Británie a r.c. šli do carského sela ať vymění prostředí. „Není to zrovna místo kde je zastřelili?“ „Ne tady ne. Bylo to jinde tu chvíli zůstaly ale pak odešli.“ „Aha“ Procházeli se po zahradě a R.c. pohladil Británii po tváři. „Rusko“ „Ano vločko?“ „Přestaň nebo si to rozmyslím.“ „Ale že by si mi dal další šanci?“ „Jo a mlč radši.“ R.c. se usmál a políbí ho. „Nesnáším tě.“ „Taky tě miluji lásko“ Británie a R.c. šli po zahradě, sedli si k rybníčku v zahradě a leželi pod stromem v objetí. „Chybělo mi tohle naše ležení lásko.“ „Mě ani ne vždy jsem měl po sobě hrozně moc mravenců, kousalo to jak prase“ „Za to ale po tom štípání jsi tady měl i příjemný sex“ „Jak pro koho dle mého mraveniště nebylo nejlepší místo.“ „Jistě když myslíš, no mě se tam líbilo bylo tam hezky“ „Ty si takový chuj že tě mám chuť zabít“ „Děkuji má milovaná vločko“ Británie se zvedl a chtěl odejít, ale r.c. si ho hodil pod sebe. „Proč si neužít jako minule zde? “ „A ještě to bude zase na mraveništi že?“ „Ne v rybníku s rybičkami.“ „No to je ještě lepší.“ R.c. vzal Británii hodil ho do rybníka a hned za ním vlezl. R.c. políbil Británii a chytl ho za prdel. „Perverzáku úchylný ani nemůžu mít nebolavou prdel“ „Lásko no tak proč si neužít?“ „Ne díky.“ „No taak“ Osahával mu zadek a začal mu okusovat krček a Británie ho zhodil do vody a utekl mu. „Ty potvoro pojď sem!“ Běžel za ním.
Večer oba leželi v klidu v posteli a r.c. hladil Británii.
„Chceš koupit novou knihu?“ „Ano Rusy“ „Jakou?“ „Sedm vran“ „Dobře pak to půjdeme koupit“ „a smím jít domů? rád bych viděl svého syna..“ „Zítra tam spolu půjdeme a vyzvedneme toho našeho andílka“ „Andílek to úplně není no.“ „Dobře dráhy“ Políbí ho zakrije Británii a šel s ním spát.Druhý den ráno r.c. brzy vstal a nechal Británii ještě spát on odešel udělat jídlo a poté ho přinesl Británii do postele. Políbí ho na tvář když se jeho milí probral. Jak se na snídali zbalili si kdyby náhodou další věci, a jely k Británii domů pro Ameri.
Poté co tam přijeli Británie zazvonil, po pár minutách mu odemkl Ameri a ihned sveho otce objal. „Kde si byl?! hledal jsem tě všude!“ Ameri se udělají slzy a objímá svého otce. „Byl jsem no u R.c.“ „Nezastřelil hoo teeeen Stalin?“ „Byl to Lenin a ne minul“ „Není to jedno končí oboje na lin“
ČTEŠ
Dávná Láska (countryhumans)
FanfictionPřed několika lety měl Británie vztah s r.c., teď po několika letech opět se spolu uvidí. Vrátí se Británie k r.c. a nebo ho bude nenávidět a zůstane se svojí manželkou? to se uvidí v této knížce.