Británie, R.c. a Raisa šly na procházku do zahrad Gatčiny. Raisa když mohla tak se odplazila k jezírku s kachničkama a labutěmi milovala je sledovat a ty dva sledovat jejich dcerku sedící u rybníčku koukající na ty nádherná zvířata.
Raisa při cupkala za Británii s kytičkou a usmála se. „Pěkná kytička Raiso její jméno je Lilie." malá zmateně koukla a Británie se zasmál a vzal si jí do náruče a objal, poté sní šel se podívat jinam mezi tím jak r.c. hladil psa co tam doběhl.později toho večera Británie uspával malou při tom jak jí čte knihu poté co usnula odešel za r.c. který pracoval. „Měli by jsme jít navštívit našeho syna prý teď nedávno měl syna s ussr" „ hm dobře kdy za nima chceš?" „Za takový týden jestli nevadí " „ne ne v pořádku dráhy." usměje se zvedne se a přijde k němu a pohladí na tváři „dnes o půlnoci v altánku dobře? hezky se obleč." „oh jistě dráhy." usmál se a odešel do ložnice si vzít nějaké hezké oblečení (představte si cokoliv na něm klidně i šaty xd) poté 5 minut před půlnocí přišel k altánku a čekal na svého milého r.c. když odbila půlnoc na petrohradských hodinách r.c. se u něj objevil v jeho uniformě. „Jsem zde jak jsi žádal " usměje se „Vidím" usmál se a přišel k němu pohladil po tváři a poté poklekl na koleno a vytáhl prstýnek „ Británie můj drahý vezmeš si mě?" „Ano vezmu" usměje se a obejme ho r.c se usmál též a vzal tu svou vločku domů do pokoje položil do postele políbil a jen ho objal než usnuli.
Ráno se Británie v posteli probral osamotě a posadil se, šel se převléct atd. a šel za malou pohladil jí po tváři a odešel potom za r.c. který opět pracoval a jen ho objal a usmál. „dobré ráno vločko" „Dobré ráno "
______________
Dobře vím je to krátké ale je mi špatně a chtěl jsem něco pro vás vydat slibují že zítra a nebo v pondělí to bude delší ^^
tak si zatím užívejte prázdniny.
ČTEŠ
Dávná Láska (countryhumans)
FanfictionPřed několika lety měl Británie vztah s r.c., teď po několika letech opět se spolu uvidí. Vrátí se Británie k r.c. a nebo ho bude nenávidět a zůstane se svojí manželkou? to se uvidí v této knížce.