Británie ráno s Francií nemluvil, a byl v obyváku a četl noviny a Austrálie a Nový Zéland mu ukazovali postupně co udělaly. Británie je vždy pochválil a pohladil, po jejích modro rudých vláskách. Ameri za ním přišel protože nevěděl kde v zeměpisu na mapě je Švýcarsko, protože netušil kde ale byl blízko popletl to jen o jeden stát. Británie si poté šel s dvojčaty, Kanadou a Ameri hrát na schovku protože je ukecali dvojčata. Jako prvního našel Kanadu poté Zéland a pak ty dva protože se schovali spolu. Po několika hrách šli na oběd a dvojčata si spolu povídaly a Francie je okřikovala. Británie šel dát dvojčata spinkat, hned šel potom za kanadou a Ameri protože se hádali „co se děje vy dva?" „On mi ukradl mojí knihu!" „To není pravda Ameri lže k čemu by mi byla blbá knížka o historii?! vždyť mě to nezajímá!" Británie si povzdychl a plácl se do čela „Proč si myslíš že ti ho zrovna on vzal?" „kdo jiný když tu byl jen on?!“ „tak si to vyřeště sami ale neřvěte“ Británie se otočil a odešel a přemýšlel jak zařídit ten ples když ho sovět požádal, napadl ho jen jeden druh jak to udělat takže začal celkém plánovat jak to udělat.
Poté poslal sovětovi věci na to a řekl že pozvánky si vymyslí sám, protože nemá na to čas. Británie po nějaké době šel poté s jeho psem na procházku do ovocných sadů, pes si tam všiml kočky a běžel za ním a Británie šel za jeho psem.
sedl si pod strom a přemýšlel nad tím co bude až ta válka skončí.
Pes přiběhl k Británii a začal ho olizovat a Británie de usmál a hlaďkal ho.
Poté odešly domů a pomáhá dětem s úkoly protože vážně nevěděli co už dělat s tím, Ameri byl s tátou ještě v obchodě s oblečení protože Francie chtěla nové oblečení skrz ten bál.
Vybírala skoro dvě hodiny než si konečně našla věci ameri to měl s kanadou rychlé a Británie měl už oblečení dávno vybraný.
poté šli oni domů a on šel k sovětovi pomoc mu to chystat protože měli na to už jen 3 dny, pomohl mu ještě poslat několik pozvánek, a když už byli hotovy bylo skoro jedenáct hodin.
Británie se rozloučil a odešel domů jak přišel udělal si čaj s poté se šel převléct a šel hned spát.
Nový Zéland měl zlý sen takže uplakaný přišel k Británii, kterého probral „proč nespíš?“ „měl jsem zlý sen..„ Británie ho pohladil a vzal ho k sobě a pohladil ho po zádech, přikryl ho a Zéland poté nějaké době usl a on ho nějakou chvíli hladil a pak usl též.Ráno se probral dost brzy Británie pohladil Zéland zvedl se udělal hygienu převlékl se atd. poté šel si udělat snídani a i dětem a Francií
___________________
rozhodl jsem se ještě toto vydat snad se líbí v příštím díle bude už pravděpodobně ples dámy a pánové.
ČTEŠ
Dávná Láska (countryhumans)
FanfictionPřed několika lety měl Británie vztah s r.c., teď po několika letech opět se spolu uvidí. Vrátí se Británie k r.c. a nebo ho bude nenávidět a zůstane se svojí manželkou? to se uvidí v této knížce.