Kapitola 17 ~Hádka

112 5 1
                                    

Británie byl v obýváku s R.c. a ležel mu na nohách. „Copak nosánku.“ „Neříkej mi tak nebo nebudeš mít měsíc pane to co včera.“ „Jistě jistě.“ Hladí ho a políbí ho, Británie spolupracuje a pak se zasměje. „Co se směješ vločko.“ „Nic“ R.c. ho políbil na čelo a pohladil, po pěti minutách se ozval zvonek. „Jdi prosím otevřít.“ „Ne, jdeš ty.“ „Musím?“  „Ano kotě.“  Británie se zvedl a šel otevřít. Málem dostal infarkt protože tam byl Anglie. ‚‚Británie! vysvětlíš mi proč nejsi se svou ženou?!“ „O-otče.. já..“ „ahoj Anglie.“ „Ty! ty si s tímto bastardem zase?! nepamatuješ si co udělal?!“  „Otče jsem dospělý.. je to na mě zda s ním po tom všem budu.“ „Chováš se jak hloupé dětsko! a ty! Ty ho zase vyhodiš za jízdy z kočáru protože ti řekne že je zase v tom?!“ „Anglie já takový už nejsem.“  „Ty to vaše sračky říká každý rus!“ „Anglie okamžitě se uklidní už nebo kurva vypadni! nepotřebujeme nějaké hádky a i kdyby byl zase v tom nikdy bych stejnou chybu neudělal!“ „Až to dopadne jak minule už za mnou nelez Británie! já s tebou skončil!“ Anglie naštvaně odešel, Británie uplakaný objal r.c.   Neplač zlato, nestojí ti bulet skrz tvého jeblého fotraobjal ho s pohladil.
Británie odešel s R.c. do ložnice lehly si na postel Británie se přitulil k r.c. který mu hladil záda a políbí ho. „Pokud otěhotníš neboj se mi to říct.“ „mhm..“ R.c. ho hladí a po chvíli zakryje Británii do dečky a hladí dokud neusne.

Další den mu r.c. donese snídani když už byl vzhůru, dal mu chleba se sýrem do pusinky a políbil potom na čelo. „Si přijdu jak malé dítě.“ „Lepší si případ jak dítě než nějaké rodit ne?“  „Ticho“  R.c. se zasměje a krmí si ho. „Kam pak by si chtěl jít?“ „Hele víš že ani nikde moc ne je mi trochu špatně.“  Juj bacha aby jsi nečekal mého syna dalšího.“ „No jasně to radši než znovu rodit se nechám opět vyhodit z kočáru.“ „Alee nechej toho.“ Začal ho lehtat a smál se

________

omlouvám se za kratší kapitolku, ale spíše budou věci v příští kapitole :3
zatím pa pà

Dávná Láska (countryhumans)Kde žijí příběhy. Začni objevovat