práci nemuseli být tolik potichu a mohly si povídat. Británie těm dvoum prckům nandá a povídá si s Kanadou a Ameri o tom jak jde škola, samozřejmě Ameri měl jako vždy problémy s matikou.
Později odpoledne Británie šel na něco jako sněm státu skrz věci s Reichem, za utočil již i na sovětský svaz takže teď už s nimi spolupracuje. „Kde máš syna Británie? měl by zde být též." „Musí se učit má brzy zkoušky" jen Eu přikývl a řešili co mají dělat několik hodin. Brit poté šel pryč poté se ale zastavil protože si před něj stoupl ussr „potřebuješ něco Sověte?" „Británie musíme si promluvit" „a o čem?" „jedna osoba mi poradila u spořádat ples i když je ples, třeba na zjištění od někoho něco o reichovi." „takže co chceš ale po mně?" „aby si mi pomohl ho zařídit nejsem jak můj otec že umím dělat plesy jak on" „Dobře no na kdy to plánuješ?" „na sobotu." „dobře pomůžu ti teď už ale musím můj otec se mnou ještě chce mluvit." Británie šel pryč, došel e svému otci a řešili věci ohledně vlády, a ještě se bavili o tom jak to jde v manželství což byli zajímavé konverzace.
Británie poté ještě do tří ráno čekal než přijde „kde jsi byla?" Francie si sundávala boty „v práci kde jinde." Británie odešel, neměl náladu se s ní bavit věděl že byla opilá takže to ani nemělo smysl.
_______________________________________________
ahojky toto je vše pro první kapitolu snad se líbila budu se snažit vydávat dvakrát do týdne ale uvidím jak na tom bude se školou ale jinak bay bay <33
ČTEŠ
Dávná Láska (countryhumans)
FanfictionPřed několika lety měl Británie vztah s r.c., teď po několika letech opět se spolu uvidí. Vrátí se Británie k r.c. a nebo ho bude nenávidět a zůstane se svojí manželkou? to se uvidí v této knížce.