BÖLÜM 44 : YAPMA +18

22.7K 478 432
                                    

"Dügünden sevgilisi ile beraber kaçmak üzereyken yakaladıģım karım mı söylüyor bunu bana...Doğrusunu söylemek gerekirse bu... Bu çok gülünç"

aklına bir anda Hakan'ın gelmesiyle korkusunu bir köşeye etmişti genç kadın

"Hakan... "biraz duraksamıştı " Hakan ...ne yaptın ona!"

Duyduğu seyin saçmalığı ile tiz bir kahkaha atmıştı Mirza

"demek şu anki durumuna rağmen hala onu düşünüp bana onun iyi olup olmadığını sora biliyorsun !"

genç kızın sesi iyice yükselmişti

"ne yaptın ona adi herif "

Mirza duyduğu hakaretin siniri ile karısı ile aralarında kalan kısacık mesafeyi hızla kapatıp ellerini karısının ipeksi saçlarından sinirle geçirdi .

elleri karısının saçlarını sertçe sıkarken hiddetle konuştu

"Seni en son bana hitap ediş şekline dikkat etmen konusunda uyardığı mı hatırlıyorum"

Kayra canının acısıyla tek kelime edememişti Mirza karısının konuşmayacağını anlayınca konuşmasına devam etti

"Anlaşılan o ki sen canın tam anlamıyla yanmadan benim söylediğim şeyleri dikkate almayacaksın "

dedikten sonra karısının elinin arasında sıktığı anahtarı elinden sert bir şekilde çekerek aldı.

anahtarı tekrardan gelişigüzel bir şekilde ileri doğru fırlattıktan sonra saçlarından Serçe tuttuğu karısını odanın ortasında duran yatağa doğru itti .

Kayra kendisini bir anda yatağın üzerinde bulmuş olmanın şokuyla ne yapacağını bilemedi gözleri korku ile gömleğini yırtarcasına üzerinden çıkarmaya koyulan mirzaya kaydı .

şu an bağırarak Ortalığı ayağa kaldırabilirdi ama yapamıyordu içindeki çaresiz çocuk yalvararak yardım dilenirken kendisi ağzını açmadan Kendisine doğru yönelen acımasız adama bakıyordu

şu an bağırarak ortalığı birbirine katmak ne işine yarayacaktı ?

-Sadece rezil olmasına

peki Mirza'nın elinden kurtulmasına neden olacak mıydı?

-Belki şu anlık Evet ama İlerleyen zamanlarda Hayır!

düştüğü yataktan Zor da olsa kalkmayı başardığında Mirza çoktan dibine kadar girmişti

"eğer bana Dokunursan bu senden daha da tiksinmeme neden olmaktan başka bir işe yaramaz !"

Mirza alayla güldü " İnan benden nefret etmenin derecesi ya da tiksinme yüzden umrumda değil Belki bir gün önce bunu bana söylemiş olsan o zaman bunu düşüne bilirdim Ama şu an inan ki benim hakkımda ne düşünüyor olduğun ya da bundan sonra ne düşünüyor olacağın umrumda değil!"

Biraz Duraksadıktan sonra devam etti
"Şu an düşündüğüm tek şey sabaha kadar hakkını verecek şekilde seni sertçe becermek "

demişti ki Yüzüne inen Okkalı tokatla sözü yarım kaldı
Kayra duyduğu kelimelerin iğrençliğine daha fazla dayanamamışdı hırsını alamayıp ikinci tokadı geçirmek isteyince Mirza'nın sert elinin bileğini bir anda kavraması ile Tokadı havada Asılı Kaldı .

"Seni adi ırz düşmanı haysiyetsiz "demişti ki Yüzüne inen sert tokatla kendini tekrar yatakta buldu .

"Bunu bana düğünden kaçmak üzereyken yakaladığım karımın söylemesi ne ironi degilmi ama !"

AŞK'IN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin