Kapitola 18 "dáreček"

121 6 3
                                    

Británie a r.c. se procházeli po městě.
„Španělsko pořádá večírek jsme pozváni chceš tam jít?“ „Pokud se ti chce můžeme tam jít, bude tam Francie že?“ „Na 100% zlato.“ „Musím se sní dat rozvést.“  „Hodně štěstí potom.“  „Anglie mě zabije“   
Začne se smát, RC se zasmál s ním. Británie ho políbí a pohladí. „Přijde mi vtipné že jsi před pár dny byl ještě na mě nasraný.“ „Drž hubu nebo se to změní.“  „Jistě má tsarevno.“ Políbí ho na jeho ručku. „Je ti dobře? jsi trochu bledý.“ „Ano, jsem jen jsem se blbě vyspal heh.“  „Jo a proto si bledý.“ „Jsem Brit co čekáš? má panovnice byla královna Viktorie, kdybys věděl jak byla bledá a co dělala když byla hrozná zima.“ „Vím co dělala její vnučka Alexandra byla podobná.“  „Hm, copak asi dělají Velkokněžna Olga a Xenie.“ „Snaží se přežít válku a doufají v to že je nenajdou komunisti.“ „Jo kdo by chtěl oprátku.“ „No možná tvá žena.“ „Ha ha vtipné.“ R.c. ho pohladil a pak s ním někam zašel do uličky.
Vyhodil si Británii do náruče tak ať si obmotá nohy kolem jeho pasu ale předtím mu ještě stáhne kalhoty a spodní prádlo dolů a úplně dolů přes jednu nohu a začne ho líbat.

15+ omlouvám se omlouvám xd
(je vtipné že mi ani 15 není a dávám tu toto xd)

Británie spolupracuje a nechává r.c. mu rozepínat košili a on mu též rozepínal košili. R.c. ho do něj později vrazil a čeká než si jeho vločka zvykne. Británie vzdychnul a po chvilce mu naznačil že je připravený, r.c. se v něm začal pohybovat a líbal ho. Británie vzdychal a trochu se ho chytne ať je to lepší. R.c. trošku zrichlil a začne po chvilce líbat a okusovat své vločce jeho klíční kost, a vrazí do něj. Po několika minutách se do něj udělal a políbil ho.

Endos xd

Jestli nás někdo viděl zabiju tě.“ „Ale vločko neříkej že ti to vadí.“ „Vadí dědku starej.“  No dovol nejsem tak starej.“ Začal se smát a políbí ho poté z něj vyjde a obleče ho a pak si úpravy kalhoty a vršek a jde sním dál i když Británie chodí jak postřelená kachna. R.c se nad tím zasmál a šel s ním, vzal ho do náruče a nesl.Kachno co ti nejde chození?“ „Drž hubu nadržený hovno.“ R.c. se zasmál a odnesl si ho domů a hodil na postel kde ho začal líbat a osahávat.
Hodláš se mě zabít dneska tím sexem?“ „Možná trochu.“ Políbí ho.

Here we go again xd

R.c. strhl oblečení z Británie a začal mu líbat a značkovat tělíčko. Británie občas lehce vzdychl. R.c. sundal oblečení ze sebe a vrazil ho fo Brita, chvilku počkal a pak se začal pohybovat a líbal ho. Po delším milování poté skončí a pohladí ho.

Endos xd

„Líbilo?“  „Teď už měsíc nedostaneš.“  „To snad přežijí.“ Políbí ho lehne si vedle něj objal si ho a šel s ním spát. Další den Británie vstal dříve protože se mu udělalo špatně a musel se vyzvracet. R.c. za ním později přišel. „Co se děje?“ „Hádej co budu jíst za dva.“ „Jak to myslíš?“ „Jak asi geňo.“ „Počkat neříkej že jsi.“ „Jsem jsem takže déle jak měsíc máš smůlu.“  R.c k němu došel a políbil ho. „Pokud bude naše dítě zdravé je mi to jedno.“  Británie se usmál a objal ho, potom odešli do ložnice lehly si do postele a přitulili se k sobě.

______

Okay menší kapitolka po delší době xd
snad se líbí

Dávná Láska (countryhumans)Kde žijí příběhy. Začni objevovat