BÖLÜM 18 : KABUS!

17.7K 619 26
                                    

Kayra Mirza'nın telefona bir türlü cevap vermemesinden dolayı endişelenip uzandığı yatağından telaşla doğrularak sordu"a-alooo Mirza..?"

Mirza Umut'un ses tonu değişince düşüncelerinden sıyrıldı"gece gece rahatsız ediyorum Kayra hanım ama bu gün işte kendinizi iyi hissetmiyordunuz nasıl olduğunuzu merak ettiğim için de arayıp durumunuzu sormak istedim"

Kayra Mirza'nın sesini duyunca içinden bir oh çekip panikle kaltığı yatağına tekrardan oturdu "durumumu merak ettiğiniz için teşekkür ederim Mirza bey şu an gayet iyiyim"

Mirza Kayra'nın sesinin iyi gelmesiyle onun gerçektende iyi olduğuna kanaat getirirdi"iyi olmanıza sevindim Kayra hanım"dedikten sonra biraz duraksadı ve devam etti "neyse gece gece rahatsız ettiğim için kusura bakmayın iyi geceler"diyerek telefonu kapattı

Kayra hiç birşey söylemesine müsade edilmeden yüzüne kapatılan telefona inanmıyormuşcasına bakıp söylendi"ahhh yüzüme telefonu kapattı ya insan bi konuşmamı sizede iyi geceler dememi beklerdi "dedikten sonra devam etti"odun yonutulmamış odun!"dedikten sonra elindeki telefonunu yatağın üzerine fırlattı"herşeyi geçtim insan bir hal hatır sorar yaa..."

Kayra hafta sonunun verdiği rahatlıkla gece geç saate kadar filim izlemiş sonunda gözleri bu yorucu maratona dayanamayıp kendisini uykuya testlim etti.

Mirza başını ovuşturup bitkin gözlerle karşısındaki duvara bakarak konuştu "sana her gece gördüğüm kabustan bahsetmiştim Yiğit hatırladınmı ?"

Yiğit Mirza'nın sabahın köründe arayıp böyle birşey sormasına şaşırsada gözlerini ovuşturup uyku sersemliğinden kurtulmaya çalışarak Mirza'nın sorduğu soruyu cevapladı"şu yıllardır görduğün kabus değilmi abi ?"

"Evet o kesintisiz her gün aynı kabusu görüyorum Yiğit....o acı çığlıklar bırakmıyor peşimi kesik kesik gördüğüm bu rüya artık katlanılmaz bir hâl almaya başladı..rahat bir uyku uyumak artık haram oldu bana"

Yiğit abisinin şimdiye kadar üstün körü anlattığı rüyayı daha detaylı öğrenmek için sordu "rüyalarında tam olarak ne görüyorsun abi?"

Mirza Yiğitin sorduğu şeyle gözünün önünde beliren görüntü ve kulağını dolduran çığlıkları bastırmaya çalışıp konuştu "bir kadın var yüzünü tam seçemiyorum o kadının acı dolu çığlıkları sürekli kullaklarımda yankılanıyor bana ona dokunmamam canını yakmamam için yalvarıyor sonra başka bir görüntü geliyor düşüme aynı kadını saçlarından sürüyerek bizim büyük depodan içeriye sokuyorum ama kadının yüzü bir türlü netleşmiyor ...günlerdir neredeyse kesintisiz her gün bu rüyayı görüp duruyorum Yiğit"

Yiğit abisinin anlattığı şeyi can kulağıyla dinledi onun neden sürekli bu kabusu gördüğüğünü bir türlü anlayamıyordu neden neden sürekli aynı rüyayı görüyor neden...? sonra birden bire aklına gelen fikirle konuştu"benim piskiyatır danışmanı olan bir kuzenim var abi kendi çapında da olsa bu işle uğraşıyor istersen ona bu durumu bir sorayım yani belki o bize yardımcı olabilir"

Mirza Yiğit'in söylediği şeyle hiddetlenerek konuştu"saçma sapan konuşma Piskiyatırın ne alakası var benim görduğum rüyayla ?"

Yigit abisinin sinirini bir nebze olsun dindirmek adına yumuşak ve ikna edici sesiyle konuştu"öyle deme abi belki ne yapmamız konusunda bize yol gösterici yada ne bileyim yardımcı olabilir"

Mirza derdine derman olur ümidiyle Yiğit' i aradığı için kendisine kızıp hiç bir şey söylemeden telefonu Yiğit'in yüzüne kapattı ve gözlerini biraz olsun dindirmek için yatağa uzanıp gözlerini kapattı hangi ara içinin geçtiğini anlamayan Mirza ısrarla çalan telefonunu söylenerek cevapladı"tam uykuya dalmışım rahat bir uyku uyuyacağım neden rahatsız ediyorsun Yiğit''

AŞK'IN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin