Británie sledoval Něvu a, poté odešel si lehnout ke Francií později v noci se mu začne zdát sen o minulosti.
~Sen~
Británie měl opět sedmnáct a byl se s vím Otcem Anglii a druhým otcem Skotskem, byly pozvání na carský ples a rodiče to přijali i když tam Británie ani nechtěl být. Sledoval jak ženy a princezny tančí se svými muži nebo snoubenci nebo prostě s někým, a mají nádherné šaty některé ze sametu a z jiných materiálů. Británie odešel do zahrady a stoupl si do altánku a sledoval růže a jezírko v zahradě.
Po chvíli za ním někde přišel „co tu děláš?“ Británie se otočil a uviděl r.c. „Pane Ruské impérium, odešel jsem sem protože nemusím tyto sešlosti a plesy.“ R.C. ho sledoval a přišel blíže s vinném a dvouma pohárky které vzal když viděl Británii odcházet. „Dáš si víno?“ „jistě pane“ R.C. se pousmál a nalil mu a, podal to Británii který si to vzal. Oni si ťukli pohárky a napili se. „Jak zvládáš to že tě sem tvojí rodiče dotáhly? když si řekl že tohle nemusíš.“ „no musím to nějak přežít otec by mě jinak asi ukamenoval“ r.c. se pousmál „chcete se, se mnou projít?“ „Jistě rád.“ Británie se šel s r.c. projít po zahradě, když došli doprostřed zahrady byly tam růže na kterých bylo trochu sněhu Británii to přišlo kouzelné. „Je to tu nádherné, celkem nechápu proč někteří říkají že je toto stát buranů“ „Lidi toho napovídají Británie“ Přistoupil si k Británii a sledoval s ním sochu „a vám se tu líbí Británie? dost vás s anglie nemají rádi nás rusy obzvláště poté co Dánska princezna odmítla syna královny Viktorie“ „Mně se tu líbí pane r.c., tato země mě přijde osobně nádherná skrz přírodu kterou tu máte ale mám pocit že u východních a severních státu je to běžné že?“ „Ano to ano, tu příroda je hodně nádherná ale záleží též v jakou dobu přijde mezi zimou a jarem to tu osobně mám nejraději“ „Pokud by vám to nevadilo směl bych se někdy v tu dobu přijít podívat ať vím jak to tu v tu dobu vypadá? teď vím zatím jak to tu vypadá na podzim“ r.c. se na něj mile usmál „jistě že smíte jste tu kdykoliv vítán Británie“ „tak to jsem rád pane“ „ říkejte mi R.c. a nebo jen rusko“ pousmál se a pokračoval s Británii v procházce. „ dobře rusko“ Británie se usmál a procházel se poté opět přišli k dalšímu altánku a vešli do něj a Británie sledoval další jezírko co tam bylo. R.c. mu opět nalil víno a povídali si o různých věcech, třeba o tom co dělali v dětství. „ zůstane tu nějakou delší chvíli s rodiči nebo hned poté odjíždíte?“ „ zůstaneme ještě po tomhle plesu dva dny rodiče se chtějí trochu prohlídnout Moskvu když už tu jsou.“ „ Rozumím a ty tu chceš být?“ „ jistě rád se tu porozhlédnu i když též bych se rád podíval jinde než v Moskvě ale zatím si projdu jen Moskvu s příště až přijedu se podívám i někde jinde“ „ příště až přijdete klidně vám ukážu nějaké místa Británie“ pousmál se a přišel blíže k Británie „ odpustí te mi co teď udělám Британия? (Británie) “ „um jistě?“ Británie byl trošku zmatený s toho co myslel r.c. po chvíli to pochopil, protože r.c. ho chytl jemně za tvář a políbil.~konec snu~
Británie se poté probral a posadil se bylo už ráno a Francie tam nebyla již.
Takže se Británie oblékl a odešel jí najít našel jí v zahradě líbající se s Švýcarskem. Británie odešel protože nechtěl žádnou hádku a ani ho to nepřekvapilo odešel najít aspoň Ama, který pravděpodobně byl u sověta v ložnici takže mu zaklepal na pokoj. Sovět otevřel jen v trenkách a Británie uviděl Ameriku zakrytého pod dekou „um ahoj Británie“ „Sověte Amerika stále ještě spí?“ „no ne už ne ale radši bych za ním nešel“ „ Británie v klidu sověte jen mu řekni že pojedeme domů až později odpoledne, takže spolu můžete ještě být zatím jinak zbohem“ Británie se usmál a odešel od tama za Španělskem a povídali si o různých věcech.______________
Okay jelikož nebyla dlouho kapitola dohnal jsem se ještě po včerejší kapitole napsat další, za to že jsme dlouho nevydával snad se vám kapitolka líbila zatím zbohem.
ČTEŠ
Dávná Láska (countryhumans)
FanfictionPřed několika lety měl Británie vztah s r.c., teď po několika letech opět se spolu uvidí. Vrátí se Británie k r.c. a nebo ho bude nenávidět a zůstane se svojí manželkou? to se uvidí v této knížce.