Kapitola 12

137 6 6
                                    

Chci zmínit že v této kapitole se objeví 15+ scéna takže pokud je nemusíte tak vám dám varování potom ať je můžete přeskočit.
_________________

Británie byl v pokoji pil čaj a četl, protože venku hodně sněželo nemohl ven. Británie si povzdechl protože tu knihu dočetl a on žádnou jinou knihu tam neměl, byly tam pak jen rusky ale historické a nebo dětské. Británie položil knížku na stolek a odešel dolu do kuchyně si vzít pití, poté odešel sedl si do pokoje za R.c. ,, Ahoj Rusko.“ „Co si tu knížku už dočetl že si sem za mnou dolezl? Británie si povzdechl. „Ano, už jsem to dočetl“ „tebe ta kniha musela hodně bavit že“ „Ano bavila nemáš tu nějaké knihy romantického žánru?“ „Možná by se nějaké našli potom se kouknu.“ „Díky.“  „chtěl by si vodku?“ „Jo klidně“ R.C. se usmál a nalil Británii vodku, Británie si jí vzal a vypil jí. „Chceš ještě nalít?“ „Jo klidně.“

Po pár pohárků vodky byl Británie trochu opilí a povídal si s R.C. o různých věcech „Chceš ještě nalít?“ „Jo.“ R.c. mu nalil a podal mu to a Británie to vypil, Britnaie přišel blíže k r.c. sedl na něj obkročmo a políbil ho. R.c. byl překvapený. „ Británie, proč si to udělal?“ „Chtěl jsem“ Británie začal líbat r.c. který spolupracoval.

Odsuď začíná 18+ scéna tedy pokud se tomu odemně tak dá říct no ale prostě vy co to nemusíte to přeskočte na konec 18+.

Británie líbal R.c. kterýho vzal Británii do náruče při líbání, a odnesl je k posteli kde Brits položil a hned tam vlezl k němu přitom ho neustále líbal. R.c. začal osahávat Británie tělíčko a rozepínat mu košili, Británie mu taktéž začal rozepínat košili když se mu to povedlo osahával jeho hruď.
R.c. se usmál a přesunul se na Británie krk, Británie mu mezitím rozepínal kalhoty. „Trošičku hr ne?~“„Nemyslím si ~“  R.c. se pousmál odhrnul Británii košili na bok a začal mu opečovávat bradavky, Británie vypustil s pusy pár vzdychů. Británie při tom rozepl R.c. kalhoty vzal si jeho penis a začal mu ho honit. R.c. stále opečovával bradavky Británie ale sem tam vzdychl též. Poté mu je přestal opečovávat a políbil Británii, Británie přišel blíže k R.c. penisu prvně mu ho olízl a poté mu ho začal kouřit, R.c. ho chytl za hlavu a jel si vlastní rychlosti občas mu utekl vzdech. Po několika minutách se Británii udělal do pusy a Británie to poslušně spolkl. Hodnej~“ Pohladil ho po vláskách a políbil ho. R.c. ho položil na postel a vzal si ze šuplíku lubrikant který si dal na svůj penis a trochu i na Británie dírku a vešel do něj pomalý až po kořen. Británii se udělí menší slzy byl na něj moc velký. „Neboj nechám tě zvyknout si na to“  R.c. počkal nějakou chvilku a potom se v něm začal pomalu pohybovat po chvilce to Británie nevadilo už tolik a R.c. se tedy začal pohybovat rychleji trochu a po chvilce našel jeho místečko. Ahhh~“ R.c. se pousmál a pohyboval se tam rychleji přičem Británie vzdychal o dost více a více nahlas. Po asi 30 minutách se do Británie udělal a po pár minutách i r.c. kterýho políbil opatrně z něj vyšel lehl si vedle něj a přikryl je a po pár minutách usly.

Okay konec tohoto hrozného 15+ je zde xd

Británie se ráno probral a sedl si při čem síkl a pak sledoval r.c. a snažil se zpracovat co vše se stalo. R.c. se po chvilce probral a usmál se  Dobré ránko vločkozvedl se do sedu a políbil ho. „my jsme?“ mhm„Zastřel mě prosím“ „Ne děkuji“

Británie se zvedl našel své věci a opatrně se oblékal přece jen to trochu bolelo, jak se oblékl koukl na r.c. který ho ze zadu objal. „To co se včera stalo r.c., nic to neznamená.“ „když myslíš“

_______

Oki radši tuto kapitolku po té hrůze zakončíme xd
tak se mějte hezky a uvidíme se u další kapitoly zatím bay bay

Dávná Láska (countryhumans)Kde žijí příběhy. Začni objevovat