Kapitola 23- únos

62 4 7
                                    

Británie s r.c. se chystaly na ten ples Španělska a domlouvají hlídání malé když ho domluvili odešli do kočáru a jeli směr španělský palác. Když jsme tam přijeli oznámili kdo přišel a pozdravili jsme se s španělském , a šli jsme do rohu ke stolům kde jsme si vzali víno. „Takže zatančíme si potom dráhy?“ „Jistě“ Objal R.C. a držel se u něj, později si šly za tančit poté co do tančili r.c. odešel si promluvit s přáteli a tak Británie zůstal sám, tedy na pár minut protože za ním přišlo Dánsko. „Ahoj Británie.“    „ahoj Dánsko.. potřebuješ něco?.“ „Ale ne jen si chci popovídat třeba jaké je to žít s vědomím že jsi vzal mi manžela?   „Je to už několik let a furt tě to trápí? ty si nevypadal že si ho miloval.“  „Jasně no nechceš se jít projít po zahradě?“  „Jo proč ne.“  Británie jde sním do zahrady a prochází se přes hodinu když šel ale zpět někdo ho uspal a usl na několik hodin. Probral se poté svázaný v rohu v nějaké tmavé místnosti a vyděšený si to místo prohlížel po hodině přišel Dánsko. „Co tu dělám!“ „nezvyšuj na mě hlas! a taková menší pomsta pro r.c.“  (kiddna feel bad za to na co využijí svůj fav stát 🥲😭) Británie vyděšeně koukal. Dánsko k němu přišlo a táhl k posteli. „Co děláš?!“ říkam že se mu pomstím Dánsko poté co ho zneužil odešel a nechal ho tam jen tak a Británie tam brečel a přemýšlel jak se dostat pryč. Británie tam byl přes rok a akurát Dánsku porodil dítě co nechtěl a jen mrtvě na tu malou koukal, r.c. ho hledal ale po 9 měsíci přestal což dal Dánsko pěkně Británii vyžrat a vysmál se mu a teď jak mu porodil dítě si pro něj jen přišel a poté Británii nařídil vojákům odvést a mučit ho což dělali každý den 19 hodin později večer Dánsko k němu přišel. „tak copak jak si užíváš život? a to dítě hm hádej co jsem sním udělal.“ Británie jen mlčel.

______

omlouvám se ha krátkou ale rychlejší kapitolu.
omlouvám se že jsem nic nepsal měl jsem blok byl jsem na tom psychický zle atd. vážně se omlouvám pokusím se psát více co to jde ale nevím..

Dávná Láska (countryhumans)Kde žijí příběhy. Začni objevovat